quote:Op zondag 17 mei 2015 14:36 schreef Blaadjes het volgende:
Haha mooie TT.
Denk dat bnw dan ineens heel dichtbij komt.
Is het ook! Maar field of view bij hololens is ontzettend matig; schijnt dat je er door de hele bril aan d voorkant een klein vierkantje hologram getoond worden.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:59 schreef schommelstoel het volgende:
Die Hololens van Microsoft lijkt mij ook een vet apparaat trouwens.
Hmm, dat zou erg jammer zijn.quote:Op maandag 18 mei 2015 09:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is het ook! Maar field of view bij hololens is ontzettend matig; schijnt dat je er door de hele bril aan d voorkant een klein vierkantje hologram getoond worden.
Magic Leap is iets soortgelijks, maar nog maar weinig bekend over.
Hoi Tarado. Ja, goeiedag is passender want voor goeiemiddag is het nog net even te vroegquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:14 schreef Tarado het volgende:
Morge allen, goeiedag is misschien beter 3 kwartier voor het sluiten van de ochtend
zijn gangetjequote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Tjack! Hoe behandelt het leven jou?
Kermis altijd leuk . Mooie herinneringen aanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja top hoor
vorige week was het kermis ook nog
jaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kermis altijd leuk . Mooie herinneringen aan
Spannend! Gaat vast goed .quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja
vanmiddag eerste keer surveilleren
ben erg zenuwachtig
Je bent er nuquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:37 schreef Tjacka het volgende:
sorry dat ik er niet was laatste weken
had drukke leef
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent er nu![]()
Soms hebben andere zaken voorrang.
neequote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nog spijt van je ontslag als mod?
yoki doet het wel anders
Jij zag het leven echt door een roze bril Sara. Leuk!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:57 schreef sararaats het volgende:
ik had een zalig weekend. het was The Belgian Pride op zaterdag en ik heb goed gefeest op de partytruck van Youth4Equality.
volgend jaar weer.
[ afbeelding ]
haha ja. mijn neus is anders iets te klein om die bril boven mijn zonnebril te dragenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij zag het leven echt door een roze bril Sara. Leuk!
Leuk!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:57 schreef sararaats het volgende:
ik had een zalig weekend. het was The Belgian Pride op zaterdag en ik heb goed gefeest op de partytruck van Youth4Equality.
volgend jaar weer.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:57 schreef sararaats het volgende:
volgend jaar weer.
[ afbeelding ]
EO ik dacht er komt nog een mooie speech in de FB maar helaas :/quote:
Haha, helaas... het zou geen lange speech worden, sowieso. Had er alleen even geen tijd voor en ook niet bar veel zin in. Ik kan wel gaan roepen dat die edit onterecht was - wat hij ook was - dat ik dat motiveer en hij niet, en ook dat als hij van mening is dat ik te weinig bijdraag, hij kennelijk een inhoudelijke bijdrage wel mag editten en ook dat het flexibele toepassen van de policy gewoon een ander woord voor willekeur is, maar wat heeft het voor zin?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
EO ik dacht er komt nog een mooie speech in de FB maar helaas :/
Heb nu bijna 10 kilo popcorn lopen vreten.. maar... niks
Hey Chewie.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:06 schreef Chewie het volgende:
Hoi BNW'ers
Mooi plaatje uit het hoge noorden
[ afbeelding ]
bron
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=149266#
Het doet me denken aan een spotje. Zo'n lamp.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:52 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wel benieuwd wat het is, ziet er wel cool uit
Waarom? Warschau is toch een prachtige stad?quote:
Ik moest googelen om te zien wat oculus rift betekende.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:25 schreef Divje het volgende:
moppies
ff over de TT he, vallen de benen van Lav ook te zien? Guyv?
Zolang wij niet gaan daten zal het maar via die oculus rift moeten.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik moest googelen om te zien wat oculus rift betekende.
Ga je nog wat leuks doen met de Pinksteren Div?
voor het 24 uur vermoorden van de topic sorryquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom? Warschau is toch een prachtige stad?
Ook s'nachts genoeg te doen En goeiemorgen
Kan jij niks aan doen hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
voor het 24 uur vermoorden van de topic sorry
Wordt wat afgemoord hier op FOK! danquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
voor het 24 uur vermoorden van de topic sorry
Ik ga zó lekker genieten komend weekend. Beetje in de tuin en een feestje en een verjaardag. Zin in.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Zolang wij niet gaan daten zal het maar via die oculus rift moeten.![]()
Ga dit weekend lekker genieten van m'n internet dat weer aangesloten wordt, series inhalen en GTA
En zondag een PinkStar feestje. (Wie verzint die namen)
Ga jij doen ?
Ahh heerlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga zó lekker genieten komend weekend. Beetje in de tuin en een feestje en een verjaardag. Zin in.
Ja tof he?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
En redelijk weer hele pinksterweekend GENOT
Heb vanmiddag dat boekje eens opgehaaldquote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja tof he?
En dan straks weer VI-genot. Heerlijk om daarmee dit lange weekend te beginnen en maandag mee te eindigen
Nee joh geen reet aan heel die f1 maar geeft wel de kans te reageren op[ de fpquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook spannend. Hoe is het met de vogelstand B?
gaaf!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:03 schreef Fogel het volgende:
Voor de vogelliefhebbers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ja, is het leuk? Ik ben bezig in een boekje over Henk Bres. Ik zit me soms gek te lachen en andere momenten zit ik zoquote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb vanmiddag dat boekje eens opgehaaldtopshow
Nee, helaas niet. Deze zijn van gravin Bettina Bernadotte.quote:
zo fogel begeeft zich in hoog gezelschap tegenwoordig.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Deze zijn van gravin Bettina Bernadotte.
Die zijn van de chique tak.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Deze zijn van gravin Bettina Bernadotte.
De Bernadotte-tak is wel exclusief. Is dit een zus van koningin Margarete?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:10 schreef Fogel het volgende:
Heb heel die gravin niet gezien, alleen haar eiland bezocht, net als ongeveer 1,5 miljoen anderen per jaar. Zo exclusief is dat niet
Die kwartels lijken wel iets meer staart te hebben of lijkt dat maar zo?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:13 schreef Blaadjes het volgende:
ah ok. die kwartels lijken wel op die van mij maar toch niet helemaal. Stond er toevallig ook bij welke soort die papegaai achtigen zijn?
Oudste dochter van de tweede echtgenote van de achterkleinzoon van Frederik I van Zweden.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De Bernadotte-tak is wel exclusief. Is dit een zus van koningin Margarete?
Nee, alleen dat je ze met rust moest laten en niet moest voeren.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:13 schreef Blaadjes het volgende:
ah ok. die kwartels lijken wel op die van mij maar toch niet helemaal. Stond er toevallig ook bij welke soort die papegaai achtigen zijn?
Nou die rechtse lijkt wel op het mannetje wat ik heb maar die linkse is echt heel anders.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die kwartels lijken wel iets meer staart te hebben of lijkt dat maar zo?
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, is het leuk? Ik ben bezig in een boekje over Henk Bres. Ik zit me soms gek te lachen en andere momenten zit ik zo
Hij vertelt op een gegeven moment over een oude tante van hem, tante Nelletje. Dat was een vrouw die nooit verkering heeft gehad . Henk Bres zegt dat iets anders: "Tantje Nelletje ging ongenaaid de kist in".
en hij is groen????quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb geen idee, nog niet begonnen. Net een uur naar m'n modem zitten staren tot het lampje weer groen was
Sorry dit moet evenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
nee die ene goser uit de heist kicken en meedoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag je je toch af waarom er soms zulke lag is tijdens games
[ Bericht 22% gewijzigd door Divje op 22-05-2015 18:57:53 ]oh ah toma toma vem vem vem vem
ja hoor. volgend jaar weer hehe.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:47 schreef theguyver het volgende:
[..]leips!
hoop dat je er van genoten hebt Sara
[quote]Op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:43 schreef Blaadjes het volgende:quote:
quote:
Nicequote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:27 schreef theguyver het volgende:
[..]3 dagen vrij!
wou vandaag naar ponypark slagharen maar weer is niet je van het.
iemand anders nog een goed idee?
Nee niet echt.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Nice
Dat Plopsa ding vlakbij Dalen Coevorden? is overdekt
Of Speelstad Oranje als dat nog bestaat.
Nu weet ik niet of dat dichtbij is voor jullie, volgens mij niet
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Ik denk dat we gaan zwemmen .. thenx voor mee denken in ieder geval
Komt goed!quote:
Leuk leukquote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Komt goed!
Binnen kort naar slagharen en Warnerbross staat ook nog op het programma![]()
Enduurt ook nog maar paar weekjes..
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 12:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Leuk leuk
En spannend zeker?dag om naar uit te kijken
Ben al met vakantie voorpret bezigquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij bijna laptop terug en guyvie bijna huwelijksnacht. Gaat goed hier.
Praag en Budapest.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar ga je heen? En voorpret is soms bijna net zo leuk als de vakantie zelf.
Laatst Warschau. Je voelt je best aangetrokken tot dat deel van de wereld he?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Praag en Budapest.
Dat omrekenen in Budapest wordt echt een probleem voor mij.
that would be...you?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:29 schreef Blaadjes het volgende:
hallo hallo, pay attention to the manager!!!
Hotel Gellertquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Praag en Budapest.
Dat omrekenen in Budapest wordt echt een probleem voor mij.
Ja.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laatst Warschau. Je voelt je best aangetrokken tot dat deel van de wereld he?
dropquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
Wat zijn kinderen toch leukToen ik thuiskwam waren er een stel kinderen in het speeltuintje aan het spelen en die kwamen even kletsen en ze kregen allemaal een dropje. Komt een jochie terug rennen en vraagt: "Mevrouw, waar smaakt drop naar?"
Ik heb zitten nadenken maar ik wist gewoon geen antwoord
Ja tuurlijk. Maar ik bedoel dat kinderen best moeilijke vragen kunnen stellen waar je gewoon geen antwoord op kunt geven. Vind ik zo leuk.quote:
Cutiequote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Maar ik bedoel dat kinderen best moeilijke vragen kunnen stellen waar je gewoon geen antwoord op kunt geven. Vind ik zo leuk.
heel tofquote:
lekker hoor, ja klopt wel denk ik. maar heb nog nooit in old town zelf gegeten, zijn denk ik ook vooral toeristen die daar eten.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heel tof
lazienki park is tof en hadden appartementje met balkon
balkon![]()
de kwaliteit van de restaurants op de old town viel erg tegen
even er buiten was het veel beter zo bijzonder altijd
de old town is toch iets wat je uitstraal aan de toeristen
mazowiecki, rudnickiegoquote:Op zondag 24 mei 2015 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker hoor, ja klopt wel denk ik. maar heb nog nooit in old town zelf gegeten, zijn denk ik ook vooral toeristen die daar eten.
waar zat je appartement
Ja hoor. Gisteren lekker geblowed en nu trein naar chickie.quote:
Klinkt als een echte Pinksteren. Eerst het heilige vuur en nu naar je meisjequote:Op zondag 24 mei 2015 21:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja hoor. Gisteren lekker geblowed en nu trein naar chickie.
Was zo lekker hé.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt als een echte Pinksteren. Eerst het heilige vuur en nu naar je meisje
JOH!quote:Op maandag 25 mei 2015 16:26 schreef schommelstoel het volgende:
Gadverdamme wat is BNW een giertank aan het worden.
Mata die het allemaal even weet, echt werkelijk in elk gedeelte op FOK! denkt hij het beter te weten.
Tingo die met half gebroken Nederlands niets anders doet dan engelse qoute's te plaatsen.
Achja, wie weet is het allemaal snel weer voorbij en zien ze in dat het zonde is dat er binnen een korte periode iets kapot is gemaakt waar een bepaalde mod lang over heeft gedaan om voor elkaar te krijgen.
FOK!BNW is weer het debielenhoekje van FOK! geworden.
Totziens
quote:Op maandag 25 mei 2015 23:10 schreef oompaloompa het volgende:
Hij heeft er vandaag 4 weggejaagd met zijn gedrag, en dan nu ook nog klagen in feedback
Nee de Monsanto thread, alhoewel de eerste misschien niet specifiek hij, werd door meerderen lastig gevallen.quote:
Ah via PM's en zo..quote:Op maandag 25 mei 2015 23:18 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee de Monsanto thread, alhoewel de eerste misschien niet specifiek hij, werd door meerderen lastig gevallen.
Haha fair enough, ik heb het voor de koemnde tijd iig opgevgeven dus blijf daar eventjes wegquote:Op maandag 25 mei 2015 23:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah via PM's en zo..
hij is weer op dreef, mja zet het in de FB niet dat Jogy er iets mee doet, maar goed dat is voor de FB niet hier!
Laten we het hier gezellig houden oompa![]()
Welkom in de SC
quote:Op maandag 25 mei 2015 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is wel een succes he die beste man.
Heerlijk he, ik heb het zwembadje al klaar staanquote:Op maandag 25 mei 2015 23:25 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Haha fair enough, ik heb het voor de koemnde tijd iig opgevgeven dus blijf daar eventjes weg
Het is hier 30 graden buiten dus ik kan mijn tijd wel beter besteden
Ik heb geen tuinquote:Op maandag 25 mei 2015 23:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heerlijk he, ik heb het zwembadje al klaar staan
quote:
Ik heb een zwaar relaxed park dichtbij:quote:Op maandag 25 mei 2015 23:51 schreef theguyver het volgende:
[..]ik net een maandje, daarvoor een dak terras!
maar goed er bestaat ook zoiets van als een park!
of zwembad!
Ik mis mijn oude appartementje best wel
Mooi hoor. Roei jij ook?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:40 schreef oompaloompa het volgende:
en hier het park verderop, foto vorige maand genomen, nu is alle bloesem weg
[ afbeelding ]
Haha ja nog een week of 3 dan nog verder wegquote:
Nee dat zou ik eigenlijk wel willen, is zo sereenquote:
8 met stuur lijkt me best leuk om te doenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:53 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Haha ja nog een week of 3 dan nog verder weg
[..]
Nee dat zou ik eigenlijk wel willen, is zo sereen
Zit er al een hele lange tijd aan te denken om een zeilcursus te volgen, heb ik vroeger wel eens gedaan. Volgend jaar woon ik in de buurt van een meer dus misschien dan?
Vooral als stuurderquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
8 met stuur lijkt me best leuk om te doen
Weet niet goed wat dat precies is maar veel beterschap saraquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:59 schreef sararaats het volgende:
Ik ben zieker dan ik dacht. Ik heb de bof (dikoor)
Echt welquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:23 schreef Insomnia_ het volgende:
echt gekkigheid met de FIFA vandaag he, bijna BNW topic waardig
Hopelijk gaat Blatter nu eindelijk een keer weg.quote:
Ben ook bang dat hij gewoon blijft zitten. Die gast is niet weg te bránden.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Blatter nu eindelijk een keer weg.
Maar denk het niet
Beterschap Sara.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:59 schreef sararaats het volgende:
Ik ben zieker dan ik dacht. Ik heb de bof (dikoor)
Gelukkig heeft ie ons nog wel van mooie beelden voorzien.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben ook bang dat hij gewoon blijft zitten. Die gast is niet weg te bránden.
Fijne tactiek ook van de Amerikanen; pak de 'tweede lijn', bied hun strafvermindering > grote vis word gepakt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:52 schreef Tjacka het volgende:
Sep blijft niet lang meer zitten. Wie ruzie maakt met Amerika komt altijd in de problemen.
Hey heyquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi Scrum![]()
Je zou denken dat Blatter de eer aan zichzelf zou houden maar ik geloof niet dat die man eer heeft.
Ben bang dat je gelijk hebt Scrum.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hey hey.
Ja, dat zou ieder 'goed' mens doen. Maar die man is door en door slecht. Die blijft zitten tot het bittere eind, maar als het mee zit, gaat dat einde echt heel bitter zijn.
Hoiquote:
Niet doen. Alles is liefde, dicht bij huis.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:58 schreef MotherFoker het volgende:
Heb weer eens doomscenadios in mn hoofd. En het is niet leuk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Halloo, hoe is het met Lavquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Niet doen. Alles is liefde, dicht bij huis.Voel me ineens zo kut. Wat tweets wel niet kunnen doen met de woorden NATO,Rusland,war en nukes. Jezus christ ik voel me kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tweets = massahysterie meestal. Iedereen blaat elkaar maar na en overdrijft.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:02 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Voel me ineens zo kut. Wat tweets wel niet kunnen doen met de woorden NATO,Rusland,war en nukes. Jezus christ ik voel me kut.
Probeer je eens niet te druk te maken. Je kunt toch niets veranderen aan dat soort machten. Probeer aan andere dingen te denken. Leukere dingen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:02 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Voel me ineens zo kut. Wat tweets wel niet kunnen doen met de woorden NATO,Rusland,war en nukes. Jezus christ ik voel me kut.
Rusland/Oekraine topic en bepaalde tweets en artikelen erin maken me wel weer ff bang.. Ik schaam me ervoor.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Tweets = massahysterie meestal. Iedereen blaat elkaar maar na en overdrijft.
Niet kut voelen, er valt geen nuke op onze hoofdjes
Vallen gaat hij sowieso. UEFA legt ook wat benzine bij het vuur.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hey hey.
Ja, dat zou ieder 'goed' mens doen. Maar die man is door en door slecht. Die blijft zitten tot het bittere eind, maar als het mee zit, gaat dat einde echt heel bitter zijn.
Had dat vroeger ook wel eens.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:05 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Rusland/Oekraine topic en bepaalde tweets en artikelen erin maken me wel weer ff bang.. Ik schaam me ervoor.
Hoef je je niet voor te schamen hoorquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:05 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Rusland/Oekraine topic en bepaalde tweets en artikelen erin maken me wel weer ff bang.. Ik schaam me ervoor.
Ik probeer het ook. Nogsteeds schaam ik mequote:Op woensdag 27 mei 2015 23:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoef je je niet voor te schamen hoor
Lees zulk soort dingen bewust nieten wat Lav zegt! Wijze vrouw, dus luisteren jij!
Oke.. Danneh, tjah..quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:09 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik probeer het ook. Nogsteeds schaam ik me
Ik ga me gewoon kut voelen en elk vliegtuig voel ik me paranoide aant worden. Haat vliegtuigen btw.quote:
Dat vind Dusty niet leuk!quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:21 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik ga me gewoon kut voelen en elk vliegtuig voel ik me paranoide aant worden. Haat vliegtuigen btw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is wel iets waarvoor ik even met iemand zou gaan praten, zeg maar..oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat vind Dusty niet leuk!Heb ik ook plannen voor ja. En haha bedankt voor de lach.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is wel iets waarvoor ik even met iemand zou gaan praten, zeg maar..
quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:23 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Heb ik ook plannen voor ja. En haha bedankt voor de lach.
Truste Lavquote:
Hou opquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Halloo, hoe is het met Lav
En Scrum! Ook blij dat het seizoen voorbij is? wanstaltige prestatiesbah.
Beterschapquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:59 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik lig dr al een uur onder. (Ben ziek damnit)
quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hou op. Blij dat het over is ja, maar geen Europees volgend jaar
. Wat een puinzooi, en het is nog onrustig ook met directie en al die ongein.
Dank je. Gelukkig heb ik ibuprofen gekregen voor de pijn.quote:
Dankje, ik zit met een wollen trui beneden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Beterschap
Zelf ook niet helemaal lekker, een fris gevoel in de botten niet normaal_!
[..]
Het vertrek van bepaalde idioten zou wel fijn zijn..
geen zin inquote:Op donderdag 28 mei 2015 16:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou idd. Hebben we eindelijk een complot is er geen topic over. Ik zou zeggen: open er één.
Dat zal toch wel? Ze moeten die hele corrupte bende opschonen en daarbij openheid van zaken geven.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:00 schreef oompaloompa het volgende:
het hele fifa gedoe is wel enorm interessant, hoop dat dat helemaal uit de doeken gedaan wordt uiteindelijk
Diehad er eigenlijk juist de laatste 2 jaar moeten zijn, toen snippets van informatie naar buiten kwamen maar niemand het totaalplaatje liet zien, gemiste kansquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:16 schreef Elan het volgende:
Er moet een BNW-topic komen over die Fifa-affaire ja
Nou Elan, jij dan misschien?quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:16 schreef Elan het volgende:
Er moet een BNW-topic komen over die Fifa-affaire ja
Nee sorry daar ben ik echt te dom voorquote:
Nou de fbi heeft 200 man op de zaak staan maar meneer Blatter blijft doodleuk zitten, echt apart welquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:19 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Diehad er eigenlijk juist de laatste 2 jaar moeten zijn, toen snippets van informatie naar buiten kwamen maar niemand het totaalplaatje liet zien, gemiste kans
Het lijkt mij dat de 14 arrestanten, waarvan gisteren er al 6 toegegeven hadden, gebruikt worden voor extra bewijs tegen Blatter.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou de fbi heeft 200 man op de zaak staan maar meneer Blatter blijft doodleuk zitten, echt apart wel
Hoe kom je daar nou bij? Echt nietquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee sorry daar ben ik echt te dom voor
Kijk, we weten wel dat er iets "groots" achter de schermen speelt en waarschijnlijk een dubbele agenda maar niet precies wat.
Welquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Echt niet
Nee kan prima op BNW hoor. Volgens mij zijn daar in de afgelopen jaren vaker topics over geweest. Zal zo eens zoeken. Maar een nieuwe is altijd leuk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:20 schreef Elan het volgende:
Ga binnenkort wel topic maken over Wifi-straling of moet dat in TRU
Dat meent Tjackie niet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel
Tjacka zei dat ook altijd toen hij nog mod was
Echt dan post ik daar wel verder eerstquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee kan prima op BNW hoor. Volgens mij zijn daar in de afgelopen jaren vaker topics over geweest. Zal zo eens zoeken. Maar een nieuwe is altijd leuk.
Niet met die nieuwe mods dan plempen ze er direct een slotje op - dubbel -quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee joh, een nieuw topic is toch mooi?
Ik zeg niks .quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet met die nieuwe mods dan plempen ze er direct een slotje op - dubbel -
Of zal het meevallen.
Dat laatste is wel weer fijn he? Beter dan dat gepriegel op je mobiel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 20:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja was ov vergeten
laptop wel weer heel
ja anders heb ik ook geen zin om te fokkenquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat laatste is wel weer fijn he? Beter dan dat gepriegel op je mobiel.
liedje van mij en mijn exquote:
optyfen hoop ik!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:37 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen. Spannende dag vandaag. Wat gaat Blatter doen?
Dan maar prins Ali.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:12 schreef Scrummie het volgende:
Blatter gaat de stemmen afwachten.
De rest van de wereld ook; een stem voor Blatter is er 1 voor corruptie.
Helaas is het best mogelijk dat hij weer gekozen wordtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:22 schreef Divje het volgende:
Zoooo en weer thuis, met een Turkse Tosti in de maag
Als die Blatterblaag wint vandaag geef ik het op wb voetbal
Dan zal dit een zwarte dag in de voetbalgeschiedenis worden ben ik bangquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Helaas is het best mogelijk dat hij weer gekozen wordt
Die hele FIFA is een zwarte bladzijde inmiddels .quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan zal dit een zwarte dag in de voetbalgeschiedenis worden ben ik bang
Er zijn vele boeken te vullen met al die wanstaltige praktijken binnen de FIFAquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die hele FIFA is een zwarte bladzijde inmiddels .
Ik hoop dat ie al die oude lullen die bang zijn voor verandering met zich mee neemt. Naar zo'n black site van de FBI.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:15 schreef Scrummie het volgende:
Als Blatter blijft: niets aan de hand want dan komen er genoeg acties om de FIFA een halt toe te roepen. Als ie weg gaat; kijken of het wat word.
Hoe dan ook; Blatter is einde verhaal. De vraag is alleen of ie FIFA mee neemt in zijn ondergang.
Of dat ze meegenomen wordenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie al die oude lullen die bang zijn voor verandering met zich mee neemt. Naar zo'n black site van de FBI.
quote:
ik hoop dat blatter blijftquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:15 schreef Scrummie het volgende:
Als Blatter blijft: niets aan de hand want dan komen er genoeg acties om de FIFA een halt toe te roepen. Als ie weg gaat; kijken of het wat word.
Hoe dan ook; Blatter is einde verhaal. De vraag is alleen of ie FIFA mee neemt in zijn ondergang.
Op zich heeft Rusland wel gelijk in het feit dat ze vinden dat Amerika/FBI zich niet moet bemoeien met zaken in Europa, en al helemaal niet de Amerikaanse manier van handelen toepassen buiten Amerika.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:51 schreef Tjacka het volgende:
als blatter weggaat zou dat niks veranderen met zo'n vage prins aan het roer
blatter moet blijven
waardoor de fbi de hele fifa naar beneden trekt
Wat ik ook wel apart vond, Batter zei: Ik kan niet alles/iedereen in de gaten houden.quote:
FIFA is wereldwijde organisatie he, geen Europese. Niemand doet er wat aan, Amerika wel (los van hun beweegredenen, want corruptie an zich is niet de drijfveer, corruptie van Rusland aan tonen wel, denk ik).quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Op zich heeft Rusland wel gelijk in het feit dat ze vinden dat Amerika/FBI zich niet moet bemoeien met zaken in Europa, en al helemaal niet de Amerikaanse manier van handelen toepassen buiten Amerika.
Maar natuurlijk wel mooi dat dit balletje eindelijk eens echt is gaan rollen
Zoals het er nu naar uit ziet is hij niet ongeschikt, maar een regelrechte crimineel. Gewoon het gevang in met zo'n oplichter.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat ik ook wel apart vond, Batter zei: Ik kan niet alles/iedereen in de gaten houden.
Dat klopt.
Maar hij heeft werkelijk helemaal niets in de gaten gehouden, oftwel hij is ongeschikt voor de functie die hij nu al veel te lang mag invullen.
True true.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
FIFA is wereldwijde organisatie he, geen Europese. Niemand doet er wat aan, Amerika wel (los van hun beweegredenen, want corruptie an zich is niet de drijfveer, corruptie van Rusland aan tonen wel, denk ik).
Hier ben ik het ook volkomen mee eens, maar toch ben ik bang dat hij op de één of andere manier de dans zal ontspringen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uit ziet is hij niet ongeschikt, maar een regelrechte crimineel. Gewoon het gevang in met zo'n oplichter.
en het genaai van wk 2022quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
FIFA is wereldwijde organisatie he, geen Europese. Niemand doet er wat aan, Amerika wel (los van hun beweegredenen, want corruptie an zich is niet de drijfveer, corruptie van Rusland aan tonen wel, denk ik).
http://www.nu.nl/videos/4(...)ses-rondom-fifa.htmlquote:
Ze bemoeien zich ook niet met zaken in Europa, ze pakken alleen de zaken in Amerika aan...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Op zich heeft Rusland wel gelijk in het feit dat ze vinden dat Amerika/FBI zich niet moet bemoeien met zaken in Europa, en al helemaal niet de Amerikaanse manier van handelen toepassen buiten Amerika.
Maar natuurlijk wel mooi dat dit balletje eindelijk eens echt is gaan rollen
ik bedoel amerikaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/videos/4(...)ses-rondom-fifa.html
http://nos.nl/artikel/201(...)-doden-bij-bouw.html
denk wel dat er al vele doden gevallen zijn!
gevalletje doofpot!
ze hebben zijn naam gewoon verkeerd geschreven joseph zwarter!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:50 schreef oompaloompa het volgende:
nog meer bewijs dat het allemaal hologrammen zijn, hier is perongelijk het verkeerde hologram geprojecteerd:
[ afbeelding ]
Als de huidige trend zich doorzet, zouden volgens schattingen in ieder geval zo'n 4.000! arbeiders in Qatar sterven voor het eigenlijke WK gespeeld wordt. WTF!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/videos/4(...)ses-rondom-fifa.html
http://nos.nl/artikel/201(...)-doden-bij-bouw.html
denk wel dat er al vele doden gevallen zijn!
gevalletje doofpot!
Echt waar? Haha. Nou ja, de meest krankzinnige dingen blijken soms waar te zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:44 schreef Divje het volgende:
Waar zijn de rellen?
Er is al geopperd dat die prins een pion van sepp zou zijn. op de fp welteverstaan maar toch
Zie editquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt waar? Haha. Nou ja, de meest krankzinnige dingen blijken soms waar te zijn.
Nog geen rellen, wel een bommelding vandaag Bommelding op FIFA-congres Zürichquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Zie editzou zomaar zo kunnen zijn. Maar heb me er te weinig mee bezig gehouden om daar écht een oordeel over te vellen/mening over te vormen.
En nu vlucht ik weer naar m'n online wereldje in gtafijne avond allen
Verhuis ze guyvie en jij ook fijn weekendquote:Op zaterdag 30 mei 2015 07:18 schreef theguyver het volgende:
hoi peeps ben een dagje pleite, helpen met verhuizen van moeders![]()
geniet van jullie weekend
Thanks, jij ook een fijn weekendquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog geen rellen, wel een bommelding vandaag Bommelding op FIFA-congres Zürich
Enjoy je game en je weekend Div
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Thanks, jij ook een fijn weekendEn? Betaal je ook steeds minder of maakt het geen ene reet uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt niks uit. Betaal juist veel te veel door die waarborg steedsquote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En? Betaal je ook steeds minder of maakt het geen ene reet uit?
Waarom stap je dan steeds over? Meestal wordt de boete door de leverancier betaald toch?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Maakt niks uit. Betaal juist veel te veel door die waarborg steeds
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom stap je dan steeds over? Meestal wordt de boete door de leverancier betaald toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh ah toma toma vem vem vem vem
Volgende keer als ze voor je deur staan niet meer opendoen Div. Spaart je geld uit.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Maakt niks uit. Betaal juist veel te veel door die waarborg steeds
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:23 schreef Divje het volgende:
[..]Ohhhh dat is andere cook zou Lowie zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft nog nooit zo'm lampelul voor m'n deur gestaanquote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgende keer als ze voor je deur staan niet meer opendoen Div. Spaart je geld uit.
Yes, but now i can look upstairs againquote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhhh dat is andere cook zou Lowie zeggen.
hoeveel is dat eigenlijkquote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met mij wel. Met de accu van mijn auto niet helaas. Dat wordt een nieuwe.
wat heb je voor autoquote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk zo rond de 150? Ik weet het nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |