Hoax. Alleen in Drenthe zijn er hunebedden. Nooit geloven wat ze in de krant schrijven. Allemaal leugens.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:22 schreef Treehut362 het volgende:
Archeologen hebben in Dalfsen een compleet grafveld uit de steentijd ontdekt, het grootste van West-Europa en ,,een unicum'' voor Nederland. Dat maakte de gemeente Dalfsen dinsdag bekend.
In totaal zijn er 120 graven met ,,spectaculaire grafgiften'' en een aarden monument uit de tijd van de hunebedbouwers blootgelegd. Het gaat onder meer om stenen bijlen, vuurstenen pijlpunten en messen. Ook de ontdekking van resten van een huis vlak naast de begraafplaats en langs een 5000 jaar oude weg, is volgens de Overijsselse gemeente een primeur voor Nederland.
,,Dit onderzoek werpt nieuw zicht op de oer-Nederlander, de eerste mensen die zich hier permanent vestigden en niet langer als jager-verzamelaar rondtrokken'', stelt de gemeente.
Het grafveld meet 120 bij 20 meter. De gemeente presenteert de vondsten woensdagochtend.
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)ekt-in-Dalfsen.dhtml
'Uniek' grafveld uit steentijd ontdekt in Dalfsen
Imperialismequote:Op woensdag 20 mei 2015 11:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoax. Alleen in Drenthe zijn er hunebedden. Nooit geloven wat ze in de krant schrijven. Allemaal leugens.![]()
Pas als Dalfsen wordt ingelijfd door Drenthe klopt het.
mooi met die zwart-wit beelden erbij!quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:27 schreef Treehut362 het volgende:
"Il est cinq heures, Paris s'éveille" ("Het is vijf uur, Parijs ontwaakt") is een single van de Franse zinger-songwriter Jacques Dutronc uit 1968. Het nummer is afkomstig van zijn tweede album.
spannendquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een doos van mijn foto....
[ afbeelding ]
jij hebt ook zo'n idiote hoeveelheid kleding?quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Kledingkast opgeruimd/netjes gemaakt. Ik hoef de komende 3 maanden niet te wassen![]()
![]()
Wat is idioot?quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij hebt ook zo'n idiote hoeveelheid kleding?
uhm, ik doe even een grove schatting van mijn kleding: 20 jurkjes, 10 rokjes, 15 spijkerbroeken, 20 andere broeken, 40 t-shirts, 40 hemdjes, 20 longsleeves, 15 vesten en vestjes, 25 andere tops... En ik denk dat het een voorzichtige schatting is.quote:
Ik merk dat ik vooral veel longsleeves, hemdjes en truien/vestjes hebquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
uhm, ik doe even een grove schatting van mijn kleding: 20 jurkjes, 10 rokjes, 15 spijkerbroeken, 20 andere broeken, 40 t-shirts, 40 hemdjes, 20 longsleeves, 15 vesten en vestjes, 25 andere tops... En ik denk dat het een voorzichtige schatting is.
Heel spannend. En ik mag hem morgen pas openmaken, dus dat maakt het nóg spannender.quote:
Studentenkamer. Dus maar een kast van 1,5 meter breed ;'(quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een hele kastenwand voor mijn kleding, maar ik moet er nodig weer eens goed doorheen, er kan echt wel wat weg.
En je meterkast?quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Studentenkamer. Dus maar een kast van 1,5 meter breed ;'(
Ruimte genoeg voor de stofzuiger, verhuisdozen en andere zooi.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
uhm, ik doe even een grove schatting van mijn kleding: 20 jurkjes, 10 rokjes, 15 spijkerbroeken, 20 andere broeken, 40 t-shirts, 40 hemdjes, 20 longsleeves, 15 vesten en vestjes, 25 andere tops... En ik denk dat het een voorzichtige schatting is.
baal shag onder de armquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eén tuinbroek is meer dan genoeg voor een vrouw...
55 T-shirtsquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Voor de arme mensen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een hele kastenwand voor mijn kleding, maar ik moet er nodig weer eens goed doorheen, er kan echt wel wat weg.
Ik heb niet zoveelquote:
heb ik ook nietquote:
10quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hamvraag: Hoeveel golfstokken heb je?
Je mist er zowaar een paar.quote:
ow wacht in de schuur staat nog een oude setquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mist er zowaar een paar.
Ik had je op minimaal 3 complete sets ingeschat, waarvan 1 nog geheel van hout...
I knew it...quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:06 schreef just me het volgende:
[..]
ow wacht in de schuur staat nog een oude set
Mijn onderwatercamera ligt inderdaad thuis...quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben jij weer thuis dat we vandaag geen update(pic) hebben gekregen?
je hebt gedoken?quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn onderwatercamera ligt inderdaad thuis...
Half uurtje maar, want het was behoorlijk winderig en de golfslag was dus ook stevig.quote:
je moet ook niet stampenquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Half uurtje maar, want het was behoorlijk winderig en de golfslag was dus ook stevig.
En er zitten hier nogal wat rotsblokken in het niet al te diepe water, waar nog wat te zien is qua onderwaterleven. Veel zand-/grindwolken ook...
die zand/grintwolken komen door de stroming ?quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:57 schreef just me het volgende:
[..]
die zand/grintwolken komen door de stroming ?
Lijkt me ook supergaaf!! Mijn dochter heeft een tijd gedoken maar die kreeg heel veel kramp en is toen maar gestopt met duiken. Was té gevaarlijkquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je duikt hier vlak onder de kustlijn vanaf het strand en de golfslag zorgt voor een kolkende massa, ook op de bodem. De onderstroom is daardoor enorm, daarom moet je ook goed opletten waar je heen gezogen wordt.
Normaal had ik onder deze omstandigheden niet gedoken, maar ik wilde zo graag...
Ik ben een keer mijn loodgordel verloren op Curacao en dat was ook geen pretje.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:08 schreef just me het volgende:
[..]
Lijkt me ook supergaaf!! Mijn dochter heeft een tijd gedoken maar die kreeg heel veel kramp en is toen maar gestopt met duiken. Was té gevaarlijk
Een foto van je doos waar materiaal in zit om een foto te maken van je doosquote:
het zgn. "Droste-effect"quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een foto van je doos waar materiaal in zit om een foto te maken van je doos
Van harte gefeliciteerd met je eerste FOK! verjaardag en dat je ons het afgelopen jaar hebt verblijd met ruim 10.000 postings !quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Kingstown, heb je die doos al opengemaakt?
op zijn leeftijd niet meerquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Meestal zijn mannen gek op andere dozen...
Ik ken een stel in de 80 die regelmatig nog seks hebben.quote:
Dit blauwe doosje is me dierbaarder dan al die andere dozen bij elkaar....quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Meestal zijn mannen gek op andere dozen...
zou je willen vertellen waarom ?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit blauwe doosje is me dierbaarder, dan al die andere dozen bij elkaar....
wow. Ik heb ooit 2 oude camera's van opa gehad, maar ik gok dat mijn moeder ze naar de rommelmarkt heeft gedaan.quote:
Gaaf! Gisteren heb ik toevallig nog met zo'n oud boxje in mijn handen gestaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Het is de inhoud waar het om gaat. Dat is niet te versmadenquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat blikje is gaaf. Mijn vader heeft een aardige verzameling, ik zal volgende week eens kijken of deze er ook tussen zit. Hij komt me zo op het eerste gezicht niet bekend voor.
Geen olijven? Geen glaasje port?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:59 schreef MadMaster het volgende:
Donderdagmiddag borrel!
[ afbeelding ]
Tast toe...
lekker, dankjewel!quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:59 schreef MadMaster het volgende:
Donderdagmiddag borrel!
[ afbeelding ]
Tast toe...
Ondankbaar type ben je.quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen olijven? Geen glaasje port?
quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:29 schreef MadMaster het volgende:
En uiteraard geen port, olijven ben je te laat voor...
Als deeltijd-vegetariër en lid van de blauwe knoop heb ik hier niet zoveel aan natuurlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:59 schreef MadMaster het volgende:
Donderdagmiddag borrel!
[ afbeelding ]
Tast toe...
o bedoelde je dat ja wat gaat de tijd snel he raden waar ik vandaag ben geweestquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd met je eerste FOK! verjaardag en dat je ons het afgelopen jaar hebt verblijd met ruim 10.000 postings !Dat er nog maar vele jaren en postings mogen volgen. Een hele fijne dag toegewenst.
Ja natuurlijk bedoelde ik dat. Zulke heugelijke feiten mogen niet ongenoemd voorbij gaan.quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:06 schreef Treehut362 het volgende:
o bedoelde je dat ja wat gaat de tijd snel he raden waar ik vandaag ben geweest
quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:06 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
o bedoelde je dat ja wat gaat de tijd snel he raden waar ik vandaag ben geweest
[ afbeelding ]
Sorry teveel Portugese invloeden. Bij een borrel denk ik gelijk aan port en olijvenquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ondankbaar type ben je.
En uiteraard geen port, olijven ben je te laat voor...
waar gaaaaat dit over?quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:34 schreef MadMaster het volgende:
De één is geen echte kerel, de volgende denkt dat de EU uit één land bestaat en de derde zeikt om het zeiken. Slechts één iemand weet mijn geste op waarde te schatten.
Ik weet wel wie ik kies...
Nu Portugal op ESFquote:
ik kan uw foto's niet zien op mijn foonquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Het bewijs dat de olijven al op waren...
Gebruik aldus uwen PC of den laptop...quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:43 schreef sacha het volgende:
[..]
ik kan uw foto's niet zien op mijn foon
neen foutquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja natuurlijk bedoelde ik dat. Zulke heugelijke feiten mogen niet ongenoemd voorbij gaan.
Ik denk dat je vandaag in Spanje bent geweeest. Samen snorkelen met MadMaster.
had ik al verteld dat mijn ex-schoonmoeder daar woontquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:42 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn zus woont daro maar dat heb 100 x gemeld
morgen weerquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gebruik aldus uwen PC of den laptop...
lekker rokuh!quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, aanstaande zondag.
Ze delen hier aanstekers uit om stemmen te winnen...
dat smaakt me nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |