best leuke muziekquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ian ken ik wel, heb 'm live gezien, alleen met een capuchon over z'n hoofd
En de eeuwige zonnebril .quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ian ken ik wel, heb 'm live gezien, alleen met een capuchon over z'n hoofd
Best leuk? Echo is een supercoole band . Jeetje zeg.quote:
Je moet het ook meer dichtbijhuis zoeken...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:45 schreef Deisyy het volgende:
Toen mijn zoon nog een zoontje was en ik bij een verhuisbedrijf werkte dacht hij dat ik de hele dag verhuisDOZEN aan het vouwen was.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met een theedoos waaruit je kan kiezen welk smaakje je gaat nemen.
-deleted by user-quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voel jij je al een beetje zenuwachtig worden voor de grote dag morgen TH?
moet u niet naar Dalfsen?quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voel jij je al een beetje zenuwachtig worden voor de grote dag morgen TH?
mouwquote:
Dalfsen ligt buiten Drenthe, dus daar ga ik niet heen. Veel te ver weg. En ze hebben er geen hunebedden.quote:
Archeologen hebben in Dalfsen een compleet grafveld uit de steentijd ontdekt, het grootste van West-Europa en ,,een unicum'' voor Nederland. Dat maakte de gemeente Dalfsen dinsdag bekend.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dalfsen ligt buiten Drenthe, dus daar ga ik niet heen. Veel te ver weg. En ze hebben er geen hunebedden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |