quote:Uitzendschema deze week @NPO1
Zaterdag 23 mei - 20:25-20:55: Op weg naar het Songfestival
Zaterdag 23 mei - 21:00-00:40: Finale Eurovisie Songfestival
Dan viel er dit jaar weinig landen wat te gunnen, want de meeste nummers zijn gejat.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:13 schreef Onnoman het volgende:
[..]
waarom ik VK niks gunde is omdat zij in mijn ogen het gejat hebben van een goude klassieker
quote:
Plotseling tieten in beeld en nog even een stukje Azerbeidzjan bij de tussenact.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, maar dat was naar landen waar niet zoveel onregelmatigheden zijn wat betreft stemmen (Estland en Portugal, Georgië is dan nog wel de uitzondering).
Het past overigens wel bij dit ESF jaar. De Oostenrijkers hebben er van begin tot eind een potje van gemaakt.
De winst gaat naar een land dat een ijzersterk nummer stuurde EN SNAPT DAT JE JE ACT OOK VISUEEL GOED MOET AANKLEDEN OM HET SONGFESTIVAL TE WINNEN. Ik typ dit bewust vet en in hoofdletters, omdat het bij bepaalde volksstammen in Nederland maar niet wil doordringen.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:05 schreef ebke het volgende:
[..]
Nu gaat de winst naar een land dat het voor een deel moest hebben van een mooie visuele live-show. Ja heel prachtig. Maar dit is nu wel weer een opmaat voor de volgende jaren waar in een (visuele) show & performance belangrijker is dan het lied?
Grappig dat je nu niemand meer hoort over het ''circus''-gehalte. Want als een land dat vanavond toch vooral had... (Afgezien van die maffe luchtvioliste van Slovenie dan)
Nee, dat was Finland, haalde de finale nietquote:
quote:
Er zijn gewoon teveel landen in de finale. Ze krijg je dat er heel veel landen met weinig punten achterblijven. Vaak omdat ze net buiten de top-10 vallen, maar dus iedere keer geen punten daarvoor krijgen.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:16 schreef Fred_B het volgende:
Servië 10e met maar 53 punten is met 40 stemmende landen ook wel vrij bizar trouwens.
Die zitten liever in de keuken bij de radio te roken onder de afzuigkap.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De winst gaat naar een land dat een ijzersterk nummer stuurde EN SNAPT DAT JE JE ACT OOK VISUEEL GOED MOET AANKLEDEN OM HET SONGFESTIVAL TE WINNEN. Ik typ dit bewust vet en in hoofdletters, omdat het bij bepaalde volksstammen in Nederland maar niet wil doordringen.
quote:Op zondag 24 mei 2015 01:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat je Finland bedoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |