quote:Uitzendschema deze week @NPO1
Zaterdag 23 mei - 20:25-20:55: Op weg naar het Songfestival
Zaterdag 23 mei - 21:00-00:40: Finale Eurovisie Songfestival
xDquote:
Hejquote:
En dat doet pijn, als 'ie naar achter gebonden isquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:02 schreef Stickertje het volgende:
conchita zal wel een stijfje krijgen door alle aandacht dat hij weer krijgt
ja, na 13e lied (oos)quote:
Das de lange(re) pauze. Er zijn nog wel kleinere presentatrice-pauzes, maar daar kon ik zo snel niks over vinden. Zal wel na elke 7de act zijn.quote:
gewoon eens in de 2/4 jaar een wereldwijd songfestival houdenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
straks doen ze ook mee volgend jaar
Met die confetti was dat toch?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:04 schreef Cee het volgende:
Die keer dat ze ineens live gingen schakelen naar Graham.
Servië en Montenegroquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat doet pijn, als 'ie naar achter gebonden is
Dat was even een visualisatiemomentjequote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat doet pijn, als 'ie naar achter gebonden is
Nou nou nouquote:
ben ik hansquote:
Ik stem voorquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gewoon eens in de 2/4 jaar een wereldwijd songfestival houden
Wibi icm een zangeresquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:06 schreef livelink het volgende:
Volgend jaar maar eens een klassiek nummer naar ESF gaan sturen.
worst is lekkerquote:
Gelukkig klinkt het niet nepquote:
quote:
Helaas...quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:09 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht dat het een grapje was dat het intro 20 minuten duurde
Noooooooooooooooooooooooooooooquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:09 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht dat het een grapje was dat het intro 20 minuten duurde
quote:
"Waking up, eating stamppot."quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:10 schreef iBenny het volgende:
Doe maar geen ESF in Nederland. Dan moeten we een themesong van Ewbank aan Europa presenteren...
De W van worstquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:10 schreef iBenny het volgende:
Doe maar geen ESF in Nederland. Dan moeten we een themesong van Ewbank aan Europa presenteren...
die presenteert beter dan die anderen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:10 schreef marcodej het volgende:
Vier presentatrices, daar kan er bestwel eentje van weg. Die freak met de baard het eerste.
Ik had die donkere als eerst weggedaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:10 schreef marcodej het volgende:
Vier presentatrices, daar kan er bestwel eentje van weg. Die freak met de baard het eerste.
hier ookquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hij is bijna niet te verstaan, te zacht tegenover de rest
Whyquote:
Aminataquote:
tv superhard gezet.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
het geluid is baggerquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
is dat die schrijver?quote:
Wel winnen, maar hosten niet.quote:
Je hebt toch minimaal 1 fles wijn nodig. Good drinking game:wanneer ze "goodmorning australia" zeggen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:15 schreef Stickertje het volgende:
mijn cola fles is al bijna leeg in die 20 minuten
Ik heb maar 1 fles wijnquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je hebt toch minimaal 1 fles wijn nodig. Good drinking game:wanneer ze "goodmorning australia" zeggen..
Ik 6.quote:
haten op 020quote:
Ik heb nog wel bier in de koelkast liggen, maar morgen is ook F1quote:
nazdrovnijequote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Rusland propaganda![]()
Even bijschenken
Dat. Amsterdamquote:
quote:
Ik ga maar inschenken.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb nog wel bier in de koelkast liggen, maar morgen is ook F1
Proost!quote:
jij woont in amsterdam?quote:
^^quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:18 schreef Arashimashou het volgende:
Nou genoeg geluld. Kom op met het kattengejank.
Ik denk dat ik het niet redquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:19 schreef Coco98 het volgende:
Ik ga dit echt niet tot 1 uur s'nachts kijken
erg laag van jequote:
ja wie is dat?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:19 schreef iBenny het volgende:
Die blonde is er met de week wel steeds beter uit gaan zien
whehequote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:20 schreef iBenny het volgende:
Nou hup, hup... Let the hunger games begin...
Sandra Kim heeft als 13e ook het eurovisiesongfestival gewonnen!quote:
Ja.quote:
ja, heb je gemist. Zat er echt in een beetje tegen het einde aan.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:19 schreef banaantjeEE het volgende:
Heb ik nu echt Belgie gemist in dat filmpje?
Sandra Kimquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:20 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Sandra Kim heeft als 13e ook het eurovisiesongfestival gewonnen!
Inderdaadquote:
bedankt hansquote:
jaimejaimelaviequote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:20 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Sandra Kim heeft als 13e ook het eurovisiesongfestival gewonnen!
in 1986 was ze idd mooiquote:
Nee. Centrum.quote:
Met het geluid uit is het inderdaad beter.quote:
stadsgenootquote:
Zo valt de koptelefoon tenminste op, ofzoquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:23 schreef Stickertje het volgende:
trek dan iets aan wat bij de koptelefoon staat.. of plak schitterende steentjes op een witte koptelefoon zodat hij bij de jurk staat
idd, super kanshebber imo als iemand anders het zongquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:23 schreef Robar het volgende:
Krijg het zo benauwd van die stem. Maar ik vind het echt een goed liedje.
hij moet toch wat.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:23 schreef Paxcon het volgende:
Wat doet die vent achter de piano debiel zeg
quote:
Dan zou je dus in een hoodie moeten. Welnee.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:23 schreef Stickertje het volgende:
trek dan iets aan wat bij de koptelefoon staat.. of plak schitterende steentjes op een witte koptelefoon zodat hij bij de jurk staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |