op zijn leeftijd niet meerquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Meestal zijn mannen gek op andere dozen...
Ik ken een stel in de 80 die regelmatig nog seks hebben.quote:
Dit blauwe doosje is me dierbaarder dan al die andere dozen bij elkaar....quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Meestal zijn mannen gek op andere dozen...
zou je willen vertellen waarom ?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit blauwe doosje is me dierbaarder, dan al die andere dozen bij elkaar....
wow. Ik heb ooit 2 oude camera's van opa gehad, maar ik gok dat mijn moeder ze naar de rommelmarkt heeft gedaan.quote:
Gaaf! Gisteren heb ik toevallig nog met zo'n oud boxje in mijn handen gestaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Het is de inhoud waar het om gaat. Dat is niet te versmadenquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat blikje is gaaf. Mijn vader heeft een aardige verzameling, ik zal volgende week eens kijken of deze er ook tussen zit. Hij komt me zo op het eerste gezicht niet bekend voor.
Geen olijven? Geen glaasje port?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:59 schreef MadMaster het volgende:
Donderdagmiddag borrel!
[ afbeelding ]
Tast toe...
lekker, dankjewel!quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:59 schreef MadMaster het volgende:
Donderdagmiddag borrel!
[ afbeelding ]
Tast toe...
Ondankbaar type ben je.quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen olijven? Geen glaasje port?
quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:29 schreef MadMaster het volgende:
En uiteraard geen port, olijven ben je te laat voor...
Als deeltijd-vegetariër en lid van de blauwe knoop heb ik hier niet zoveel aan natuurlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:59 schreef MadMaster het volgende:
Donderdagmiddag borrel!
[ afbeelding ]
Tast toe...
o bedoelde je dat ja wat gaat de tijd snel he raden waar ik vandaag ben geweestquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd met je eerste FOK! verjaardag en dat je ons het afgelopen jaar hebt verblijd met ruim 10.000 postings !Dat er nog maar vele jaren en postings mogen volgen. Een hele fijne dag toegewenst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |