Erm.... als ik het mij goed herinner heb je alleen arcade endings per karakter.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Street FighterIs het wel dat je per personage een verhaallijn hebt, of is dat net zoals bij DOA dat je 1 verhaallijn hebt waar iedereen in voorkomt?
Oh ja, wacht.. er komt langzaam een herinnering naar boven. Je hebt een map en afhankelijk van welk land je zit heb je een karakter.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Erm.... als ik het mij goed herinner heb je alleen arcade endings per karakter.
Axiiquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
*hit* *hit* *roll* *roll* *roll* *roll* *roll* *roll* *sprint* *meditate* *sprint* *sprint* *sprint* *sprint* *hit* *hit* and repeat
Geen echte story mode iig.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh ja, wacht.. er komt langzaam een herinnering naar boven. Je hebt een map en afhankelijk van welk land je zit heb je een karakter.
Die is bij mij na 1 mep al kapotquote:
Perfect parry + counter > roll and dodge! En je moet niet meditaten tijdens een gevecht met een contract beastquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
*hit* *hit* *roll* *roll* *roll* *roll* *roll* *roll* *sprint* *meditate* *sprint* *sprint* *sprint* *sprint* *hit* *hit* and repeat
Ja, weet het. Moet meer ontwijkenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:46 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Parry > roll and dodge! En je moet niet meditaten tijdens een gevecht met een contract beast
Ik heb eerlijk gezegd nog geen health potions gebruikquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Sowieso lijkt gewoon health potions gebruiken me veel fijner en sneller dan iedere keer wegrennen en meditaten tijdens gevechten?
Wacht, dus ze wachten gewoon een uurtje terwijl jij meditate? WTFquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
En mediteren tijdens een gevecht gaat prima. Mijn health is weer vol, die van het beest niet en tadaa winnaar
Swallow Potions, wel redelijk belangrijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:59 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nog geen health potions gebruikZou niet weten welke en of ik wel de recipe heb.
Ik nam altijd het hele voedsel voorraad van het dichtstbijzijnde dorp meequote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Swallow Potions, wel redelijk belangrijk.
Ja, dat schiet lekker opquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:05 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik nam altijd het hele voedsel voorraad van het dichtstbijzijnde dorp mee
Das nogal prijzig.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:05 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik nam altijd het hele voedsel voorraad van het dichtstbijzijnde dorp mee
Die heb ik op die manier verslagenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Tot je een vijand tegen komt die wel healt tijdens gevechten, zoals die vervelende Jenny o' the Woods
En datquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:59 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nog geen health potions gebruikZou niet weten welke en of ik wel de recipe heb.
Swallow. Leren en gebruiken. Het scheelt heel erg veel.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
En datstaat nog geen 1 in mijn lijstje en kan ook geen losse vinden om te kopen.
Zal er vanavond eens naar kijkenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Swallow. Leren en gebruiken. Het scheelt heel erg veel.
True, maar dat moet dan maarquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:14 schreef Mystikvm het volgende:
Als je alles loot, dan kom je om in de ingrediënten. Ik sleep echt een paar pagina's in mijn inventory mee met crafting components.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |