Ik krijg alleen een PSN+ voor Belgie te zien.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Voor wie in de nabije toekomst nog PSN tegoed of PS+ nodig denkt te hebben: tot en met morgen kan je nog met korting bij Wehkamp krijgen. Code daarvoor is: happy
Als ik bij Wehkamp op Playstation netwerk klik dan opent zich helemaal geen enkel artikel?quote:Op maandag 25 mei 2015 18:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Voor wie in de nabije toekomst nog PSN tegoed of PS+ nodig denkt te hebben: tot en met morgen kan je nog met korting bij Wehkamp krijgen. Code daarvoor is: happy
beter koop je een (simpele) mediaplayer. Minder lawaai en minder stroomverbruik.quote:Op maandag 25 mei 2015 18:48 schreef poker4lifee het volgende:
dat netflix op de ps4 werkt ook vaker niet dan wel lijkt het
Ik zou naar de winkel gaan, online hebben ze bijna niks meer, super slecht.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:57 schreef Jimbo het volgende:
iemand nog tips voor de3 games voor de MM actie ?
ik kom niet verde dan MK en DSII
Heel gek is het niet, op Budgetgaming zaten er al genoeg users klaar om te bestellen om 0u vannacht. Ik ga ervan uit dat bepaalde games wel weer bijgevuld worden.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:04 schreef Duradonna het volgende:
[..]
Ik zou naar de winkel gaan, online hebben ze bijna niks meer, super slecht.
Je weet dat er meer vraag komt dus dan zorg je dat je een grote voorraad hebt zeker als je zo'n grote keten bent.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heel gek is het niet, op Budgetgaming zaten er al genoeg users klaar om te bestellen om 0u vannacht. Ik ga ervan uit dat bepaalde games wel weer bijgevuld worden.
Opslagruimte is gelimiteerd (of nou ja, er wordt gebouwd aan een extra pand op die locatie) en als je kijkt naar bijvoorbeeld The Witcher 3 was die vorige week game van de week en daarop al vrijwel uitverkocht.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:13 schreef Duradonna het volgende:
[..]
Je weet dat er meer vraag komt dus dan zorg je dat je een grote voorraad hebt zeker als je zo'n grote keten bent.
Dan dien je meer van te voren te hebben ingekocht je weet wat je acties worden.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Opslagruimte is gelimiteerd (of nou ja, er wordt gebouwd aan een extra pand op die locatie) en als je kijkt naar bijvoorbeeld The Witcher 3 was die vorige week game van de week en daarop al vrijwel uitverkocht.
Bitch please, we hebben het niet over Amiibo. Er was ruim voldoende voorraadquote:Op maandag 25 mei 2015 21:23 schreef Duradonna het volgende:
[..]
Dan dien je meer van te voren te hebben ingekocht je weet wat je acties worden.
Opslagruimte, kom op het zijn games geen wasmachines, hoeveel ruimte kost dat nou, het is gewoon een slechte zaak dat je op maandag al door GTA, the Witcher en COD heen bent. Morgen zeker ook Project Cars, Hardline en FIFA.
mja morgen na t werk ff denk ikquote:Op maandag 25 mei 2015 21:04 schreef Duradonna het volgende:
[..]
Ik zou naar de winkel gaan, online hebben ze bijna niks meer, super slecht.
maar toen was ook al t leuke al uitverkochtquote:Op maandag 25 mei 2015 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heel gek is het niet, op Budgetgaming zaten er al genoeg users klaar om te bestellen om 0u vannacht. Ik ga ervan uit dat bepaalde games wel weer bijgevuld worden.
Ook gehad idd, kreeg zwart scherm en hele ps4 flipte.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:44 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Kan ik net eindelijk Witcher 3 eens opstarten, blijft hij vasthangen bij het eerste laadscherm... 😐
True. Ik zit nu op 20u en zit volgens mij niet eens op 5%. Zo immens groot is deze game.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:10 schreef Gupje het volgende:
Damn wat een beleving the witcher! Begin het craften en brouwsels maken ook onder de knie te krijgen.
Wel heb ik het gevoel als je een goed uur hebt gespeeld dat je eigenlijk nog maar heel weinig hebt gedaan.
Ik word overspoeld met quests.
Ik heb het craften en brouwen nog niet onder de kniequote:Op maandag 25 mei 2015 23:10 schreef Gupje het volgende:
Damn wat een beleving the witcher! Begin het craften en brouwsels maken ook onder de knie te krijgen.
Wel heb ik het gevoel als je een goed uur hebt gespeeld dat je eigenlijk nog maar heel weinig hebt gedaan.
Ik word overspoeld met quests.
Spoiler erop en lichtmetalen hoefijzers?quote:Op maandag 25 mei 2015 23:21 schreef Maraca het volgende:
Kan ik mijn paard trouwens ook upgraden? Wat een kutbeest
In Red Dead kon je steeds betere/snellere paarden vinden.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Spoiler erop en lichtmetalen hoefijzers?
quote:Op maandag 25 mei 2015 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Spoiler erop en lichtmetalen hoefijzers?
Ik merk dat ik Witcher 3 een beetje moet doseren omdat ik anders ga rushen en niet echt meer van de game geniet.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:25 schreef Yi-Long het volgende:
Ik denk dat ik morgen ofzo weer even verder ga met Witcher. Na die eerste keer niet meer aangeraakt, niet omdat ik het niet leuk vind, maar meer omdat het zo'n game is waar je even lekker in wilt blijven qua verhaal en characters enzo, en dat was na afgelopen dinsdag niet helemaal mogelijk qua tijd.
Afgelopen week dus voornamelijk even snel de tussendoor-tijd gevuld met tussendoor-sessies van Pro Evo en Driveclub.
Ik ben sowieso niet bang dat ik games 'rush', want ik check juist echt ieder hoekje en gaatje voor ik verder ga....quote:Op maandag 25 mei 2015 23:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik merk dat ik Witcher 3 een beetje moet doseren omdat ik anders ga rushen en niet echt meer van de game geniet.
Je paard kan je wel upgraden trouwens, althans het zadel voor capaciteit en blinders voor een betere 'stressbalk'.
Dan ben je nog lang bezig met The Witcher denk ik.quote:Op maandag 25 mei 2015 23:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet bang dat ik games 'rush', want ik check juist echt ieder hoekje en gaatje voor ik verder ga....
Moet ik eerst leren modden op de PS4quote:Op maandag 25 mei 2015 23:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gewoon fucking Battle Cat erin modden![]()
[ afbeelding ]
Voor degene die de afgelopen jaren onder een steen hebben geleefd.. welk spel is dit?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weer een REmake
[ afbeelding ]
Begin 2016.
RE, dat staat er toch ook?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Voor degene die de afgelopen jaren onder een steen hebben geleefd.. welk spel is dit?
Ja, weet ik veelquote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
RE, dat staat er toch ook?
Deel 0 om specifiek te zijn.
Werkt hier altijd hoor?quote:Op maandag 25 mei 2015 18:48 schreef poker4lifee het volgende:
dat netflix op de ps4 werkt ook vaker niet dan wel lijkt het
Dat was geweldig! Op een ravijn afrennen en je paard door zn kop knallenquote:Op maandag 25 mei 2015 23:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
In Red Dead kon je steeds betere/snellere paarden vinden.
Of je paard gewoon door zijn kop schieten waarna hij door zijn hoeven zakte. Geweldig.
Ja, dat zijn wel dramatische tijden idd. Echt wel een reden om niet te hoog te gokken met de moeilijkheidsgraadquote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:41 schreef s0ul1991 het volgende:
Man man man wat duurt dat laden lang nadat je gedood bent op met The Witcher1 minuut en 6 seconden. Tenminste als je een contract doet en dan met het monster vecht. Hopelijk fixen ze dit, nog erger dan Bloodborne.
Eens, fast travellen is een paar seconden maar doodgaan is inderdaad lang. Pak meestal wat drinken of ga naar de WC wanneer ik dood ben gegaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:41 schreef s0ul1991 het volgende:
Man man man wat duurt dat laden lang nadat je gedood bent op met The Witcher1 minuut en 6 seconden. Tenminste als je een contract doet en dan met het monster vecht. Hopelijk fixen ze dit, nog erger dan Bloodborne.
Street Fighterquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Vandaag (of morgen...) Ultra Street Fighter 4 maar even halen voor die 25 euro.
Je kunt bijna een maaltijd maken en dan kun je na het eten weer verder spelen voordat hij klaar is. Maar ik hoop op een patch. Geeft ook motivatie om niet dood te gaan en voorzochtig te spelenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
Eens, fast travellen is een paar seconden maar doodgaan is inderdaad lang. Pak meestal wat drinken of ga naar de WC wanneer ik dood ben gegaan.
*hit* *hit* *roll* *roll* *roll* *roll* *roll* *roll* *sprint* *meditate* *sprint* *sprint* *sprint* *sprint* *hit* *hit* and repeatquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:35 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Je kunt bijna een maaltijd maken en dan kun je na het eten weer verder spelen voordat hij klaar is. Maar ik hoop op een patch. Geeft ook motivatie om niet dood te gaan en voorzochtig te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |