Voor de arme mensen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een hele kastenwand voor mijn kleding, maar ik moet er nodig weer eens goed doorheen, er kan echt wel wat weg.
Ik heb niet zoveelquote:
heb ik ook nietquote:
10quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hamvraag: Hoeveel golfstokken heb je?
Je mist er zowaar een paar.quote:
ow wacht in de schuur staat nog een oude setquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mist er zowaar een paar.
Ik had je op minimaal 3 complete sets ingeschat, waarvan 1 nog geheel van hout...
I knew it...quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:06 schreef just me het volgende:
[..]
ow wacht in de schuur staat nog een oude set
Mijn onderwatercamera ligt inderdaad thuis...quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben jij weer thuis dat we vandaag geen update(pic) hebben gekregen?
je hebt gedoken?quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn onderwatercamera ligt inderdaad thuis...
Half uurtje maar, want het was behoorlijk winderig en de golfslag was dus ook stevig.quote:
je moet ook niet stampenquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Half uurtje maar, want het was behoorlijk winderig en de golfslag was dus ook stevig.
En er zitten hier nogal wat rotsblokken in het niet al te diepe water, waar nog wat te zien is qua onderwaterleven. Veel zand-/grindwolken ook...
die zand/grintwolken komen door de stroming ?quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:57 schreef just me het volgende:
[..]
die zand/grintwolken komen door de stroming ?
Lijkt me ook supergaaf!! Mijn dochter heeft een tijd gedoken maar die kreeg heel veel kramp en is toen maar gestopt met duiken. Was té gevaarlijkquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je duikt hier vlak onder de kustlijn vanaf het strand en de golfslag zorgt voor een kolkende massa, ook op de bodem. De onderstroom is daardoor enorm, daarom moet je ook goed opletten waar je heen gezogen wordt.
Normaal had ik onder deze omstandigheden niet gedoken, maar ik wilde zo graag...
Ik ben een keer mijn loodgordel verloren op Curacao en dat was ook geen pretje.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:08 schreef just me het volgende:
[..]
Lijkt me ook supergaaf!! Mijn dochter heeft een tijd gedoken maar die kreeg heel veel kramp en is toen maar gestopt met duiken. Was té gevaarlijk
Een foto van je doos waar materiaal in zit om een foto te maken van je doosquote:
het zgn. "Droste-effect"quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een foto van je doos waar materiaal in zit om een foto te maken van je doos
Van harte gefeliciteerd met je eerste FOK! verjaardag en dat je ons het afgelopen jaar hebt verblijd met ruim 10.000 postings !quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Kingstown, heb je die doos al opengemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |