Jan Smit krijgt alleen nooit genoeg van zichzelf.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:46 schreef Fokker89 het volgende:
Zelfs Jan Smit is het zat, dat zegt toch heel wat.
Volgens mij hebben die een meet.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:43 schreef Drugshond het volgende:
WTF, songfestival is bezig of afgelopen.(kijk al 2 mnd geen TV meer).. en heel POL-SC valt dood.
Ken je niet, maar denk dat een jurk jou wel staatquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon geen transgenderhater zoals Fylax.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:47 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ken je niet, maar denk dat een jurk jou wel staat
Ik wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan mij helemaal geen verbeelding maken van een POLmeet.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:48 schreef Mani89 het volgende:
Hoho, dat lijken mij vuige VVD'ers.quote:
Zal er wel zo een beetje uitzien.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:48 schreef Mani89 het volgende:
Welke, met dat decolleté?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:54 schreef Tem het volgende:
Dat jurkje van die presentatrice is wel interessant. Misschien kan Marianne zoiets aantrekken en daar een selfie van maken.
Zoiets werkt alleen bij vrouwen met > cup C.quote:
Volgens mij heeft zij geen cup C toch?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zoiets werkt alleen bij vrouwen met > cup C.
Leek mij wel, maar jij hebt er vast meer verstand van dan ik.quote:
Zweden gaan gewoon winnen, en terecht! En Belgie gaat voor een prachtige top 5 plek.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja gaat wel redelijk he? [ afbeelding ]
Zweden mag wel wat minder gaan.
Vind het niet zo terecht, Zweden had ik op de 10e plek staan.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zweden gaan gewoon winnen, en terecht! En Belgie gaat voor een prachtige top 5 plek.
Politiek.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom stemmen al die landen op Rusland? Lekker vaag weer.
Ik als ik een wielrenner zie fietsenquote:Op zondag 24 mei 2015 00:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik word altijd een beetje moorddadig als ik Zwitserland en België de punten in het Frans hoor geven.
quote:Op zondag 24 mei 2015 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
Gadverdamme.... als Rusland het Songfestival wint met zo'n nummer op zo'n moment is dat toch wel een historisch dieptepunt. Alle bevriende buurlanden - en dat zijn er nogal wat - doen in elk geval weer braaf hun plicht.
quote:Op zondag 24 mei 2015 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
Al de figuren die hier "Zweden" typen, willen dus kennelijk dat die kut-Russen het Songfestival winnen, met een hypocriet nummer over vrede en gelijkheid van mensen?
Misselijkmakend is het.
quote:Op zondag 24 mei 2015 00:14 schreef Mani89 het volgende:
Elfje is goed bezig in het ESF topic.
[..]
[..]
Klopt wel.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:14 schreef Mani89 het volgende:
Elfje is goed bezig in het ESF topic.
[..]
[..]
Ze kan zich wel verkleden als een vrouw, maar een echte #TeamTuinbroek zal het nooit worden.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Ophoepelen nu met die walgelijke Conchita.
Precies, net als een Gerard Joling en Gordon die het voor de homo's verpesten.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:23 schreef Specularium het volgende:
Conchita is volgens mij helemaal niet goed voor puberende transgenders, die hebben het al moeilijk genoeg en dan zien ze dat.
Dus om de mensheid vooruit te helpen zou Conchita preventief geruimd moeten worden.
Bah, zieke reactie dit.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:23 schreef Specularium het volgende:
Conchita is volgens mij helemaal niet goed voor puberende transgenders, die hebben het al moeilijk genoeg en dan zien ze dat.
Dus om de mensheid vooruit te helpen zou Conchita preventief geruimd moeten worden.
Precies, voor zulke aanstellerij is geen plaats bij ons.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze kan zich wel verkleden als een vrouw, maar een echte #TeamTuinbroek zal het nooit worden.
quote:Op zondag 24 mei 2015 00:29 schreef Fylax het volgende:
Als Nederland veel punten aan Rusland geeft ga ik het land uit.
quote:Op zondag 24 mei 2015 00:29 schreef Fylax het volgende:
Als Nederland veel punten aan Rusland geeft ga ik het land uit.
Oh was dat zij net?quote:
Die zag er wel leuk uit ja.quote:
Ik zou hem ook wel bij jou willen zienquote:Op zondag 24 mei 2015 00:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Die jurk stond haar beter dan Trijntje.
Oja, geweldig nummer was datquote:
Rusland is nog een stuk homofober.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar waarom keuren wij een homohatende Zweed dan wel goed?
#durftevragen
Gaat dit weer over Fylax?quote:Op zondag 24 mei 2015 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar waarom keuren wij een homohatende Zweed dan wel goed?
#durftevragen
Ja is net al gezegd dat ze gewonnen hebben.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:42 schreef Mani89 het volgende:
Zweden gaat makkelijk winnen, zoals verwacht. En terecht!
Laten we volgend jaar Rene Klijn sturen.,quote:Op zondag 24 mei 2015 00:46 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop bij God dat we volgend jaar Waylon sturen.
Nou nou nou!quote:Op zondag 24 mei 2015 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we volgend jaar Rene Klijn sturen.,
Ze dacht dat ze weer 1e stond.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
wat loopt dat wijf van rusland te springen terwijl ze verloren heeft.
Maaike Oudboter sturen haha ja, nee.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon de winnaar van dat kutprogramma van Giel Beelen sturen, problem solved.
Of Ali B met dat liedje dat hij gisteren zong bij DWDD.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon de winnaar van dat kutprogramma van Giel Beelen sturen, problem solved.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |