JOH!quote:Op maandag 25 mei 2015 16:26 schreef schommelstoel het volgende:
Gadverdamme wat is BNW een giertank aan het worden.
Mata die het allemaal even weet, echt werkelijk in elk gedeelte op FOK! denkt hij het beter te weten.
Tingo die met half gebroken Nederlands niets anders doet dan engelse qoute's te plaatsen.
Achja, wie weet is het allemaal snel weer voorbij en zien ze in dat het zonde is dat er binnen een korte periode iets kapot is gemaakt waar een bepaalde mod lang over heeft gedaan om voor elkaar te krijgen.
FOK!BNW is weer het debielenhoekje van FOK! geworden.
Totziens
quote:Op maandag 25 mei 2015 23:10 schreef oompaloompa het volgende:
Hij heeft er vandaag 4 weggejaagd met zijn gedrag, en dan nu ook nog klagen in feedback
Nee de Monsanto thread, alhoewel de eerste misschien niet specifiek hij, werd door meerderen lastig gevallen.quote:
Ah via PM's en zo..quote:Op maandag 25 mei 2015 23:18 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee de Monsanto thread, alhoewel de eerste misschien niet specifiek hij, werd door meerderen lastig gevallen.
Haha fair enough, ik heb het voor de koemnde tijd iig opgevgeven dus blijf daar eventjes wegquote:Op maandag 25 mei 2015 23:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah via PM's en zo..
hij is weer op dreef, mja zet het in de FB niet dat Jogy er iets mee doet, maar goed dat is voor de FB niet hier!
Laten we het hier gezellig houden oompa![]()
Welkom in de SC
quote:Op maandag 25 mei 2015 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is wel een succes he die beste man.
Heerlijk he, ik heb het zwembadje al klaar staanquote:Op maandag 25 mei 2015 23:25 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Haha fair enough, ik heb het voor de koemnde tijd iig opgevgeven dus blijf daar eventjes weg
Het is hier 30 graden buiten dus ik kan mijn tijd wel beter besteden
Ik heb geen tuinquote:Op maandag 25 mei 2015 23:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heerlijk he, ik heb het zwembadje al klaar staan
quote:
Ik heb een zwaar relaxed park dichtbij:quote:Op maandag 25 mei 2015 23:51 schreef theguyver het volgende:
[..]ik net een maandje, daarvoor een dak terras!
maar goed er bestaat ook zoiets van als een park!
of zwembad!
Ik mis mijn oude appartementje best wel
quote:
Mooi hoor. Roei jij ook?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 15:40 schreef oompaloompa het volgende:
en hier het park verderop, foto vorige maand genomen, nu is alle bloesem weg
[ afbeelding ]
Haha ja nog een week of 3 dan nog verder wegquote:
Nee dat zou ik eigenlijk wel willen, is zo sereenquote:
8 met stuur lijkt me best leuk om te doenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:53 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Haha ja nog een week of 3 dan nog verder weg
[..]
Nee dat zou ik eigenlijk wel willen, is zo sereen
Zit er al een hele lange tijd aan te denken om een zeilcursus te volgen, heb ik vroeger wel eens gedaan. Volgend jaar woon ik in de buurt van een meer dus misschien dan?
Vooral als stuurderquote:Op dinsdag 26 mei 2015 16:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
8 met stuur lijkt me best leuk om te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |