abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 21 mei 2015 @ 13:49:33 #1
375570 crew  Cyan9
pi_152820422
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Trijntje Oosterhuis presenteert Songfestivallied Walk Along

Trijntje Oosterhuis heeft donderdag het nummer bekendgemaakt waarmee ze Nederland op het Eurovisie Songfestival in 2015 zal gaan vertegenwoordigen. Het nummer heet Walk Along. Het lied werd geschreven door Anouk, die in 2013 al meedeed aan het Eurovisie Songfestival.

Volgens Oosterhuis kreeg ze veel 'kracht' van Anouk, die haar tijdens de opnames van het nummer bijstond. "Ze gaat ook zeker mee naar het Songfestival", onthult Oosterhuis. "Ze is enorm betrokken."

"Waarom niet nu?", zegt Oosterhuis over haar eigen deelname. "Ik vond het super cool wat Anouk gedaan heeft en Ilse en Waylon. Ik durf het nu ook. Het is wel best spannend."

'Alles geven'

De zangeres is zeer positief over het nummer Walk Along, waarop Anouk meezingt in de koortjes. "Je moet alles geven. Wat ik ook altijd zeg als coach bij The Voice: je moet niks komen halen, je moet het brengen. Hopelijk krijg je dan de plek waar je recht op hebt."

Oosterhuis vindt het nummer fris, catchy en anders dan je van haar zou verwachten. De eerste keer dat het nummer op de radio te horen was, noemt ze een mooi moment. "Het is zo spannend, maar tegelijkertijd ook zo leuk.'' Na het liedje brak er luid applaus uit in de studio in Hilversum van AvroTros.

De zangeres heeft veel zin in het liedjesfestijn, dat in mei plaatsvindt. "Ik heb hele leuke verhalen gehoord van collega's.'' Daarnaast vindt de zangeres het een eer om ons land te vertegenwoordigen. En: "Als zangeres hoort een keer meedoen aan het songfestival er gewoon bij.''

Winnen

Ook programmamaker en songfestivalkenner Cornald Maas is bijzonder enthousiast over het nummer van Trijntje Oosterhuis. "Het zou best kunnen winnen", zo is hij van mening. "Dat heb ik in jaren niet gehad dat ik dat onmiddellijk bij een Nederlandse inzending had."

"In tegenstelling tot Birds is dit nummer heel catchy", aldus songfestivalcommentator Jan Smit. Hij prijst Anouk voor de compositie en hij vergelijkt het met oude songfestivalhits. Dit jaar was Smit erg kritisch over The Common Linnets.
Officiële studio versie

Optreden bij The Voice

2e repetitie in Wenen

En de grote vraag is natuurlijk, welke jurk gaat ze dragen?

Wordt het: #Teamjurk1


Of wordt het toch: #Teamjurk-2-zwart


Of heel misschien: #Teamjurk-2-rood


Of toch: #Teambroekpak


--- --- --- And the most important thing, everyone --- --- ---


*G* *O* WE GAAN VOOR DE WINST! *O* *G*

Haar beste optreden tot nu toe voor dit liedje?
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_152820548
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2015 13:42 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben benieuwd of de ORF het vanavond wat professioneler aanpakt. The only way is up..
Gewoon met de doventalk kijken! Dat biedt in ieder geval vermaak. :D

Leek me een leuke klus om Finland te vertalen :P
leven zoals het leven is
pi_152820590
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 13:52 schreef Jason22 het volgende:

[..]

Gewoon met de doventalk kijken! Dat biedt in ieder geval vermaak. :D

Leek me een leuke klus om Finland te vertalen :P
Ik moest lachen bij RLL gisteren :D
mag het weten
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 mei 2015 @ 14:10:02 #4
163650 Greys
pi_152821174
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 13:26 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

De act van België was in principe ook gewoon goed, maar hij bewoog niet soepel, zong niet lekker en had een hele moeilijke mimiek. De zenuwen spatten er van af. Dat met die stappen, dat moet er hoekig uit zien, niet houterig. Hij was gewoon een Houten Klaas. Hopelijk doet hij het zaterdag beter. Dan komt 'ie wel in mijn top 5 :)

Estland kwam al veel natuurlijker over. Beetje gejat, ja. Maar die schaduwen, dat was gewoon heel tof. Zijn uitstraling is ook volkomen sereen. Best tof.
Ja zijn onbewogen gezichtsuitdrukking is ook bijna buitenaards ja, heel gaaf, daar heb je gelijk in. En de schaduwen zijn ook tof. Ik vind haar wel een pietsie afbreuk doen aan het geheel, weet niet precies waarom.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2015 @ 14:11:49 #5
43556 miss_dynastie
pi_152821234
En waarom sloeg België zich voor zijn eigen hoofd dan? 8)7
pi_152821385
Ik zit nog steeds te balen :@
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 mei 2015 @ 14:20:04 #7
163650 Greys
pi_152821487
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 14:16 schreef Unites het volgende:
Ik zit nog steeds te balen :@
Van Trijntje? :o

Ik had (veel!!!!) meer gebaald als we echt een goed nummer hadden en een goede act en als we dan niet waren doorgegaan. Maar nu vorige twee jaar bewezen is dat ook Nederland gewoon doorgaat en hoog eindigt als je maar gewoon een goed nummer stuurt (en dat dat 'we hebben amper buren blabla' dus onzin bleek) vind ik het dit jaar meer dan terecht dus amper - eigenlijk geen - gebaal.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 21 mei 2015 @ 14:21:58 #8
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_152821548
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 14:11 schreef miss_dynastie het volgende:
En waarom sloeg België zich voor zijn eigen hoofd dan? 8)7
Geen idee wie de touwtjes in handen heeft met het camerawerk. Maar oa de vele vlaggen waartussen je de act moest zoeken, dat hij weer opstaat dat vol in beeld wordt gebracht, en als hij neerligt moest je echt zoeken om te zien waar hij ergens lag. Nog een aantal andere shots waren ook ongelukkig. Als daar nog goed aan gewerkt wordt moet Belgie zich verder niets beklagen.
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_152821980
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 14:16 schreef Unites het volgende:
Ik zit nog steeds te balen :@
Hoewel ik het hoopte kòn het niet anders dat ze in de halve finale sneuvelde. Zowel in de aanloop als tijdens de avond zelf nooit het gevoel gehad dat "het kon". Derhalve niet gebaald.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_152822133
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 14:16 schreef Unites het volgende:
Ik zit nog steeds te balen :@
Tis gewoon zo jammer om er zaterdag niet bij te zijn als land. We liggen er op basis van wat er is neergezet door Trijn en team terecht uit.

Voor mij voelt het als een verloren jaar, omdat er met Trijntje meer in had gezeten (sterker lied, duidelijkere plan, betere staging). Ze hebben er het maximale niet uitgehaald en juist dat vind ik frustrerend. We hadden eigenlijk net zo goed een jaar over kunnen slaan, ja makkelijk gezegd achteraf :P
~The present is all there is~
pi_152822223
Hoeveel geld heeft Albanië betaald voor hun mooie stage act/led screen? Zoveel geld kost het toch niet?
pi_152822836
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 14:41 schreef capristo het volgende:
Hoeveel geld heeft Albanië betaald voor hun mooie stage act/led screen? Zoveel geld kost het toch niet?
Ben ik ook wel nieuwsgierig naar
~The present is all there is~
pi_152823048
Kunnen Coen en Sander niet in de selectiecommissie? Eindelijk BN'ers die eerlijk hun mening geven.
http://coenensandershow.bnn.nl/item/audio/6097
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2015 @ 15:48:48 #15
43556 miss_dynastie
pi_152824275
quote:
Wat een lul is die kerel ook. Ik citeer zijn woorden uit november maar even:

quote:
„Het is duidelijk een hit. De kruk kan dit jaar in ieder geval op stal blijven, verder ga ik niks zeggen.” Cornald vertelde ook dat het The Voice-jurylid zich goed voor had bereid op haar sollicitatiegesprek voor het festival. „Trijntje had direct een voorsprong op anderen. Ze had al een lied dat was geschreven door Anouk. Toen we het hoorden dachten we echt wel: hier kunnen we onmogelijk nee tegen zeggen.”
Hoe kan het dan nu tot harde kritiek leiden? Ze had toch zo'n voorsprong? Het wordt tijd dat die man eens in de spiegel kijkt, want de kritiek valt vooral hemzelf ten deel. En dan kan 'ie wel zeggen dat 'ie kritisch is over zichzelf, maar hij verexcuseert zich al-tijd. Er zat meer in. Nee, nee en nog eens nee. Je bent gewoon een lul zonder verstand :(
pi_152824313
quote:
Met die 7 koffers met dure kleding, Dolce & Gabanna, Tom Ford & Issey Miyake, hadden ze beter het geld in de act kunnen stoppen.
pi_152824348
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 15:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wat een lul is die kerel ook. Ik citeer zijn woorden uit november maar even:

[..]

Hoe kan het dan nu tot harde kritiek leiden? Ze had toch zo'n voorsprong? Het wordt tijd dat die man eens in de spiegel kijkt, want de kritiek valt vooral hemzelf ten deel. En dan kan 'ie wel zeggen dat 'ie kritisch is over zichzelf, maar hij verexcuseert zich al-tijd. Er zat meer in. Nee, nee en nog eens nee. Je bent gewoon een lul zonder verstand :(
Waarom koos Cornald Maas 12 jaar geleden voor Ester Hart & Re-union ook al weer?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 mei 2015 @ 16:00:01 #18
163650 Greys
pi_152824537
Hoe een lul het ook is (en ik sta altijd vooraan om dat te roepen), ik ben ik elk geval ECHT blij dat er nu tenminste eens openlijk kritiek op komt en dat hij zelfs een tikkie verantwoordelijkheid lijkt te pakken. Had nog wat meer gekund, maar het begin is er. Het wás ook een teleurstelling na twee van die goede jaren waarin 'we' het eindelijk leken te snappen.
En als hij nu toegeeft dat er helemaal niet echt een plan was, dat kleding en act en visagie veel te laat eens bij elkaar zijn gekomen, daar kan hij zelf dan weer weinig aan doen natuurlijk..

Dus ja het was een debacle, maar als ik Cornald zo hoor gaat ook hij zich er hard voor maken dat de Driesen Roelvink en Jan Smitten en Sienekes van Nederland het wel kunnen vergeten en dat we voor iets tofs gaan weer de volgende keer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Sport donderdag 21 mei 2015 @ 16:02:59 #19
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152824612
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 15:08 schreef messi18 het volgende:
Kunnen Coen en Sander niet in de selectiecommissie? Eindelijk BN'ers die eerlijk hun mening geven.
http://coenensandershow.bnn.nl/item/audio/6097
Ik WIST gewoon dat ze Celine Dion gingen noemen bij Griekenland en dat ze dat kut zouden vinden _O-
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2015 @ 16:06:08 #20
43556 miss_dynastie
pi_152824678
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 16:00 schreef Greys het volgende:
En als hij nu toegeeft dat er helemaal niet echt een plan was, dat kleding en act en visagie veel te laat eens bij elkaar zijn gekomen, daar kan hij zelf dan weer weinig aan doen natuurlijk..
Vind ik wel, aangezien hij in november beweerde dat Trijntje goed voorbereid op sollicitatiegesprek kwam en een voorsprong had op andere kandidaten. HOE DAN? :')
  donderdag 21 mei 2015 @ 16:09:31 #21
40566 Ericr
Livewrong
pi_152824765
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 16:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Vind ik wel, aangezien hij in november beweerde dat Trijntje goed voorbereid op sollicitatiegesprek kwam en een voorsprong had op andere kandidaten. HOE DAN? :')
Ze versperde waarschijnlijk de deuropening met haar dikke reet.
pi_152824937
Verdomme Trijntje, ik loop al drie dagen met dat irritante refreintje in mijn hoofd, why ai ai ai |:(
  donderdag 21 mei 2015 @ 16:17:28 #23
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152824992
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 16:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Vind ik wel, aangezien hij in november beweerde dat Trijntje goed voorbereid op sollicitatiegesprek kwam en een voorsprong had op andere kandidaten. HOE DAN? :')
Vergeleken met de anderen had ze eigenlijk ook een voorsprong. Zo had ze al een lied, ik weet niet of ze dat al in geheel heeft laten horen, mag hopen van wel. Dat Trijntje en het team om haar heen vervolgens die voorsprong niet benut hebben, daar kan ik Cornald moeilijk op aankijken.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152825194
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 14:16 schreef Unites het volgende:
Ik zit nog steeds te balen :@
Ik ook! Niet dat het niet terecht is dat we eruit liggen, maar toch hoop je als 10de door te gaan en dan in de finale achteraan te eindigen :) Nu is alle spanning voor ons land weer weg, dat was de voorgaande twee jaren een stuk leuker. Ik kan België wel gaan aanmoedigen, maar dat voelt niet hetzelfde!

quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 16:15 schreef MakkieR het volgende:
Verdomme Trijntje, ik loop al drie dagen met dat irritante refreintje in mijn hoofd, why ai ai ai |:(
Vervelend is dat! Ik heb het vandaag voor het eerst sinds tijden niet in mijn hoofd :9
pi_152825273
Ik heb de act nu een aantal keer terug lopen kijken en zo slecht was het eigenlijk allemaal niet vond ik. De kleding en visuals waren misschien niet helemaal op en top, maar eigenlijk stoorde ik me er niet heel erg aan.

Ik denk dat het leuk zou zijn geweest als ze op dat het hele kleine podium midden in de zaal een setting hadden gecreërd met een stapel bloemen, een witte achtergrond, wat rook en een gespierde man erbij waar de camera af en toe op focust. In combinatie met wat andere shots en misschien een Trijntje die af en toe iets vrolijker keek, had dat een veel beter totaal plaatje opgeleverd.

Maar sowieso vind ik het nog knap dat ze zoiets hebben kunnen afleveren. De hele productie was natuurlijk ruk, deze editie gaat echt de boeken in als een van de slechtste van de laatste tijd. Heel erg jammer.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2015 16:27:34 ]
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2015 @ 16:27:53 #26
43556 miss_dynastie
pi_152825311
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 16:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
? Vergeleken met de anderen had ze eigenlijk ook een voorsprong. Zo had ze al een lied, ik weet niet of ze dat al in geheel heeft laten horen, mag hopen van wel. Dat Trijntje en het team om haar heen vervolgens die voorsprong niet benut hebben, daar kan ik Cornald moeilijk op aankijken.
Ja, maar, ja, maar... dat is juist de 'we hebben een goede zangeres, we hebben een lied, klaarrrrr'-gedachte waar we af moeten, toch?
pi_152825321
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 16:24 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Ik ook! Niet dat het niet terecht is dat we eruit liggen, maar toch hoop je als 10de door te gaan en dan in de finale achteraan te eindigen :) Nu is alle spanning voor ons land weer weg, dat was de voorgaande twee jaren een stuk leuker. Ik kan België wel gaan aanmoedigen, maar dat voelt niet hetzelfde!

[..]

Vervelend is dat! Ik heb het vandaag voor het eerst sinds tijden niet in mijn hoofd :9
Inderdaad, al was ze maar nipt door, dat maakt zo'n finale veel leuker om naar te kijken. Wie weet hoe hoog ze nog had kunnen scoren zaterdag...
pi_152825360
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 16:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, maar, ja, maar... dat is juist de 'we hebben een goede zangeres, we hebben een lied, klaarrrrr'-gedachte waar we af moeten, toch?
Niet helemaal natuurlijk, maar men kan voortaan beter aankomen met een compleet idee/plan.

Dat dan vervolgens ook daadwerkelijk te realiseren valt...
pi_152825448
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 16:28 schreef Unites het volgende:

[..]

Inderdaad, al was ze maar nipt door, dat maakt zo'n finale veel leuker om naar te kijken. Wie weet hoe hoog ze nog had kunnen scoren zaterdag...
Als ze door was gegaan, hadden we nu kunnen speculeren over haar jurk en wat ze aan zou doen op zaterdag. Nu is dat allemaal niet meer belangrijk :'(
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2015 @ 16:37:03 #30
43556 miss_dynastie
pi_152825587
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 16:29 schreef Unites het volgende:
Niet helemaal natuurlijk, maar men kan voortaan beter aankomen met een compleet idee/plan.Dat dan vervolgens ook daadwerkelijk te realiseren valt...
Nou ja, in ieder geval met een visie op de deelname. Ik weet niet eens of het lied daarbij het allerbelangrijkste is, Albanië switchte ook nog behoorlijk last minute van lied bijvoorbeeld. Maar Trijn had nul visie. Hoe zo'n iemand een sollicitatiegesprek door kan komen is me een raadsel. 'Wat wil je bereiken, Trijn?' 'Ik wil het zoooo graag eens meemaken, mijn zenuwen overwinnen en trots op mezelf zijn!' Next...
  Vis een optie? donderdag 21 mei 2015 @ 16:38:59 #31
70532 loveli
N
pi_152825634
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 16:26 schreef Unites het volgende:
Ik denk dat het leuk zou zijn geweest als ze op dat het hele kleine podium midden in de zaal een setting hadden gecreërd met een stapel bloemen, een witte achtergrond, wat rook en een gespierde man erbij waar de camera af en toe op focust. In combinatie met wat andere shots en misschien een Trijntje die af en toe iets vrolijker keek, had dat een veel beter totaal plaatje opgeleverd.
Die vent wilde dus juist niet zitten wachten met bloemen. En daarom keek Trijn niet vrolijk.
crap in = crap out
pi_152825842
Ik had ergens gelezen dat men eerst Dotan wilde sturen maar last minute toch voor Trijntje gekozen hebben (Trijntje + Anouk's song)
  donderdag 21 mei 2015 @ 16:57:53 #33
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152826184
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 16:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, maar, ja, maar... dat is juist de 'we hebben een goede zangeres, we hebben een lied, klaarrrrr'-gedachte waar we af moeten, toch?
Ik weet niet hoe de procedure precies in elkaar zit. Als de selectiecommissie alleen een lied en/of een artiest mag kiezen dan is het daar voor hun klaar. Dat is dan misschien iets om te veranderen.

Ik denk ook niet dat je de procedure zo in elkaar kan zetten dat je kwaliteit kunt garanderen. Zeker niet zolang artiesten in Nederland nog steeds vinden dat de AVROTROS ze maar moet bellen om te vragen of ze willen. Als meer artiesten zich zelf zouden melden dan zou dat het hele proces al een stuk makkelijker maken.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152827332
Nou ja, het lied was al ruk, we waren ook verwend na vorig jaar, Trijn zag er niet uit in die hobbezak, had blijkbaar beton in die lompe schoenen zodat ze niet meer kon bewegen, ze stond er ook bij als een zombie en totaal en geheel geen uitstraling :X , de regie was totaal ruk, het licht heel slecht en die shots rondom haar reet in dat baggerpak maakte het er bepaald niet beter op :{w
Klaar dus en nu ons afvragen wie het volgend jaar mag gaan proberen en ik denk serieus dat niemand dat durft te overwegen. En die Pannekoecke bakte er dit keer geen moer van, wat een belachelijk drama was het beeldtechnisch, zo enorm heel erg slecht dus ik vraag me af of er nog iemand is die dat ueberhaupt nog aan durft.
En ik ben nu voor België *O* (hoewel ik Zweden helemaal tof vind) :+
Waar het stinkt is het warm.
pi_152827416
Australië, België, Zweden, Noorwegen en Rusland vind ik goede nummers hebben :Y.
dag
pi_152827426
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 16:37 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou ja, in ieder geval met een visie op de deelname. Ik weet niet eens of het lied daarbij het allerbelangrijkste is, Albanië switchte ook nog behoorlijk last minute van lied bijvoorbeeld. Maar Trijn had nul visie. Hoe zo'n iemand een sollicitatiegesprek door kan komen is me een raadsel. 'Wat wil je bereiken, Trijn?' 'Ik wil het zoooo graag eens meemaken, mijn zenuwen overwinnen en trots op mezelf zijn!' Next...
_O_
Waar het stinkt is het warm.
  donderdag 21 mei 2015 @ 17:50:54 #37
130755 Kinga
versier hier
pi_152827530
Ik stel die regisseur van the passion voor...
  donderdag 21 mei 2015 @ 17:53:04 #38
40566 Ericr
Livewrong
pi_152827593
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 17:50 schreef Kinga het volgende:
Ik stel die regisseur van the passion voor...
Dan krijgen we een niet verstaanbare Shirma Rouse die door het podium zakt.
pi_152827624
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 17:53 schreef Ericr het volgende:

[..]

Dan krijgen we een niet verstaanbare Shirma Rouse die door het podium zakt.
Dat is spectaculairder dan wat Trijntje deed :D Als Bojana niet door het podium zakt, blijft Shirma ook wel staan!
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:01:08 #40
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152827826
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 17:44 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nou ja, het lied was al ruk, we waren ook verwend na vorig jaar, Trijn zag er niet uit in die hobbezak, had blijkbaar beton in die lompe schoenen zodat ze niet meer kon bewegen, ze stond er ook bij als een zombie en totaal en geheel geen uitstraling :X , de regie was totaal ruk, het licht heel slecht en die shots rondom haar reet in dat baggerpak maakte het er bepaald niet beter op :{w
Klaar dus en nu ons afvragen wie het volgend jaar mag gaan proberen en ik denk serieus dat niemand dat durft te overwegen. En die Pannekoecke bakte er dit keer geen moer van, wat een belachelijk drama was het beeldtechnisch, zo enorm heel erg slecht dus ik vraag me af of er nog iemand is die dat ueberhaupt nog aan durft.
En ik ben nu voor België *O* (hoewel ik Zweden helemaal tof vind) :+
Welke artiest nu nog wil hink ik op twee gedachten.
Aan de ene kant ben ik bang dat er artiesten zijn die gaan twijfelen omdat een grote naam het ook niet heeft gehaald. Aan de andere kant denk ik dat er ook artiesten zijn die echt wel inzien wat er dit jaar fout gegaan is en die misschien willen bewijzen dat zij het wel kunnen.

Ergens is deze uitkomst misschien wel goed, omdat het heel mooi laat zien hoe een deelname aan het ESF kan worden onderschat en dat je daar direct op wordt afgerekend.

De slechte cameraregistratie durf ik wel voor een groot deel bij de ORF te leggen. Het camerawerk was over de hele show min of meer om te huilen. Dat heeft niet geheel bij de Pannecoucke gelegen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152828355
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:01 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Welke artiest nu nog wil hink ik op twee gedachten.
Aan de ene kant ben ik bang dat er artiesten zijn die gaan twijfelen omdat een grote naam het ook niet heeft gehaald. Aan de andere kant denk ik dat er ook artiesten zijn die echt wel inzien wat er dit jaar fout gegaan is en die misschien willen bewijzen dat zij het wel kunnen.

Ergens is deze uitkomst misschien wel goed, omdat het heel mooi laat zien hoe een deelname aan het ESF kan worden onderschat en dat je daar direct op wordt afgerekend.

De slechte cameraregistratie durf ik wel voor een groot deel bij de ORF te leggen. Het camerawerk was over de hele show min of meer om te huilen. Dat heeft niet geheel bij de Pannecoucke gelegen.
Ik denk dat er genoeg artiesten zijn die een moord zouden doen voor alle media-aandacht die Trijntje heeft gekregen en die zichzelf ook uitermate geschikt vinden om volgend jaar te tonen hoe het wel moet.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:28:06 #42
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152828562
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:21 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ik denk dat er genoeg artiesten zijn die een moord zouden doen voor alle media-aandacht die Trijntje heeft gekregen en die zichzelf ook uitermate geschikt vinden om volgend jaar te tonen hoe het wel moet.
Dan moeten ze zich melden, niet wachten tot ze gevraagd worden, vind ik.
Liefst met een zo compleet mogelijk plan natuurlijk. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 mei 2015 @ 18:36:32 #43
163650 Greys
pi_152828845
Ik denk serieus dat die 'voorsprong' die Trijntje had volgens Cornald alleen het feit was dat ze al even snel een lied van een plank had gegrist. De andere kandidaten hadden op het moment van vragen (natuurlijk) nog geen lied, dus dachten ze 'oh dit is handig'. Ze heeft daar vast aangeklopt met 'stop met zoeken en mensen vragen, ik heb al een lied en ik ben Trijntje en het lied is van Anouk dus WAT KAN ER NOG MISGAAN MENSEN' en toen durfden ze geen nee meer te zeggen :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152828998
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:36 schreef Greys het volgende:
Ik denk serieus dat die 'voorsprong' die Trijntje had volgens Cornald alleen het feit was dat ze al even snel een lied van een plank had gegrist. De andere kandidaten hadden op het moment van vragen (natuurlijk) nog geen lied, dus dachten ze 'oh dit is handig'. Ze heeft daar vast aangeklopt met 'stop met zoeken en mensen vragen, ik heb al een lied en ik ben Trijntje en het lied is van Anouk dus WAT KAN ER NOG MISGAAN MENSEN' en toen durfden ze geen nee meer te zeggen :')
Stel je voor dat Alain Clark een lied had gefabriceerd als dat van Macedonië en er kansloos uitgevlogen was? Dan was iedereen er over gevallen dat ze niet voor de grote naam Trijntje hadden gekozen, met een liedje van Anouk nog wel.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_152829070
Keek net even het optreden van Estland terug en kreeg gewoon kippenvel O+ Zó mooi O+
pi_152829086
Toch nog goed nieuws voor Trijntje zoals te horen was op Radio 1 ; ze staat met dit nummer op 6 in een Itunes lijst van Tadjikistan (een voormalige Sovjetrepubliek)

*O* *O*
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_152829156
*O* bijna bijna
vanavond ben ik van de partij, misschien zaterdag ook weer
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:47:55 #48
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152829176
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:41 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Stel je voor dat Alain Clark een lied had gefabriceerd als dat van Macedonië en er kansloos uitgevlogen was? Dan was iedereen er over gevallen dat ze niet voor de grote naam Trijntje hadden gekozen, met een liedje van Anouk nog wel.
Dit speelt ook mee idd.
Ze hebben dat natuurlijk met Anouk ook meegemaakt. Anouk zei een "killer song" te hebben en zonder het lied gehoord te hebben kwam het hele land in opstand toen de TROS niet direct de rode loper uitrolde. Die fout wilde ze met Trijntje niet maken natuurlijk, dus toen zij langsliep werd meteen het net uitgegooid.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator donderdag 21 mei 2015 @ 18:55:21 #49
375570 crew  Cyan9
pi_152829408
Heeft iemand de repetities van vanmiddag nog een beetje gevolgd?
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_152829442
quote:
7s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:55 schreef Cyan9 het volgende:
Heeft iemand de repetities van vanmiddag nog een beetje gevolgd?
Niet echt in detail, maar er schijnen geen vreemde dingen voorgevallen te zijn.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_152829467
quote:
7s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:55 schreef Cyan9 het volgende:
Heeft iemand de repetities van vanmiddag nog een beetje gevolgd?
Neuh niet echt, ook niet heel veel repetitiefilmpjes gekeken, laat me wel verrassen vanavond :P Ook een keer leuk :D
  Moderator donderdag 21 mei 2015 @ 18:58:52 #52
375570 crew  Cyan9
pi_152829545
Nu de #TeamTrijn hype er af is, is het wel een stuk makkelijker om een beetje laid back met het hele gebeuren om te gaan. Maar ik heb toch liever de spanning die bij een finale hoort. ;)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_152829647
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:47 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dit speelt ook mee idd.
Ze hebben dat natuurlijk met Anouk ook meegemaakt. Anouk zei een "killer song" te hebben en zonder het lied gehoord te hebben kwam het hele land in opstand toen de TROS niet direct de rode loper uitrolde. Die fout wilde ze met Trijntje niet maken natuurlijk, dus toen zij langsliep werd meteen het net uitgegooid.
Het blijft natuurlijk een spelletje. Anouk was een beetje de Johan Cruyff van het Songfestival. Vanaf de zijlijn roepen dat zij weet hoe het wel moet. Om haar ongelijk aan te tonen ging de TROS overstag, maar tegen ieders verwachtingen in scoorde het lied toch in de bovenste helft. Gelukkig blijkt de magie van Anouk uitgewerkt.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_152829741
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:58 schreef Cyan9 het volgende:
Nu de #TeamTrijn hype er af is, is het wel een stuk makkelijker om een beetje laid back met het hele gebeuren om te gaan. Maar ik heb toch liever de spanning die bij een finale hoort. ;)
Vorig jaar was ik voor het eerst gespannen tijdens de finale. Met hetzelfde lied+act hadden we een ander jaar kunnen winnen, maar van een man met tieten kan je niet winnen.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_152829911
Vond dit filmpje. Voelde meteen weer zenuwen opkomen :D


Haar zang _O_
De rest :'(

Gewoon leuk om te zien dat het publiek daar mee wappert w/
~The present is all there is~
pi_152830187
Waar was trouwens het wonder van de Pannekoek, het was beeldtechnisch zo ontzettend belabberd met dat harde witte licht en waarom nou die volle blik rondom op de niet bijster elegante achterkant van de meer dan goed gevulde parachute? Vorig jaar deed hij het nou juist zo gaaf. Ik had zwaar de indruk dat hij het zelf al niet zo zag zitten met Trijn.
Waar het stinkt is het warm.
  donderdag 21 mei 2015 @ 19:45:56 #57
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_152831190
De finale met Nederland is leuker, vanzelfsprekend, maar toch ben ik wel blij dat ze het niet net met de hakken over de sloot heeft gehaald. Dan zou er zeker weten volgend jaar weer net zoiets gestuurd zijn, want 'Trijntje kwam toch ook in de finale?' *O*
-O-

Nu is er tenminste nog een béétje kans dat er iemand wakker geworden is. Cornald heeft tenminste al 1 oog open.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator donderdag 21 mei 2015 @ 19:48:44 #58
375570 crew  Cyan9
pi_152831304
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 19:04 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Vorig jaar was ik voor het eerst gespannen tijdens de finale. Met hetzelfde lied+act hadden we een ander jaar kunnen winnen, maar van een man met tieten kan je niet winnen.
Conchita heeft geen tieten..
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_152831401
quote:
11s.gif Op donderdag 21 mei 2015 19:48 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Conchita heeft geen tieten..
Meneer Worst heeft op een piemeltje na helemaal niks
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_152831643
pauwnl twitterde op donderdag 21-05-2015 om 16:33:05 Direct na de tweede halve finale van het #ESF blikken we terug met @Hindlaroussi, @cornaldm en @bertvanderveer http://t.co/k736D32Kwy reageer retweet
~The present is all there is~
pi_152831841
Latte latte, latte chocolatte, lalalala *O* :@
~The present is all there is~
pi_152831947
Tim Douwsma met Undercuvvah Luvah wat een niveau _O-
~The present is all there is~
pi_152831996
Heb het niet gevolgd dit jaar maar toen ik hoorde dat het gedrocht Trijntje Oosterhuis naar het Songfestival werd gestuurd, wist ik al dat het niks zou worden.
pi_152832008
Lordi
Beste act ooit. _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_152832023
Eric is mad _O-
Al die flikkertjes zijn mad. _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_152832069
ik heb dus NOOIT begrepen dat iedereen Treble zo passievol haatte. Was best oke.
Koel en donker bewaren
pi_152832084
Ramagannana _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 21 mei 2015 @ 20:09:48 #68
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  Moderator donderdag 21 mei 2015 @ 20:09:55 #69
375570 crew  Cyan9
pi_152832157
Nou, ik ga de tv alvast opzoeken. Have fun allemaal! *O*
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  donderdag 21 mei 2015 @ 20:10:12 #70
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_152832250
Ik smul altijd van dit soort uitzendingen. :@

Alleen jammer van de nobody's die aan het woord komen.
Koel en donker bewaren
  donderdag 21 mei 2015 @ 20:13:08 #72
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_152832280
Voor vanavond hoop ik wel op 1 verandering. Dat die envelopjes wat minder snel open gemaakt worden. Afgelopen dinsdag hadden ze echt de vaart erin, waardoor dat de complete spanning (die er op dat moment zou moeten zijn) wegvaagde.
pi_152832400
Eén van de beste songfestivalnummers ooit. Molitva _O_
pi_152832406
Rybak _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 21 mei 2015 @ 20:18:28 #75
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_152832505
Zo, die heeft een dikke kop gekregen.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_152832550
Ik vind Rafaella wel leuk.
Koel en donker bewaren
pi_152832829
Hoewel er een goede kans is dat het fake is, is het wel vermeldenswaardig dat er vanmiddag heel even een 'uitslag' van de 1e halve finale op Oikotimes te lezen was. De kans dat het incorrect is, lijkt me enorm, maar omdat er op Betfair ook op gereageerd wordt, zal ik hem hier in elk geval plaatsen:

1/ BEL(143)
2/ RUS(140)
3/ EST(131)
4/ GEO(109)
5/ GRE(105)
6/ ROM(76)
7/ SRB(72)
8/ ARM(71)
9/ HUN(61)
10/ALB(57)

dq/BLR(55)
dq/NED(43)
dq/DEN(38)
dq/FYR(27)
dq/MDA(22)
dq/FIN(10)
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Redactie Sport donderdag 21 mei 2015 @ 20:27:15 #78
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152832876
Top 5 lijkt me wel logisch, Finland 16e vind ik niet echt logisch.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_152833015
Deze lijkt me best logisch om eerlijk te zijn
pi_152833030
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 20:26 schreef Fred_B het volgende:
Hoewel er een goede kans is dat het fake is, is het wel vermeldenswaardig dat er vanmiddag heel even een 'uitslag' van de 1e halve finale op Oikotimes te lezen was. De kans dat het incorrect is, lijkt me enorm, maar omdat er op Betfair ook op gereageerd wordt, zal ik hem hier in elk geval plaatsen:

1/ BEL(143)
2/ RUS(140)
3/ EST(131)
4/ GEO(109)
5/ GRE(105)
6/ ROM(76)
7/ SRB(72)
8/ ARM(71)
9/ HUN(61)
10/ALB(57)

dq/BLR(55)
dq/NED(43)
dq/DEN(38)
dq/FYR(27)
dq/MDA(22)
dq/FIN(10)
Ik kan niet bevestigen of dit klopt, mijn bron van vorig jaar is nu niet actief. Als dit echt is is dat slecht nieuws. Net niet zal het beleid voor de komende jaren niet veranderen, wel als we allerlaatste eindigen. Na de 3J's waren we eindelijk verlost van de Volendam-terreur.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_152833112
*O* Nederland 1 *O* vooruitblik
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_152833136
Dinsdag bleek de voorspelling ook prima te kloppen * ahum *
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_152833159
Heja Sverige! w/
~The present is all there is~
pi_152833202
Jamai :')
~The present is all there is~
  donderdag 21 mei 2015 @ 20:37:37 #86
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152833302
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 20:31 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Ik kan niet bevestigen of dit klopt, mijn bron van vorig jaar is nu niet actief. Als dit echt is is dat slecht nieuws. Net niet zal het beleid voor de komende jaren niet veranderen, wel als we allerlaatste eindigen. Na de 3J's waren we eindelijk verlost van de Volendam-terreur.
Ik gok er wel op dat het een groot genoeg verschil is me vorig jaar om eea duidelijk te maken. Ik weet zo uit mijn hoofd niet meer op welke plaats Anouk eindigde in de semi, maar ik kan me voorstellen dat dat ook geen hakken over de sloot was.

En als deze uitslag klopt zijn we misschien wel eindelijk verlost van alle suggesties om de jostiband e.d. te sturen. Zou al een hele pain in the neck minder zijn. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152833359
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 20:37 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik gok er wel op dat het een groot genoeg verschil is me vorig jaar om eea duidelijk te maken. Ik weet zo uit mijn hoofd niet meer op welke plaats Anouk eindigde in de semi, maar ik kan me voorstellen dat dat ook geen hakken over de sloot was.

En als deze uitslag klopt zijn we misschien wel eindelijk verlost van alle suggesties om de jostiband e.d. te sturen. Zou al een hele pain in the neck minder zijn. :7
Ik ben nu te lui om te rekenen, maar tel alles bij elkaar op en kijk dan of het klopt (kan kloppen).
Het maakt ook weinig uit alhoewel mensen wel graag op de winnaar stemmen
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 mei 2015 @ 20:40:37 #88
163650 Greys
pi_152833418
Ik hoop dat België in de top 5 eindigt zaterdag *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 21 mei 2015 @ 20:41:24 #89
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152833453
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 20:33 schreef BabeWatcher het volgende:
*O* Nederland 1 *O* vooruitblik
*O*

Ik hoop niet dat die twee gasten van vorige week er weer zijn. Geen idee wie het waren, maar er kwam een partijtje stom gelul uit. Mooiste voorbeeld was iets als "nee, dat een nummer eigentijds is vind ik niet belangrijk voor het ESF." :X

Maar goed, ik ga kijken, terug na de show.

*O* We gaan winnen!!! oh, wacht -O-

w/ Veel plezier iedereen!!! w/
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152833482
in het topic dat iBenny aangaf gaat het verder
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_152834159
Ik heb er zin in *O*
dag
pi_152834337
Hopelijk gaat Nederland door *O*
pi_152834381
Zijn we weer hier, net als dinsdag? *O*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_152834395
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 20:40 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat België in de top 5 eindigt zaterdag *O*
Ik ook....topnummer
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_152834463
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  Redactie Sport donderdag 21 mei 2015 @ 21:05:48 #96
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152834644
livetopic is vandaag (voorlopig) prima te doen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_152834739
Van de gruwelijk lelijke Duitsers met de vlag _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_152834887
Livetopic gaat toch best wel snel :@
dag
  Redactie Sport donderdag 21 mei 2015 @ 21:11:23 #99
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152834896
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:11 schreef Peter het volgende:
Livetopic gaat toch best wel snel :@
dinsdag was het nog veel erger :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_152834962
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

dinsdag was het nog veel erger :')
Als er dan ook nog wat nuttigs gepost wordt :+..
dag
pi_152835044
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:11 schreef Peter het volgende:
Livetopic gaat toch best wel snel :@
Dat ja, dinsdag was het hier lekker :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator donderdag 21 mei 2015 @ 21:14:00 #102
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_152835045
*O* Leuke opening! Deze halve finale wordt zoveel beter dan Dinsdag.. *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Redactie Sport donderdag 21 mei 2015 @ 21:14:08 #103
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152835051
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:12 schreef Peter het volgende:

[..]

Als er dan ook nog wat nuttigs gepost wordt :+..
Dat kan in zo'n tempo gewoon niet. Vandaag gaat het wel qua nuttige posts
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_152835093
Dit nummer mist pit , Ierland :@
dag
pi_152835155
Je kan veel doen met het podium

Trijntje :')
  donderdag 21 mei 2015 @ 21:16:26 #106
1234 HiZ
Istanbullu
pi_152835181
Ierland is echt 3 keer niks
  donderdag 21 mei 2015 @ 21:16:32 #107
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_152835188
Twee nummers in deze halve finale en bij beide al toffe graphics....
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Moderator donderdag 21 mei 2015 @ 21:16:56 #108
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_152835209
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:16 schreef KoningPils het volgende:
Je kan veel doen met het podium

Trijntje :')
Terechte klacht. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_152835241
Pfff, Ierland wel erg depri lied en heze stem...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_152835249
wat een verschrikkelijk glow filtertje
  Admin donderdag 21 mei 2015 @ 21:17:41 #111
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_152835253
Zeg, wat een verschil met dinsdag, de dames mooier aangekleed, mooi licht, geluid stukken beter. Zouden ze.op hun donder gehad hebben? Gelukkig is het vals zingen gebleven -O-
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator donderdag 21 mei 2015 @ 21:18:28 #112
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_152835293
'Er gebeurt niks'

Waar kennen we dat van...
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_152835300
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:17 schreef yvonne het volgende:
Zeg, wat een verschil met dinsdag, de dames mooier aangekleed, mooi licht, geluid stukken beter. Zouden ze.op hun donder gehad hebben? Gelukkig is het vals zingen gebleven -O-
Alleen was het beeld nog niet scherp, alsof mijn bril vies is.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 21 mei 2015 @ 21:18:36 #114
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_152835302
wow...dat bos erachter vind ik wel supermooi :)
Verder een keer met Jan eens...saai
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_152835318
Wat klonk Molly oud en rokerig, of ligt dat aan mij?
dag
pi_152835357
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:18 schreef Peter het volgende:
Wat klonk Molly oud en rokerig, of ligt dat aan mij?
Ogen dicht en ik zag een vrouw van 50.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_152835372
oh hemeltje :')
  Moderator donderdag 21 mei 2015 @ 21:20:14 #118
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_152835386
Dan verlang je toch terug naar Valentina...
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Redactie Sport donderdag 21 mei 2015 @ 21:20:18 #119
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152835391
San Marino, tsja de kneuzen doen ook mee.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Vis een optie? donderdag 21 mei 2015 @ 21:20:20 #120
70532 loveli
N
pi_152835395
Oi.
crap in = crap out
pi_152835396
Hij is niet te verstaan en zij kan geen melodie vasthouden.. zijn deze ook 18-? Zonde voor ze..

Samen zijn ze nog niet de leeftijd van 1 achtergrondzanger :D
dag
  donderdag 21 mei 2015 @ 21:21:11 #122
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_152835440
:X
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_152835441
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ogen dicht en ik zag een vrouw van 50.
Ja, inderdaad! Ik heb het net opgezocht (ik kijk op internet, geen commentaar van Jan Smit ^O^) en ze is gewoon 17. :')

San Marino is niet veel aan, ik dacht dat dit de goede halve finale was :')
  Admin donderdag 21 mei 2015 @ 21:22:26 #124
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_152835514
Toch is dit het slechtste ESF sinds jaren.Zo weinig echt mooie liedjes.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_152835545
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:22 schreef yvonne het volgende:
Toch is dit het slechtste ESF sinds jaren.Zo weinig echt mooie liedjes.
Op elk punt het slechtste in jaren. Erg jammer.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator donderdag 21 mei 2015 @ 21:23:59 #126
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_152835608
Het blijft een engerd deze man.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Redactie Sport donderdag 21 mei 2015 @ 21:24:20 #127
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152835626
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:22 schreef yvonne het volgende:
Toch is dit het slechtste ESF sinds jaren.Zo weinig echt mooie liedjes.
Maar ook niet van die gimmick-acts op Finland en Moldavie na voorlopig. Denk ook niet dat er nog veel komen. Dat is een positief punt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_152835698
ik vind het leuk *O*
pi_152835733
Ik zie net pas je onderschrift, Mexicanobakker :D Courtney Barnett ^O^

Hierna komt Warrior van Malta. Het lijkt me grappig als die door gaat en net voor of na Georgië moet optreden. Van de ene Warrior naar de andere :)
pi_152835754
Die dames hebben wel aardige kleding en glinsterdingen aan :Y.
dag
  Admin donderdag 21 mei 2015 @ 21:26:31 #131
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_152835762
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Maar ook niet van die gimmick-acts op Finland en Moldavie na voorlopig. Denk ook niet dat er nog veel komen. Dat is een positief punt.
Ik mis de grote hoeden, oude omaatjes,en eenwielers wel hoor. :{w
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Redactie Sport donderdag 21 mei 2015 @ 21:27:08 #132
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152835807
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:26 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik mis de grote hoeden, oude omaatjes,en eenwielers wel hoor. :{w
Ik absoluut niet. Het is een liedjesfestival, geen circus.

Ik hou ook veel meer van die oude liedjes :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_152835911
Een powerbalad slapjes beginnen maakt niet een goede indruk..
dag
  Admin donderdag 21 mei 2015 @ 21:30:22 #134
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_152836016
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik absoluut niet. Het is een liedjesfestival, geen circus.

Ik hou ook veel meer van die oude liedjes :)
Ik houd van het hele gebeuren, en voor mij persoonlijk horen de gimmicks daar ook bij. :Y
Maarre, gimmicks, Sandy Shaw,Bucks Fizz, ook in de oude tijden waren er aparte dingen :Y
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_152836146
Kan die neppe freak niet opzouten?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_152836177
Kunnen die wijven niet stoppen met die grapjes?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Moderator donderdag 21 mei 2015 @ 21:33:28 #137
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_152836201
Presentatie beter dan vorig jaar. :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_152836213
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:32 schreef marcodej het volgende:
Kan die neppe freak niet opzouten?
Nee, die heeft vorig jaar gewonnen :P
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:33 schreef marcodej het volgende:
Kunnen die wijven niet stoppen met die grapjes?
Nee, dat hoort bij ESF-presentatie :P

Beide geen verrassing toch?
dag
  donderdag 21 mei 2015 @ 21:34:12 #139
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_152836245
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:33 schreef ijs_beer het volgende:
Presentatie beter dan vorig jaar. :')
Ja ha...wat een figuur ook
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_152836282
top 3 van deze halve finale en top 10 van de finale dit, denk ik :Y.

En gewoon de LED-wall uit houden en toch goede visuals..
dag
  Admin donderdag 21 mei 2015 @ 21:37:11 #141
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_152836424
Mooi ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 mei 2015 @ 21:43:24 #142
163650 Greys
pi_152836739
Ah, hier kan ook gelukkig. Ik trek die LIVE niet :@

Ik had wel meer veel betere nummers verwacht, of komen die nog? :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 21 mei 2015 @ 21:44:17 #143
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_152836798
Volgens mij is de tweede helft van deze semi sterker op Noorwegen (en Litouwen O+ ) na.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_152836819
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:43 schreef Greys het volgende:
Ah, hier kan ook gelukkig. Ik trek die LIVE niet :@

Ik had wel meer veel betere nummers verwacht, of komen die nog? :o
Zweden O+

Ik vond Noorwegen iets tegenvallen, die vrouw vooral.

En dit valt dan weer erg mee, hij heeft een mooie stem en ze kleuren goed bij elkaar :Y.
dag
  donderdag 21 mei 2015 @ 21:45:28 #145
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_152836872
Ik blijf Noorwegen echt egweldig vinden, maar had er nog wel iets meer van verwacht eigenlijk
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Vis een optie? donderdag 21 mei 2015 @ 21:45:39 #146
70532 loveli
N
pi_152836886
Dit is wel leuk, Tsjechië.
crap in = crap out
pi_152836952
Hier zouden lekkere dansers bij moeten zijn :Y.

En rare schoenen :')
dag
  donderdag 21 mei 2015 @ 21:47:20 #148
1234 HiZ
Istanbullu
pi_152836991
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:46 schreef Peter het volgende:
Hier zouden lekkere dansers bij moeten zijn :Y.

En rare schoenen :')
check
pi_152837055
Dit zou ook zo een Turkse inzending geweest kunnen zijn, of ligt dat aan mij?
dag
  donderdag 21 mei 2015 @ 21:49:17 #150
1234 HiZ
Istanbullu
pi_152837108
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:48 schreef Peter het volgende:
Dit zou ook zo een Turkse inzending geweest kunnen zijn, of ligt dat aan mij?
Nee ligt niet aan jou, maar het had ook de Griekse of Cypriotische kunnen zijn geweest.
  Redactie Sport donderdag 21 mei 2015 @ 21:51:05 #151
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152837223
Gare jurk. Mooi liedje.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin donderdag 21 mei 2015 @ 21:52:15 #152
232445 crew  Specularium
pi_152837290
Dit is veel te moeilijk doen allemaal.
pi_152837337
Vreemd, maar wel lekker.. toch te vreemd..
dag
  donderdag 21 mei 2015 @ 21:53:30 #154
242879 Onnoman
The On And Only
pi_152837354
best origineel nummer eigenlijk
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  Moderator donderdag 21 mei 2015 @ 21:54:26 #155
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_152837396
Was een beetje de vrouwelijke variant van Belgie, qua vreemdheid.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Admin donderdag 21 mei 2015 @ 21:56:06 #156
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_152837484
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:43 schreef Greys het volgende:
Ah, hier kan ook gelukkig. Ik trek die LIVE niet :@

Ik had wel meer veel betere nummers verwacht, of komen die nog? :o
Israël was wel.leuk dit jaar, en iedereen gebruikt het decor :s)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 21 mei 2015 @ 21:56:32 #157
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_152837504
Deze mag ook.door.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Redactie Sport donderdag 21 mei 2015 @ 21:57:19 #158
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152837550
Ver
dom
me
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 mei 2015 @ 21:57:36 #159
163650 Greys
pi_152837572
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:56 schreef yvonne het volgende:

[..]

Israël was wel.leuk dit jaar, en iedereen gebruikt het decor :s)
Zelfs de armste landen hebben toffe visuals enzo.
De AVROTROS moet de knip voor volgend jaar ook eens wat ruimer opentrekken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152837576
Wij zouden ook de winnaar / top 2 van SYTYCD volgend jaar mee moeten sturen voor ondersteuning :Y.
dag
pi_152837617
Ik heb niet alle liedjes gehoord, ik heb de eerste 5 gemist, maar ik vind de kwaliteit tot nu toe best behoorlijk. Of heb ik er gewoon geen verstand van? :P
  Admin donderdag 21 mei 2015 @ 21:59:04 #162
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_152837653
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Zelfs de armste landen hebben toffe visuals enzo.
De AVROTROS moet de knip voor volgend jaar ook eens wat ruimer opentrekken!
Echt hoor, per lied wordt duidelijk wat een wanprestatie we geleverd hebben. ;(
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 21 mei 2015 @ 21:59:10 #163
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_152837657
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:58 schreef Robar het volgende:
Ik heb niet alle liedjes gehoord, ik heb de eerste 5 gemist, maar ik vind de kwaliteit tot nu toe best behoorlijk. Of heb ik er gewoon geen verstand van? :P
Ik vind het ook prima te doen!
In ieder geval veel beter dan semi-1
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 mei 2015 @ 21:59:32 #164
163650 Greys
pi_152837677
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:58 schreef Robar het volgende:
Ik heb niet alle liedjes gehoord, ik heb de eerste 5 gemist, maar ik vind de kwaliteit tot nu toe best behoorlijk. Of heb ik er gewoon geen verstand van? :P
De eerste paar waren afgrijselijk :D Dus je viel er op het goede moment in.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 mei 2015 @ 22:00:08 #165
163650 Greys
pi_152837716
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

Echt hoor, per lied wordt duidelijk wat een wanprestatie we geleverd hebben. ;(
Zelfs Cornald vond het niks.
Na afloop natuurlijk pas he. Want zo is Cornald.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Admin donderdag 21 mei 2015 @ 22:00:15 #166
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_152837728
Lief meiske, lied zuigt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Vis een optie? donderdag 21 mei 2015 @ 22:00:53 #167
70532 loveli
N
pi_152837766
Ze danst leuk.
crap in = crap out
  Admin donderdag 21 mei 2015 @ 22:00:56 #168
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_152837770
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Zelfs Cornald vond het niks.
Na afloop natuurlijk pas he. Want zo is Cornald.
Ja, de lul ;)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator donderdag 21 mei 2015 @ 22:01:39 #169
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_152837808
jezus. slecht gezongen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:01:45 #170
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_152837814
Schattig ding, maar het klinkt nergens naar..
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_152837828
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:59 schreef Greys het volgende:

[..]

De eerste paar waren afgrijselijk :D Dus je viel er op het goede moment in.
:D mooi, hoef ik die eerste 5 ook niet terug te kijken :')
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 mei 2015 @ 22:02:59 #172
163650 Greys
pi_152837879
Ik weet niet hoe Conchita het voor elkaar krijgt maar ik zie die baard dus al niet eens meer he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Admin donderdag 21 mei 2015 @ 22:03:22 #173
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_152837903
Wat een aanfluiting dat greenroom gedoe.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Forum Admin donderdag 21 mei 2015 @ 22:03:24 #174
232445 crew  Specularium
pi_152837905
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:02 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet hoe Conchita het voor elkaar krijgt maar ik zie die baard dus al niet eens meer he?
Ik vind goor.
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:03:58 #175
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_152837936
Heja Sverige *O*
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_152837979
O+ winnaar O+
dag
pi_152838053
Leuke effecten :)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 mei 2015 @ 22:05:55 #178
163650 Greys
pi_152838057
Wat een allemachtig toffe visuals O+ O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152838117
Potentiële winnaar hoor, als het aan mij ligt.
  Admin donderdag 21 mei 2015 @ 22:07:19 #180
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_152838139
En een lekker ding, niks meer aan doen!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:07:36 #181
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_152838159
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:07 schreef yvonne het volgende:
En een lekker ding, niks meer aan doen!
En hij kan ook nog fatsoenlijk zingen.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:07:50 #182
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_152838172
Goffer....homerun qua visuals weer.... _O_
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Moderator donderdag 21 mei 2015 @ 22:07:54 #183
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_152838179
Holy moly.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Admin donderdag 21 mei 2015 @ 22:09:27 #184
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_152838250
Israël, Portugal, Azerbeidzjan, Noorwegen, Zweden tot zo ver
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 mei 2015 @ 22:09:41 #185
163650 Greys
pi_152838267
ALLES was goed.
Zijn simpele kleding die niet afleidde van wat er allemaal gebeurde.
Práchtige visuals (mooiste ooit denk ik).
Super live zang.
Catchy liedje.

Nou vooruit, win dan ook maar inderdaad :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 mei 2015 @ 22:10:04 #186
163650 Greys
pi_152838298
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:09 schreef yvonne het volgende:
Israël, Portugal, Azerbeidzjan, Noorwegen, Zweden tot zo ver
Ik hoop zo dat Cyprusmeneertje met zijn lieve truttige liedje straks goed gaat :@ O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152838327
Ik vind Zwitserland beter dan verwacht :o
  Admin donderdag 21 mei 2015 @ 22:11:18 #188
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_152838358
Wat een goede 2e ronde ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_152838384
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:10 schreef aarontje112 het volgende:
Ik vind Zwitserland beter dan verwacht :o
Ik vind het verschrikkelijk :P Wel beter dan wat we in het begin hadden, maar niet top 10 waardig.
  Admin donderdag 21 mei 2015 @ 22:12:22 #190
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_152838418
Het parkietenmannetje ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_152838432
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:11 schreef yvonne het volgende:
Wat een goede 2e ronde ^O^
Pfft, dit is wel even andere koek.

Meer show valt mij op.
There's a frood who really knows where his towel is.
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:12:55 #192
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_152838452
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

Echt hoor, per lied wordt duidelijk wat een wanprestatie we geleverd hebben. ;(
Echt he? Bij Toppop hadden ze vroeger betere 'visuals' dan wij dit jaar.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_152838457
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:11 schreef yvonne het volgende:
Wat een goede 2e ronde ^O^
Echt een prima halve finale inderdaad.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 mei 2015 @ 22:13:15 #194
163650 Greys
pi_152838464
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:12 schreef yvonne het volgende:
Het parkietenmannetje ^O^
O+ O+ O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:13:42 #195
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_152838497
Hup Greys-meneer! *O*
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_152838517
Dit is inderdaad net Romeo (secret love, de stijl van het refrein dan)
  Admin donderdag 21 mei 2015 @ 22:13:56 #197
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_152838522
Wat een enorm lief liedje ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_152838541
Ik vind Cyprus geen zak aan :@ Normaal vind ik dit soort kleine nummertjes wel leuk maar nu doet het me niks :N
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:14:42 #199
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_152838562
De visuals van Cyprus zijn vrij simpel, maar al 1000x beter dan die van Trijn. ;(
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_152838584
Niet mijn ding, zal wel doorgaan :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator donderdag 21 mei 2015 @ 22:15:02 #201
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_152838585
Beetje slappe rijmelarij dit wel hoor.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_152838615
Wel voer voor jury's dit
pi_152838631
quote:
2s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:14 schreef Jane het volgende:
De visuals van Cyprus zijn vrij simpel, maar al 1000x beter dan die van Trijn. ;(
Ik wil er niet meer aan herinnerd worden :'(
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 mei 2015 @ 22:16:03 #204
163650 Greys
pi_152838656
Lekker slap en week en truttig.
Ja, zo eentje mag er ook wel bij in de finale, heur O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152838664
Pauzenummer dit..
dag
pi_152838668
Lief liedje. Maar of het de finale gaat halen. Ik twijfel.
  Moderator donderdag 21 mei 2015 @ 22:16:38 #207
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_152838695
Slovenië *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_152838762
Sjeezus, die koptelefoon op haar harses :')
  Admin donderdag 21 mei 2015 @ 22:17:43 #209
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_152838768
Ik word nerveus van dit soort stemmen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_152838793
Wel een prima liedje van Slovenië
pi_152838827
Duffy meets Amy Winehouse. Ik ben ook geen fan van de stem.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_152838835
Leuk nummer voor in de zon in een hangmat of in de auto :Y.

(Dan zie je die belachelijke koptelefoon en spastische danseres ook niet :@ )
dag
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 mei 2015 @ 22:19:04 #213
163650 Greys
pi_152838868
Haat het als mensen zo'n stemmetje nog eens extra aanzetten, brrr.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152838871
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:17 schreef yvonne het volgende:
Ik word nerveus van dit soort stemmen.
Ik zei net tegen mijn vrouw, dat het erg aangeleerd overkomt. Niet natuurlijk.

Maar geen slecht liedje.
pi_152838873
Alleen die jongen op die piano :')
pi_152838893
Dat bovenstuk, kant op een goed stel tieten ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:19:42 #217
242879 Onnoman
The On And Only
pi_152838911
Best leuk nummer!
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_152838927
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:19 schreef Greys het volgende:
Haat het als mensen zo'n stemmetje nog eens extra aanzetten, brrr.
Laf o Laf!
dag
  Admin donderdag 21 mei 2015 @ 22:20:03 #219
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_152838930
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:19 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik zei net tegen mijn vrouw, dat het erg aangeleerd overkomt. Niet natuurlijk.

Maar geen slecht liedje.
Dat, ze doet een kunstje.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator donderdag 21 mei 2015 @ 22:20:17 #220
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_152838948
Leuk, maar t camerawerk was best wel matig weer.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_152839002
Nederland valt, hoe meer je langs ziet komen, echt zo uit de toon. :')
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 mei 2015 @ 22:21:33 #222
163650 Greys
pi_152839020
Dit is zo'n nummer dat 'best mooi' is, maar dat alleen opvalt door die rolstoel :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:21:45 #223
242879 Onnoman
The On And Only
pi_152839029
valsss
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_152839048
Ik krijg ietwat jeuk van die achtergrondbeelden
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator donderdag 21 mei 2015 @ 22:22:12 #225
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_152839059
In deeee neeem of laaaaaaf.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_152839061
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:21 schreef Onnoman het volgende:
valsss
Achtergrondzang ook, of ligt dat aan mij? :@
dag
  Admin donderdag 21 mei 2015 @ 22:22:36 #227
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_152839088
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:21 schreef Robar het volgende:
Nederland valt, hoe meer je langs ziet komen, echt zo uit de toon. :')
Echt he, zelfs de toppers waren beter. |:(
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:22:37 #228
242879 Onnoman
The On And Only
pi_152839090
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:22 schreef Peter het volgende:

[..]

Achtergrondzang ook, of ligt dat aan mij? :@
keivals..
me kat doet dr pootjes in dr oren
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_152839133
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:22 schreef Peter het volgende:

[..]

Achtergrondzang ook, of ligt dat aan mij? :@
Ach, het deerde Albanië ook niet.
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:24:10 #230
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_152839174
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:22 schreef yvonne het volgende:

[..]

Echt he, zelfs de toppers waren beter. |:(
Dat gaat ver, maar vooruit... de Toppers hadden nog een soort van iets ludieks.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_152839180
Ze heeft niets aan d'r longen toch? :@ Dat ze niet uithaalt?
dag
pi_152839183
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:22 schreef yvonne het volgende:

[..]

Echt he, zelfs de toppers waren beter. |:(
Dat is wel een erg gewaagde uitspraak, die is voor jouw rekening :P
  Vis een optie? donderdag 21 mei 2015 @ 22:24:51 #233
70532 loveli
N
pi_152839209
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:24 schreef Peter het volgende:
Ze heeft niets aan d'r longen toch? :@ Dat ze niet uithaalt?
Als je zit hebben longen minder ruimte.
crap in = crap out
  Admin donderdag 21 mei 2015 @ 22:25:16 #234
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_152839234
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:24 schreef Robar het volgende:

[..]

Dat is wel een erg gewaagde uitspraak, die is voor jouw rekening :P
^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 mei 2015 @ 22:25:44 #235
163650 Greys
pi_152839254
Dat Cornald dan 'uit de bocht' zegt over de zang van Polen vind ik wel weer hilarisch. Al had hij het zelf vast niet door _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:26:38 #236
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_152839302
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:25 schreef Greys het volgende:
Dat Cornald dan 'uit de bocht' zegt over de zang van Polen vind ik wel weer hilarisch. Al had hij het zelf vast niet door _O-
:D
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:27:19 #237
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_152839330
1. Zweden
2. Israël
3. Letland
4. Malta
5. Slovenië
6. Zwitserland
7. Tsjechië
8. Portugal
9. Polen
10. Litouwen

11. Azerbeidzjan
12. Noorwegen
13. Montenegro
14. Cyprus
15. Ierland
16. IJsland
17. San Marino

[ Bericht 2% gewijzigd door LetsGame op 21-05-2015 22:48:55 ]
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  Moderator donderdag 21 mei 2015 @ 22:28:16 #238
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_152839376
Ik word wel steeds zuurder, als je die prima uitgedachte acts en visuals ziet. (camerawerk niet want dat is ruk bij iedereen.) Dan valt het nog meer op dat Nederland gewoon totaal geen notie hadden van waar ze mee bezig waren. Maar goed, ze kan goed zingen hè, die meid. w/ :|W
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 mei 2015 @ 22:28:41 #239
163650 Greys
pi_152839399
1. Zweden
2. Noorwegen

*een hele tijd niks*

3. Cyprus
4. De rest
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 21 mei 2015 @ 22:29:22 #240
9859 crew  Karina
Woman
pi_152839443
Die van Letland is echt vies dun zeg.

Ik vind Israel wel leuk lekker vrolijk *G*
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Admin donderdag 21 mei 2015 @ 22:30:01 #241
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_152839472
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:09 schreef yvonne het volgende:
Israël, Portugal, Azerbeidzjan, Noorwegen, Zweden tot zo ver
Cyprus en vooruit Montenegro, Tsjechie, Latvia.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 mei 2015 @ 22:30:13 #242
163650 Greys
pi_152839484
Israël gaat het redden omdat dat het enige beetje leuke vrolijke was.
Maar op zich was het natuurlijk flut :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152839507
Latvia en Montenegro voor mij :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_152839538
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:28 schreef Greys het volgende:
1. Zweden
2. Noorwegen

*een hele tijd niks*

3. Cyprus
4. De rest
Eens

Marc v/d Linden is trouwens ook weer lekker vals op twitter O+ https://twitter.com/MarcvdLinden
dag
  Admin donderdag 21 mei 2015 @ 22:31:06 #245
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_152839539
quote:
15s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:28 schreef ijs_beer het volgende:
Ik word wel steeds zuurder, als je die prima uitgedachte acts en visuals ziet. (camerawerk niet want dat is ruk bij iedereen.) Dan valt het nog meer op dat Nederland gewoon totaal geen notie hadden van waar ze mee bezig waren. Maar goed, ze kan goed zingen hè, die meid. w/ :|W
Dat, je wordt er gewoon pissig over.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:31:09 #246
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_152839541
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Latvia en Montenegro voor mij :Y
:o
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_152839557
Zweden, Noorwegen, Israël, Azerbeidzjan, Ierland, Letland, Cyprus, Slovenië, Polen (ze zitten overal :P ) is wat ik gok. De laatste, geen idee.
pi_152839596
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:31 schreef LetsGame het volgende:

[..]

:o
Tig duo's, niks dat kon boeien. Doe dan maar die ballad van Rusland van dinsdag.

Zweden heeft leuke beelden, maar nummer? :N
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_152839616
Dit is mijn top 17.

Zweden
Noorwegen
Slovenië
Tsjechië
Portugal
Malta
Israël
Montenegro
Cyprus
Litouwen

IJsland
Azerbeidzjan
Ierland
Letland
Polen
San Marino
Zwitserland

Ik weet ook wel dat een Azerbeidzjan sowieso doorgaat, maar ik vind ze zelf niet top 10 waardig.
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:32:45 #250
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_152839639
Hitler was toch ook een bekende Oostenrijkse schilder?
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_152839678
Komen de enveloppen nu ook in 10 seconden door? :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_152839710
Overigens... Iedereen wel alert blijven, voor je het weet is de uitslag voorbij.
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:34:09 #253
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_152839714
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:32 schreef Pandaplint het volgende:
Hitler was toch ook een bekende Oostenrijkse schilder?
Ik wilde net zeggen, bekende Oostenrijkers.... Hitler, Josef Fritzl.....
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_152839892
Letland, beat er onder en je hebt een dancenummer O+
dag
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:37:43 #255
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_152839893
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:34 schreef Robar het volgende:
Overigens... Iedereen wel alert blijven, voor je het weet is de uitslag voorbij.
_O-
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_152840014
Zweden
Noorwegen
Israël
Slovenië
Azerbeidzjan
Litouwen
Letland
Tsjechië
Montenegro
Cyprus/Polen

zoiets zal het wel worden
pi_152840039
Zweden trending in NL 8-) *O* veruit de beste, duh
~The present is all there is~
pi_152840060
Normaal waren ze toch ook al veel sneller klaar met stemmen? komt zeker door die Conchita
pi_152840081
Ik word bij elke recap steeds een stukje enthousiaster van Noorwegen Zweden. Daar gaat mijn stem tot nu toe naartoe.
pi_152840106
België staat trouwens op 1 als het gaat om iTunes downloads O+
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 mei 2015 @ 22:42:36 #261
163650 Greys
pi_152840136
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:41 schreef aarontje112 het volgende:
België staat trouwens op 1 als het gaat om iTunes downloads O+
Dat is ook een echt goed modern nummer! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152840267
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is ook een echt goed modern nummer! *O*
Ja ik hoop dat het wint, maar het zal denk ik iets te alternatief zijn voor de gemiddelde kijker
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 mei 2015 @ 22:46:12 #263
163650 Greys
pi_152840305
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:45 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Ja ik hoop dat het wint, maar het zal denk ik iets te alternatief zijn voor de gemiddelde kijker
Het gaat het vast afleggen tegen Zweden.
Helaas. Want dat van België vind ik op zich een origineler lied. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152840307
Mijn persoonlijke top 10 na deze semi:

Zweden
Noorwegen
Litouwen
Israel
Tsjechie
Letland
Slovenie
Montenegro
Azerbeidzjan
Malta
~The present is all there is~
pi_152840318
Italie *O*
~The present is all there is~
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:47:01 #266
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_152840348
Echte Italianen! :D
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 mei 2015 @ 22:47:40 #267
163650 Greys
pi_152840381
quote:
2s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:47 schreef Jane het volgende:
Echte Italianen! :D
Ja :D Ik hou d'r van, ook van hun lied!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:48:19 #268
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_152840430
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja :D Ik hou d'r van, ook van hun lied!
Heb ik nog niet gehoord, maar zal wel oké zijn. Dat geloof ik wel. :)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_152840456
De enveloppen worden er waarschijnlijk weer in 2 minuten door gejast, ze snappen er ook niks van daar :')
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 mei 2015 @ 22:49:12 #270
163650 Greys
pi_152840478
quote:
2s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:48 schreef Jane het volgende:

[..]

Heb ik nog niet gehoord, maar zal wel oké zijn. Dat geloof ik wel. :)
Lekker brallerig driestemmig Il Divo achtig *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Admin donderdag 21 mei 2015 @ 22:49:57 #271
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_152840519
Nou,oké nu toch wel benieuwd naar zaterdag.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_152840524
Elegant afgekapt _O-
dag
pi_152840532
Hahaha, lekker afgekapt. Geloof me, 30 seconden, uitslag bekend.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 mei 2015 @ 22:50:49 #274
862 Arcee
Look closer
pi_152840563
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:49 schreef yvonne het volgende:
Nou,oké nu toch wel benieuwd naar zaterdag.
Ik vanaf envelop nummer 10 in de 1e halve finale al niet meer. :{
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:51:15 #275
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_152840587
Zal zo ff op Italie letten. :P
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_152840596
Mika-achtig zegt Jantje bij de UK :') :')
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 mei 2015 @ 22:51:37 #277
163650 Greys
pi_152840603
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:49 schreef yvonne het volgende:
Nou,oké nu toch wel benieuwd naar zaterdag.
Eigenlijk moeten we een IKEA vragen of we daar mogen kijken met Zweedse vlaggetjes, in hun bedden. Met Zweedse ballen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:52:06 #278
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_152840628
Wat een flutshow/presentatie ook weer.....
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:52:38 #279
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_152840661
Ja, erg Italiaans. :D
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 mei 2015 @ 22:52:49 #280
163650 Greys
pi_152840669
Wat was de presentatie in Duitsland dan goed he?
En in Zweden.

Ik geloof werkelijk dat ik dit de saaiste shows en presentatie vind in eeuwen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:53:20 #281
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_152840697
Zouden wel goede opvolgers zijn voor Gigliola en Toto :)
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:53:31 #282
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_152840711
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:52 schreef Greys het volgende:
Wat was de presentatie in Duitsland dan goed he?
En in Zweden.

Ik geloof werkelijk dat ik dit de saaiste shows en presentatie vind in eeuwen.
Ach ja , niet te vergelijken.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Admin donderdag 21 mei 2015 @ 22:54:27 #283
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_152840759
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Eigenlijk moeten we een IKEA vragen of we daar mogen kijken met Zweedse vlaggetjes, in hun bedden. Met Zweedse ballen.
Whahahaha Jaaaaaaaaaaa w/
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:55:04 #284
6941 APK
Factual, I think.
pi_152840781
ZET DIE FUCKING COMMENTATOREN GVD ZACHTER! :( :( :(
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator / Miss SHO donderdag 21 mei 2015 @ 22:55:40 #285
22592 crew  Ole
pi_152840805
Spannend hoor w/ -O-
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_152840840
Litouwen *O*
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 mei 2015 @ 22:56:22 #287
163650 Greys
pi_152840849
Twee hele slechte al door _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152840863
Polen toch nog :P
pi_152840896
Van de 9 die ik gokte loop ik nu 1 op 1 :P
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 mei 2015 @ 22:57:10 #290
163650 Greys
pi_152840904
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152840916
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:57 schreef Robar het volgende:
Van de 9 die ik gokte loop ik nu 1 op 1 :P
Lol en nu niet meer.
pi_152840919
Slovenie terecht door
Zweden, duh :D
Noorwegen *O*
Montenegro ^O^
Cyprus, leuk voor Greys w/
~The present is all there is~
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:57:18 #293
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_152840922
Cyprus *O*

Feli Greys!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Admin donderdag 21 mei 2015 @ 22:57:38 #294
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_152840937
Cyprus w/
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_152840939
Tsjechie moet doooooor
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 mei 2015 @ 22:57:44 #296
163650 Greys
pi_152840943
Ik vind het echt leuk dat zo'n lievig liedje in de finale zit tussen al dat geweld :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_152840980
Letland terecht maar tsjechie :(
~The present is all there is~
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:58:36 #298
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_152841005
Israël :)
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_152841020
Logische uitslag volgens mij :)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 mei 2015 @ 22:59:01 #300
163650 Greys
pi_152841036
Kan prima leven met de uitslag :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:59:04 #301
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_152841041
Wist iedereen.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')