Weet niet goed wat dat precies is maar veel beterschap saraquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:59 schreef sararaats het volgende:
Ik ben zieker dan ik dacht. Ik heb de bof (dikoor)
Echt welquote:Op woensdag 27 mei 2015 21:23 schreef Insomnia_ het volgende:
echt gekkigheid met de FIFA vandaag he, bijna BNW topic waardig
Hopelijk gaat Blatter nu eindelijk een keer weg.quote:
Ben ook bang dat hij gewoon blijft zitten. Die gast is niet weg te bránden.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Blatter nu eindelijk een keer weg.
Maar denk het niet
Beterschap Sara.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:59 schreef sararaats het volgende:
Ik ben zieker dan ik dacht. Ik heb de bof (dikoor)
Gelukkig heeft ie ons nog wel van mooie beelden voorzien.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben ook bang dat hij gewoon blijft zitten. Die gast is niet weg te bránden.
Fijne tactiek ook van de Amerikanen; pak de 'tweede lijn', bied hun strafvermindering > grote vis word gepakt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:52 schreef Tjacka het volgende:
Sep blijft niet lang meer zitten. Wie ruzie maakt met Amerika komt altijd in de problemen.
Hey heyquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi Scrum![]()
Je zou denken dat Blatter de eer aan zichzelf zou houden maar ik geloof niet dat die man eer heeft.
Ben bang dat je gelijk hebt Scrum.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hey hey.
Ja, dat zou ieder 'goed' mens doen. Maar die man is door en door slecht. Die blijft zitten tot het bittere eind, maar als het mee zit, gaat dat einde echt heel bitter zijn.
Hoiquote:
Niet doen. Alles is liefde, dicht bij huis.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:58 schreef MotherFoker het volgende:
Heb weer eens doomscenadios in mn hoofd. En het is niet leuk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Halloo, hoe is het met Lavquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Niet doen. Alles is liefde, dicht bij huis.Voel me ineens zo kut. Wat tweets wel niet kunnen doen met de woorden NATO,Rusland,war en nukes. Jezus christ ik voel me kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |