Wel zo fijn voor mensen die niet alles gespoilerd willen zien in een algemeen topicquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik heb beide in mijn AT, maar misschien beter om dit niet onder te sneeuwen met Witchergelul.
Ik vind het best hoor, mij heb je er niet meequote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel zo fijn voor mensen die niet alles gespoilerd willen zien in een algemeen topic
Orginele taalquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:08 schreef Pheno het volgende:
Ik wacht op de versie die af isEn in het Pools, want originele taal.
Zo onaf is hij niet hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:08 schreef Pheno het volgende:
Ik denk niet dat er heel veel aan gaat veranderen, het spel loopt gewoon prima.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:08 schreef Pheno het volgende:
Ja, valt mij ook wel mee. 2 freezing crashes, PS4 werkte nog wel gewoon. Er zal zeker nog wel een patch komen, maar meer voor klein schoonheidsfoutjes. Op dit moment voelt het echt niet onaf aan oid.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er heel veel aan gaat veranderen, het spel loopt gewoon prima.
DLC is nog niet allemaal uitquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er heel veel aan gaat veranderen, het spel loopt gewoon prima.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:08 schreef Pheno het volgende:
Pools zit er idd in, zag ik alquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:08 schreef Pheno het volgende:
SPOILER: Main Quest: Family MattersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:34 schreef Drankster het volgende:
Ik merk wel flinke framedrops op de PS4 trouwens.Ze zijn nog steeds aan het patchen enzo, dus ach ja... game is net een week uit en de meeste problems zullen, waar mogelijk, wel opgelost worden.SPOILER: Main Quest: Family MattersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak me er niet zo heel druk over, maar goed, ben er ook nog niet full-time mee bezig...
Natuurlijk vervelend en het hoort niet, maar eerlijk gezegd verwacht ik tegenwoordig al niet meer anders dan dat een game buggy en glitchy en met dit soort issues gereleased wordt, en pas na 1-2 maanden een beetje zonder problemen speelbaar is.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:34 schreef Drankster het volgende:
Ik merk wel flinke framedrops op de PS4 trouwens.Ik merk er amper tot niets van.SPOILER: Main Quest: Family MattersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
jaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:16 schreef Cikx het volgende:
Heb toch nog een vraagje over de Witcher (wil niet gespoiled worden in het andere topic). Zitten er veel morele keuzes in die je kunt maken? Die ook weer gevolgen hebben in het verloop van de game. Dit is eigenlijk het voornaamste ding wat ik miste in Dragon Age Inquisition, dus hoop dat ik in dat opzicht met TW wel aan mijn trekken ga komen.
Ja absoluut... ook kleine beslissingen die significant lijken kunnen later grote gevolgen hebben. Je hebt zo het gevoel dat je beslissingen daadwerkelijk invloed hebben op de wereld, erg tof.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:16 schreef Cikx het volgende:
Heb toch nog een vraagje over de Witcher (wil niet gespoiled worden in het andere topic). Zitten er veel morele keuzes in die je kunt maken? Die ook weer gevolgen hebben in het verloop van de game. Dit is eigenlijk het voornaamste ding wat ik miste in Dragon Age Inquisition, dus hoop dat ik in dat opzicht met TW wel aan mijn trekken ga komen.
Ah zo. GOTY versie in de budgetbak met originele Poolse taalquote:
Klinkt veelbelovend! Nog twee weken wachtenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja absoluut... ook kleine beslissingen die significant lijken kunnen later grote gevolgen hebben. Je hebt zo het gevoel dat je beslissingen daadwerkelijk invloed hebben op de wereld, erg tof.
Day 1.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:05 schreef s0ul1991 het volgende:
PS4 interactive horror Until Dawn launches 26 August.
Ziet er toch wel tof uit hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:05 schreef s0ul1991 het volgende:
PS4 interactive horror Until Dawn launches 26 August.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |