De beta was lame tho. En LELIJK. Zelfs Skyrim 360 ziet er beter uit.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:32 schreef Pheno het volgende:
Het heeft geen reet met skyrim te maken, TES is het juist wel
En een start van een nieuwe maandelijkse traditie, naast klagen over kut Indies straks ook voortaan klagen over kut AAA'squote:
Wacht..viel streetfighter tegen?quote:
Wat bugs en input-lag, vooral merkbaar door pro's.quote:
quote:PlayStation 4-exclusive interactive horror Until Dawn will finally launch in the UK on 28th August.
er zijn geen kut AAA's ..quote:Op woensdag 27 mei 2015 07:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En een start van een nieuwe maandelijkse traditie, naast klagen over kut Indies straks ook voortaan klagen over kut AAA's
Heel andere tijdzone ook natuurlijkquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:27 schreef Pheno het volgende:
Until Dawn komt eind augustus naar PlayStation 4
Wij eerder. UK is altijd net wat trager lijkt het
Ah thanks, dan wacht ik nog even. Wil direct het hele seizoen spelenquote:
het scheelt twee dagen, niet een uurquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heel andere tijdzone ook natuurlijk
mja, ik krijg wat van die bonussen. Dan maar wachten op een complete editiequote:Op woensdag 27 mei 2015 09:34 schreef PBateman1978 het volgende:
''Pre-order now for an exclusive scene''
quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:27 schreef Pheno het volgende:
Until Dawn komt eind augustus naar PlayStation 4
Wij eerder. UK is altijd net wat trager lijkt het
Die incentives worden steeds storender. Geld uit de zak kloppen van mensen terwijl je nog niks geleverd hebt, in ruil voor een matige bonus.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:34 schreef PBateman1978 het volgende:
''Pre-order now for an exclusive scene''
Journeyquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:16 schreef Yi-Long het volgende:
Welke kut-indies staan er gepland voor de eerste week van Juni? Dan weet je meteen welke we in PS+ krijgen
Ik mag toch hopen dat er steeds minder mensen zijn die zo dom zijn om dag 1 hun geld naar de ontwikkelaar te geven...quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die incentives worden steeds storender. Geld uit de zak kloppen van mensen terwijl je nog niks geleverd hebt, in ruil voor een matige bonus.
En mensen maar lachend hun geld naar de ontwikkelaar brengen
ik vrees...quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat er steeds minder mensen zijn die zo dom zijn om dag 1 hun geld naar de ontwikkelaar te geven...
Die is wel geweldig, maar die zou sowieso al gratis zijn geweest voor me, ivm cross-buy.quote:
Shadowfall lijkt me niets. Dan heb ik liever een Metro-game ofzo.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:18 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik denk Black flag of Shadowfall, op beide zit ik niet te wachten.
Eens. Maar goed te zien dat het ook anders kan met The Witcher 3. Overvol met content, geen ingame pre-order bonus en 16 gratis DLC voor iedereen, niet alleen voor degenen met een pre-order.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die incentives worden steeds storender. Geld uit de zak kloppen van mensen terwijl je nog niks geleverd hebt, in ruil voor een matige bonus.
En mensen maar lachend hun geld naar de ontwikkelaar brengen
Nou ja, die pre-order incentives zijn er niets voor niks. Er zijn dus mensen die hun geld al op dag -300 aan de ontwikkelaar geven.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat er steeds minder mensen zijn die zo dom zijn om dag 1 hun geld naar de ontwikkelaar te geven...
Juist, en daarom kocht ik die game dus wel dag 1. Dit soort devs wil ik ook gewoon steunen, want ze geven het goede voorbeeld.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Eens. Maar goed te zien dat het ook anders kan met The Witcher 3. Overvol met content, geen ingame pre-order bonus en 16 gratis DLC voor iedereen, niet alleen voor degenen met een pre-order.
CD Projekt Red
Ik heb hem gespeeld bij een vriend van me en ik vond hem best tof (helemaal voor een AC game). Had hem best willen spelen een tijd geleden toen er nog niet zoveel tofs uit was en aan zat te komen, nu ga ik er gewoon niet meer aan toe komen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Black Flag lijkt me geweldig. Zou ik allang gekocht hebben als er een GOTY was met de originele Piraten-stemmen.
Hij leek me sowieso al heel tof, ivm originele mooie kleurrijke setting, pirates, en de hoofdpersoon schijnt ook gewoon weer een beetje interessant te zijn, ipv een empty shell.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:24 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik heb hem gespeeld bij een vriend van me en ik vond hem best tof (helemaal voor een AC game). Had hem best willen spelen een tijd geleden toen er nog niet zoveel tofs uit was en aan zat te komen, nu ga ik er gewoon niet meer aan toe komen.
trialquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:42 schreef Rossdale het volgende:
Trials en Grim Fandango denk ik
En wie weet wel Driveclub PS+ edition
Beter niet, beetje een veredelde demo uitdelen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Juist, en daarom kocht ik die game dus wel dag 1. Dit soort devs wil ik ook gewoon steunen, want ze geven het goede voorbeeld.
Japan krijgt komende maand trouwens MGS Ground Zeroes gratis in de PS+, dus wellicht hier ook?
https://translate.google.(...)plus.html&edit-text=
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |