Perfect parry + counter > roll and dodge! En je moet niet meditaten tijdens een gevecht met een contract beastquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
*hit* *hit* *roll* *roll* *roll* *roll* *roll* *roll* *sprint* *meditate* *sprint* *sprint* *sprint* *sprint* *hit* *hit* and repeat
Ja, weet het. Moet meer ontwijkenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:46 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Parry > roll and dodge! En je moet niet meditaten tijdens een gevecht met een contract beast
Ik heb eerlijk gezegd nog geen health potions gebruikquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Sowieso lijkt gewoon health potions gebruiken me veel fijner en sneller dan iedere keer wegrennen en meditaten tijdens gevechten?
Wacht, dus ze wachten gewoon een uurtje terwijl jij meditate? WTFquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
En mediteren tijdens een gevecht gaat prima. Mijn health is weer vol, die van het beest niet en tadaa winnaar
Swallow Potions, wel redelijk belangrijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:59 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nog geen health potions gebruikZou niet weten welke en of ik wel de recipe heb.
Ik nam altijd het hele voedsel voorraad van het dichtstbijzijnde dorp meequote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Swallow Potions, wel redelijk belangrijk.
Ja, dat schiet lekker opquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:05 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik nam altijd het hele voedsel voorraad van het dichtstbijzijnde dorp mee
Das nogal prijzig.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:05 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik nam altijd het hele voedsel voorraad van het dichtstbijzijnde dorp mee
Die heb ik op die manier verslagenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Tot je een vijand tegen komt die wel healt tijdens gevechten, zoals die vervelende Jenny o' the Woods
En datquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:59 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nog geen health potions gebruikZou niet weten welke en of ik wel de recipe heb.
Swallow. Leren en gebruiken. Het scheelt heel erg veel.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
En datstaat nog geen 1 in mijn lijstje en kan ook geen losse vinden om te kopen.
Zal er vanavond eens naar kijkenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Swallow. Leren en gebruiken. Het scheelt heel erg veel.
True, maar dat moet dan maarquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:14 schreef Mystikvm het volgende:
Als je alles loot, dan kom je om in de ingrediënten. Ik sleep echt een paar pagina's in mijn inventory mee met crafting components.
Ik heb meer dan de helft van wat ik nodig had gewoon bij een herbalist gekocht.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:11 schreef HeatWave het volgende:
Het was in het begin even kloten met potions en oils, ook door de manier van spelen denk ik, ik had gewoon steeds de ingredienten net niet. Ben toen dus maar flink wat gaan ronddolen opzoek naar ? en uiteindelijk ook door een zooi willekeurig te plukken etc kon ik opeens een heleboel potions en oils maken.
Een iets duidelijker receptenboek zou fijn zijn, maar het is wel te doen allemaal.
Kan ook nog, maar weet vaak niet meer wat ik wel en niet al hebquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb meer dan de helft van wat ik nodig had gewoon bij een herbalist gekocht.
Ik ook. Meer zelfs denk ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb meer dan de helft van wat ik nodig had gewoon bij een herbalist gekocht.
4 throphiesquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:18 schreef HeatWave het volgende:
Een dus Gwent, ga ik erg veel missen als ik dat volledig oversla?
Zeker bij een RPG. Bij een MMORPG doe ik wel meer moeite om dingen te leren, maar dat komt omdat je dat spel in principe jaren kunt spelenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan ook nog, maar weet vaak niet meer wat ik wel en niet al heb.
Ach, het is en blijft ook voor een deel aanmodderen, je kan wel alles gaan leren etc, maar het is maar een game natuurlijk.
Een dus Gwent, ga ik erg veel missen als ik dat volledig oversla?
Ja, daarom, nou verwacht ik weken bezig te zijn ermee hoor, maar dan nog ga ik niet alles uit mijn hoofd leren etc. Het moet wel een beetje gamen blijven, geen way of lifequote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zeker bij een RPG. Bij een MMORPG doe ik wel meer moeite om dingen te leren, maar dat komt omdat je dat spel in principe jaren kunt spelenAls ik story mode uit heb bij dit spel en de side quests gehad heb is het wel een beetje klaar
Gwent is me een vaag spel
Valt erg mee hoorquote:
Ik ook. En meestal stap ik een meter of 100 voor mijn questpoint van mijn paard, ga ik te voet verder en loot ik alle planten. Hoop dat ik binnenkort enhanced swallow ga vinden.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:14 schreef Mystikvm het volgende:
Als je alles loot, dan kom je om in de ingrediënten. Ik sleep echt een paar pagina's in mijn inventory mee met crafting components.
Oh echt? Op hard kan dat (gelukkig) niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die heb ik op die manier verslagenWeerwolf ook
Volgens mij moet ik eerder passen ipv al mijn kaarten te spelenquote:
Ik speel op 'story + sword'quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Oh echt? Op hard kan dat (gelukkig) niet.
Zal best, maar ik vind het zo lang duren, je bent volledig uit de actie meteen. En zoals ik al zei, IRL heb ik ook een hekel aan kaartspellenquote:
Nooit in de eerste ronde al je goede kaarten verspelen, het is juist helemaal niet erg om de eerste ronde te verliezen zodat je vervolgens 2 sterke rondes kan spelen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik eerder passen ipv al mijn kaarten te spelen
Denk dat ik daar de mist in ga dan (alhoewel dat ook een paar keer door het spel zelf werd aangegevenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nooit in de eerste ronde al je goede kaarten verspelen, het is juist helemaal niet erg om de eerste ronde te verliezen zodat je 2 sterke rondes kan spelen.
Volgens mij heb ik al iets van 5 uur gwent gespeeld ofzoquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal best, maar ik vind het zo lang duren, je bent volledig uit de actie meteen. En zoals ik al zei, IRL heb ik ook een hekel aan kaartspellen.
Ieder zijn ding, ik doe liever vraagtekens en andere "quests" dan kaartspelenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al iets van 5 uur gwent gespeeld ofzo
Je hebt maar 10 kaarten om 2 rondes te winnen, dus tactisch spelen! En je deck samenstellen is ook belangrijk zo snel mogelijk je lage kaarten ditchen voor betere.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Denk dat ik daar de mist in ga dan (alhoewel dat ook een paar keer door het spel zelf werd aangegeven)
Ik hoef helemaal niet te kiezen, ik doe gewoon alles. Ben voorlopig ook echt nog niet klaar met die gamequote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, ik doe liever vraagtekens en andere "quests" dan kaartspelen.
Ik ook niet, ben van plan alle kaarten "leeg te spelen". Maar geen gwent dusquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niet te kiezen, ik doe gewoon alles. Ben voorlopig ook echt nog niet klaar met die game
ohw vaagquote:
Ja, ik heb beide in mijn AT, maar misschien beter om dit niet onder te sneeuwen met Witchergelulquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:40 schreef s0ul1991 het volgende:
Dit lijkt op een tweede Witcher topic te gaan worden
Moet sowieso die baron nog even verslaanquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Je hebt maar 10 kaarten om 2 rondes te winnen, dus tactisch spelen! En je deck samenstellen is ook belangrijk zo snel mogelijk je lage kaarten ditchen voor betere.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik heb beide in mijn AT, maar misschien beter om dit niet onder te sneeuwen met Witchergelul.
Zo'n bazenspel verdiend gewoon 2 topicsquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:44 schreef HeatWave het volgende:
GAM / [The Witcher #5] Forktails, Mourntarts, Botchlings and Sylvans
hier dus.
Wel zo fijn voor mensen die niet alles gespoilerd willen zien in een algemeen topicquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik heb beide in mijn AT, maar misschien beter om dit niet onder te sneeuwen met Witchergelul.
Ik vind het best hoor, mij heb je er niet meequote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel zo fijn voor mensen die niet alles gespoilerd willen zien in een algemeen topic
Orginele taalquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:08 schreef Pheno het volgende:
Ik wacht op de versie die af isEn in het Pools, want originele taal.
Zo onaf is hij niet hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:08 schreef Pheno het volgende:
Ik denk niet dat er heel veel aan gaat veranderen, het spel loopt gewoon prima.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:08 schreef Pheno het volgende:
Ja, valt mij ook wel mee. 2 freezing crashes, PS4 werkte nog wel gewoon. Er zal zeker nog wel een patch komen, maar meer voor klein schoonheidsfoutjes. Op dit moment voelt het echt niet onaf aan oid.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er heel veel aan gaat veranderen, het spel loopt gewoon prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |