Wel zo fijn voor mensen die niet alles gespoilerd willen zien in een algemeen topicquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik heb beide in mijn AT, maar misschien beter om dit niet onder te sneeuwen met Witchergelul.
Ik vind het best hoor, mij heb je er niet meequote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel zo fijn voor mensen die niet alles gespoilerd willen zien in een algemeen topic
Orginele taalquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:08 schreef Pheno het volgende:
Ik wacht op de versie die af isEn in het Pools, want originele taal.
Zo onaf is hij niet hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:08 schreef Pheno het volgende:
Ik denk niet dat er heel veel aan gaat veranderen, het spel loopt gewoon prima.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:08 schreef Pheno het volgende:
Ja, valt mij ook wel mee. 2 freezing crashes, PS4 werkte nog wel gewoon. Er zal zeker nog wel een patch komen, maar meer voor klein schoonheidsfoutjes. Op dit moment voelt het echt niet onaf aan oid.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er heel veel aan gaat veranderen, het spel loopt gewoon prima.
DLC is nog niet allemaal uitquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er heel veel aan gaat veranderen, het spel loopt gewoon prima.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:08 schreef Pheno het volgende:
Pools zit er idd in, zag ik alquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:08 schreef Pheno het volgende:
SPOILER: Main Quest: Family MattersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:34 schreef Drankster het volgende:
Ik merk wel flinke framedrops op de PS4 trouwens.Ze zijn nog steeds aan het patchen enzo, dus ach ja... game is net een week uit en de meeste problems zullen, waar mogelijk, wel opgelost worden.SPOILER: Main Quest: Family MattersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak me er niet zo heel druk over, maar goed, ben er ook nog niet full-time mee bezig...
Natuurlijk vervelend en het hoort niet, maar eerlijk gezegd verwacht ik tegenwoordig al niet meer anders dan dat een game buggy en glitchy en met dit soort issues gereleased wordt, en pas na 1-2 maanden een beetje zonder problemen speelbaar is.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:34 schreef Drankster het volgende:
Ik merk wel flinke framedrops op de PS4 trouwens.Ik merk er amper tot niets van.SPOILER: Main Quest: Family MattersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
jaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:16 schreef Cikx het volgende:
Heb toch nog een vraagje over de Witcher (wil niet gespoiled worden in het andere topic). Zitten er veel morele keuzes in die je kunt maken? Die ook weer gevolgen hebben in het verloop van de game. Dit is eigenlijk het voornaamste ding wat ik miste in Dragon Age Inquisition, dus hoop dat ik in dat opzicht met TW wel aan mijn trekken ga komen.
Ja absoluut... ook kleine beslissingen die significant lijken kunnen later grote gevolgen hebben. Je hebt zo het gevoel dat je beslissingen daadwerkelijk invloed hebben op de wereld, erg tof.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:16 schreef Cikx het volgende:
Heb toch nog een vraagje over de Witcher (wil niet gespoiled worden in het andere topic). Zitten er veel morele keuzes in die je kunt maken? Die ook weer gevolgen hebben in het verloop van de game. Dit is eigenlijk het voornaamste ding wat ik miste in Dragon Age Inquisition, dus hoop dat ik in dat opzicht met TW wel aan mijn trekken ga komen.
Ah zo. GOTY versie in de budgetbak met originele Poolse taalquote:
Klinkt veelbelovend! Nog twee weken wachtenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja absoluut... ook kleine beslissingen die significant lijken kunnen later grote gevolgen hebben. Je hebt zo het gevoel dat je beslissingen daadwerkelijk invloed hebben op de wereld, erg tof.
Day 1.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:05 schreef s0ul1991 het volgende:
PS4 interactive horror Until Dawn launches 26 August.
Ziet er toch wel tof uit hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:05 schreef s0ul1991 het volgende:
tweede helft wel, begin vond ik maar magertjes.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:54 schreef Gh0stface het volgende:
Heb 5 dagen gedaan over TLOU gisteren uitgespeeld. Met hoge verwachtingen stelde het NIET teleur wat een masterpiece
Ziet er veelbelovend uitquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:05 schreef s0ul1991 het volgende:
Zeer zeker, al blijft het erg jammer dat Silent Hill niet meer doorgaat.quote:
Wordt pas morgen denk ik, de download is nogal langzaam.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Speelt er iemand trouwens al de SF 4 versie voor de ps4 ?
Om eerlijk te zijn : 25 voor een spel van een jaar of 7 is best veel maar ik zal het ook maar downloadenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wordt pas morgen denk ik, de download is nogal langzaam.
Kon m voor 24,99 niet laten liggen.
Ik vind het een mooie prijs, alle DLC erbij, 44 karakters. En altijd leuk voor een paar potjes tussendoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn : 25 voor een spel van een jaar of 7 is best veel maar ik zal het ook maar downloaden
Mja het is nog steeds de meest solide fighter .quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie prijs, alle DLC erbij, 44 karakters. En altijd leuk voor een paar potjes tussendoor.
quote:Patch 1.03 is now LIVE in EU & select countries (coming everywhere soon)
While we continue working to get the this patch out everywhere ASAP, the EU version has just gone live and can be downloaded when firing up your game. Below are the patch notes:
-Corrects a bug where the player was able to shoot bolts at friendly NPCs.
-Corrects an issue related to Stamina regeneration while sprinting.
-Corrects a bug that could cause spontaneous combustion of gas clouds.
-Reduces spawn times for certain groups of NPCs.
-Blood particles will now properly appear on water surfaces after foes are killed.
-Corrects a visual effect in the Wandering in the Dark quest.
-Improves foliage behavior in scenes.
-Reduces foliage shadow popping.
-"Melltith" sword is visible again.
-Fixes some minor graphics bugs in gwent.
-Corrects some missing translations in localized versions.
-Improves performance, especially in cutscenes and during gameplay.
-Introduces a number of minor improvements in SFX.
-Fixes an issue that could have caused an infinite loading screen in certain circumstances in Wandering in the Dark quest.
-Corrects an issue in the dialogue system that might have caused rare instances of dialogue looping in certain scenes.
-Improves stability in gameplay and the UI, especially during games of gwent.
-Upgrading items included in gear sets no longer destroys rune sockets on said items.
-Fixes an occasional bug in the Journal in the Fake Papers quest.
-Enlarges the loot pop-up window in the UI.
Mooi, ben er net mee begonnen en ik denk dat ik er veel tijd in ga steken.quote:
Mjah, dan kunnen ze weer even de pats uithangen op E3, dus dan gooien ze er even wat grote titels in.quote:
Ik twijfel nog even. Heb de game al voor zowel 360 alswel PS3, en eerlijk gezegd speel ik het eigenlijk nauwelijks, want als SP is er gewoon niet zoveel aan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wordt pas morgen denk ik, de download is nogal langzaam.
Kon m voor 24,99 niet laten liggen.
Black Flag, LBP3 en Lego Marvel Super Heroes bijv zijn allemaal welkomquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, dan kunnen ze weer even de pats uithangen op E3, dus dan gooien ze er even wat grote titels in.
Hopelijk dan eindelijk eens Black Flag ofzo. Misschien wel LBP3. En Driveclub zal er nu wel (gedeeltelijk) inzitten, met die Starters-tour.
[..]
Ik twijfel nog even. Heb de game al voor zowel 360 alswel PS3, en eerlijk gezegd speel ik het eigenlijk nauwelijks, want als SP is er gewoon niet zoveel aan.
Verder prima game en voor een prima prijsje, maar ik verwacht dat ik hem toch niet erg veel zal spelen in de nabije toekomst.
Yep. Ik moet alleen eens even gaan kijken naar een grotere HDD, want mijn huidige 500Gb HDD is inmiddels wel vol, na installatie van The Witcher.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Black Flag, LBP3 en Lego Marvel Super Heroes bijv zijn allemaal welkom
Nog eentje hierna toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:21 schreef Cikx het volgende:
Episode 4 van Telltale's Game of Thrones staat in de store.
Die is vandaag al uit in de EU.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
US store zeker? Morgen komt Magicka 2 ook uit.... helaas ga ik daar voorlopig nog niet aan toe komen.
Zag hem ook al in de EU Store staan volgens mij.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
US store zeker? Morgen komt Magicka 2 ook uit.... helaas ga ik daar voorlopig nog niet aan toe komen.
-edit-
hij is al uit zo te zien!
Je moet de knop ingedrukt houden tot je het 2de bliepje hoort wanneer je hem uitzetquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:38 schreef Massief het volgende:
Is er nou wel of geen manier om automatische rustmodus uit te zetten?
Ik wil gewoon dat die compleet uit gaat als ik op het knopje druk, heb nu al 100x de stroom eruit gehaald terwijl die in rustmodus staat..
Zag het jaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:36 schreef s0ul1991 het volgende:
https://store.playstation(...)_00-GOT000000000DLC4
Disagree, vond die opbouw juist nice.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:56 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
tweede helft wel, begin vond ik maar magertjes.
De beta was lame tho. En LELIJK. Zelfs Skyrim 360 ziet er beter uit.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:32 schreef Pheno het volgende:
Het heeft geen reet met skyrim te maken, TES is het juist wel
En een start van een nieuwe maandelijkse traditie, naast klagen over kut Indies straks ook voortaan klagen over kut AAA'squote:
Wacht..viel streetfighter tegen?quote:
Wat bugs en input-lag, vooral merkbaar door pro's.quote:
quote:PlayStation 4-exclusive interactive horror Until Dawn will finally launch in the UK on 28th August.
er zijn geen kut AAA's ..quote:Op woensdag 27 mei 2015 07:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En een start van een nieuwe maandelijkse traditie, naast klagen over kut Indies straks ook voortaan klagen over kut AAA's
Heel andere tijdzone ook natuurlijkquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:27 schreef Pheno het volgende:
Until Dawn komt eind augustus naar PlayStation 4
Wij eerder. UK is altijd net wat trager lijkt het
Ah thanks, dan wacht ik nog even. Wil direct het hele seizoen spelenquote:
het scheelt twee dagen, niet een uurquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heel andere tijdzone ook natuurlijk
mja, ik krijg wat van die bonussen. Dan maar wachten op een complete editiequote:Op woensdag 27 mei 2015 09:34 schreef PBateman1978 het volgende:
''Pre-order now for an exclusive scene''
quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:27 schreef Pheno het volgende:
Until Dawn komt eind augustus naar PlayStation 4
Wij eerder. UK is altijd net wat trager lijkt het
Die incentives worden steeds storender. Geld uit de zak kloppen van mensen terwijl je nog niks geleverd hebt, in ruil voor een matige bonus.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:34 schreef PBateman1978 het volgende:
''Pre-order now for an exclusive scene''
Journeyquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:16 schreef Yi-Long het volgende:
Welke kut-indies staan er gepland voor de eerste week van Juni? Dan weet je meteen welke we in PS+ krijgen
Ik mag toch hopen dat er steeds minder mensen zijn die zo dom zijn om dag 1 hun geld naar de ontwikkelaar te geven...quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die incentives worden steeds storender. Geld uit de zak kloppen van mensen terwijl je nog niks geleverd hebt, in ruil voor een matige bonus.
En mensen maar lachend hun geld naar de ontwikkelaar brengen
ik vrees...quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat er steeds minder mensen zijn die zo dom zijn om dag 1 hun geld naar de ontwikkelaar te geven...
Die is wel geweldig, maar die zou sowieso al gratis zijn geweest voor me, ivm cross-buy.quote:
Shadowfall lijkt me niets. Dan heb ik liever een Metro-game ofzo.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:18 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik denk Black flag of Shadowfall, op beide zit ik niet te wachten.
Eens. Maar goed te zien dat het ook anders kan met The Witcher 3. Overvol met content, geen ingame pre-order bonus en 16 gratis DLC voor iedereen, niet alleen voor degenen met een pre-order.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die incentives worden steeds storender. Geld uit de zak kloppen van mensen terwijl je nog niks geleverd hebt, in ruil voor een matige bonus.
En mensen maar lachend hun geld naar de ontwikkelaar brengen
Nou ja, die pre-order incentives zijn er niets voor niks. Er zijn dus mensen die hun geld al op dag -300 aan de ontwikkelaar geven.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat er steeds minder mensen zijn die zo dom zijn om dag 1 hun geld naar de ontwikkelaar te geven...
Juist, en daarom kocht ik die game dus wel dag 1. Dit soort devs wil ik ook gewoon steunen, want ze geven het goede voorbeeld.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Eens. Maar goed te zien dat het ook anders kan met The Witcher 3. Overvol met content, geen ingame pre-order bonus en 16 gratis DLC voor iedereen, niet alleen voor degenen met een pre-order.
CD Projekt Red
Ik heb hem gespeeld bij een vriend van me en ik vond hem best tof (helemaal voor een AC game). Had hem best willen spelen een tijd geleden toen er nog niet zoveel tofs uit was en aan zat te komen, nu ga ik er gewoon niet meer aan toe komen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Black Flag lijkt me geweldig. Zou ik allang gekocht hebben als er een GOTY was met de originele Piraten-stemmen.
Hij leek me sowieso al heel tof, ivm originele mooie kleurrijke setting, pirates, en de hoofdpersoon schijnt ook gewoon weer een beetje interessant te zijn, ipv een empty shell.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:24 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik heb hem gespeeld bij een vriend van me en ik vond hem best tof (helemaal voor een AC game). Had hem best willen spelen een tijd geleden toen er nog niet zoveel tofs uit was en aan zat te komen, nu ga ik er gewoon niet meer aan toe komen.
trialquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:42 schreef Rossdale het volgende:
Trials en Grim Fandango denk ik
En wie weet wel Driveclub PS+ edition
Beter niet, beetje een veredelde demo uitdelen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Juist, en daarom kocht ik die game dus wel dag 1. Dit soort devs wil ik ook gewoon steunen, want ze geven het goede voorbeeld.
Japan krijgt komende maand trouwens MGS Ground Zeroes gratis in de PS+, dus wellicht hier ook?
https://translate.google.(...)plus.html&edit-text=
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |