quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik koop alleen van Yves Rocher. Geen idee waarom, maar het bevalt me prima.
foto'squote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:21 schreef sacha het volgende:
overigens verzamel en bewaar ik doosjes en blikjes
Ik vind jou meer een Avon type.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik koop alleen van Yves Rocher. Geen idee waarom, maar het bevalt me prima.
En die stop je dan in een grotere doos om ze te bewaren?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:21 schreef sacha het volgende:
overigens verzamel en bewaar ik doosjes en blikjes
quote:
Ik ben een man Deisyy. Als iets me bevalt, dan blijf ik daarbij en ga ik me niet vermoeien met allerlei andere merken leren kennen om te zien of die misschien ook wel leuk zouden kunnen zijn. Gemakzucht. Desinteresse Loyaliteit.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:09 schreef Kingstown het volgende:
En jij denkt dat ik weet wat Lush Avon is ja?
correct, én verkopenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En die stop je dan in een grotere doos om ze te bewaren?
Ik zou van je scheidenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Speciaal voor Kingstown
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ow, dan ben ik ook een manquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Ik ben een man Deisyy. Als iets me bevalt, dan blijf ik daarbij en ga ik me niet vermoeien met allerlei andere merken leren kennen om te zien of die misschien ook wel leuk zouden kunnen zijn. Gemakzucht. Desinteresse Loyaliteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doos van mijn fotoos:
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
daarom stop ik ze in een doos, ik weet het namelijk ook nietquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het is me eigenlijk nooit helemaal duidelijk geworden waarom vrouwen zo met allerlei soorten doosjes in de weer zijn.
Babushka doos.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:25 schreef sacha het volgende:
[..]
daarom stop ik ze in een doos, ik weet het namelijk ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:35 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]Ik herkende hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:35 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]Ian ken ik wel, heb 'm live gezien, alleen met een capuchon over z'n hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
best leuke muziekquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ian ken ik wel, heb 'm live gezien, alleen met een capuchon over z'n hoofd
En de eeuwige zonnebril .quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ian ken ik wel, heb 'm live gezien, alleen met een capuchon over z'n hoofd
Best leuk? Echo is een supercoole band . Jeetje zeg.quote:
Je moet het ook meer dichtbijhuis zoeken...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:45 schreef Deisyy het volgende:
Toen mijn zoon nog een zoontje was en ik bij een verhuisbedrijf werkte dacht hij dat ik de hele dag verhuisDOZEN aan het vouwen was.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met een theedoos waaruit je kan kiezen welk smaakje je gaat nemen.
-deleted by user-quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voel jij je al een beetje zenuwachtig worden voor de grote dag morgen TH?
moet u niet naar Dalfsen?quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voel jij je al een beetje zenuwachtig worden voor de grote dag morgen TH?
mouwquote:
Dalfsen ligt buiten Drenthe, dus daar ga ik niet heen. Veel te ver weg. En ze hebben er geen hunebedden.quote:
Archeologen hebben in Dalfsen een compleet grafveld uit de steentijd ontdekt, het grootste van West-Europa en ,,een unicum'' voor Nederland. Dat maakte de gemeente Dalfsen dinsdag bekend.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dalfsen ligt buiten Drenthe, dus daar ga ik niet heen. Veel te ver weg. En ze hebben er geen hunebedden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |