Ja natuurlijk bedoelde ik dat. Zulke heugelijke feiten mogen niet ongenoemd voorbij gaan.quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:06 schreef Treehut362 het volgende:
o bedoelde je dat ja wat gaat de tijd snel he raden waar ik vandaag ben geweest
quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:06 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
o bedoelde je dat ja wat gaat de tijd snel he raden waar ik vandaag ben geweest
[ afbeelding ]
Sorry teveel Portugese invloeden. Bij een borrel denk ik gelijk aan port en olijvenquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ondankbaar type ben je.
En uiteraard geen port, olijven ben je te laat voor...
waar gaaaaat dit over?quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:34 schreef MadMaster het volgende:
De één is geen echte kerel, de volgende denkt dat de EU uit één land bestaat en de derde zeikt om het zeiken. Slechts één iemand weet mijn geste op waarde te schatten.
Ik weet wel wie ik kies...
Nu Portugal op ESFquote:
ik kan uw foto's niet zien op mijn foonquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Het bewijs dat de olijven al op waren...
Gebruik aldus uwen PC of den laptop...quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:43 schreef sacha het volgende:
[..]
ik kan uw foto's niet zien op mijn foon
neen foutquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja natuurlijk bedoelde ik dat. Zulke heugelijke feiten mogen niet ongenoemd voorbij gaan.
Ik denk dat je vandaag in Spanje bent geweeest. Samen snorkelen met MadMaster.
had ik al verteld dat mijn ex-schoonmoeder daar woontquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:42 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn zus woont daro maar dat heb 100 x gemeld
morgen weerquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gebruik aldus uwen PC of den laptop...
lekker rokuh!quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, aanstaande zondag.
Ze delen hier aanstekers uit om stemmen te winnen...
dat smaakt me nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |