Ze kan zich wel verkleden als een vrouw, maar een echte #TeamTuinbroek zal het nooit worden.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Ophoepelen nu met die walgelijke Conchita.
Precies, net als een Gerard Joling en Gordon die het voor de homo's verpesten.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:23 schreef Specularium het volgende:
Conchita is volgens mij helemaal niet goed voor puberende transgenders, die hebben het al moeilijk genoeg en dan zien ze dat.
Dus om de mensheid vooruit te helpen zou Conchita preventief geruimd moeten worden.
Bah, zieke reactie dit.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:23 schreef Specularium het volgende:
Conchita is volgens mij helemaal niet goed voor puberende transgenders, die hebben het al moeilijk genoeg en dan zien ze dat.
Dus om de mensheid vooruit te helpen zou Conchita preventief geruimd moeten worden.
Precies, voor zulke aanstellerij is geen plaats bij ons.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze kan zich wel verkleden als een vrouw, maar een echte #TeamTuinbroek zal het nooit worden.
quote:Op zondag 24 mei 2015 00:29 schreef Fylax het volgende:
Als Nederland veel punten aan Rusland geeft ga ik het land uit.
quote:Op zondag 24 mei 2015 00:29 schreef Fylax het volgende:
Als Nederland veel punten aan Rusland geeft ga ik het land uit.
Oh was dat zij net?quote:
Die zag er wel leuk uit ja.quote:
Ik zou hem ook wel bij jou willen zienquote:Op zondag 24 mei 2015 00:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Die jurk stond haar beter dan Trijntje.
Oja, geweldig nummer was datquote:
Rusland is nog een stuk homofober.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar waarom keuren wij een homohatende Zweed dan wel goed?
#durftevragen
Gaat dit weer over Fylax?quote:Op zondag 24 mei 2015 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar waarom keuren wij een homohatende Zweed dan wel goed?
#durftevragen
Ja is net al gezegd dat ze gewonnen hebben.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:42 schreef Mani89 het volgende:
Zweden gaat makkelijk winnen, zoals verwacht. En terecht!
Laten we volgend jaar Rene Klijn sturen.,quote:Op zondag 24 mei 2015 00:46 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop bij God dat we volgend jaar Waylon sturen.
Nou nou nou!quote:Op zondag 24 mei 2015 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we volgend jaar Rene Klijn sturen.,
Ze dacht dat ze weer 1e stond.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
wat loopt dat wijf van rusland te springen terwijl ze verloren heeft.
Maaike Oudboter sturen haha ja, nee.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon de winnaar van dat kutprogramma van Giel Beelen sturen, problem solved.
Of Ali B met dat liedje dat hij gisteren zong bij DWDD.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon de winnaar van dat kutprogramma van Giel Beelen sturen, problem solved.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |