Praag en Budapest.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar ga je heen? En voorpret is soms bijna net zo leuk als de vakantie zelf.
Laatst Warschau. Je voelt je best aangetrokken tot dat deel van de wereld he?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Praag en Budapest.
Dat omrekenen in Budapest wordt echt een probleem voor mij.
that would be...you?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:29 schreef Blaadjes het volgende:
hallo hallo, pay attention to the manager!!!
Hotel Gellertquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Praag en Budapest.
Dat omrekenen in Budapest wordt echt een probleem voor mij.
Ja.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laatst Warschau. Je voelt je best aangetrokken tot dat deel van de wereld he?
dropquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
Wat zijn kinderen toch leukToen ik thuiskwam waren er een stel kinderen in het speeltuintje aan het spelen en die kwamen even kletsen en ze kregen allemaal een dropje. Komt een jochie terug rennen en vraagt: "Mevrouw, waar smaakt drop naar?"
Ik heb zitten nadenken maar ik wist gewoon geen antwoord
Ja tuurlijk. Maar ik bedoel dat kinderen best moeilijke vragen kunnen stellen waar je gewoon geen antwoord op kunt geven. Vind ik zo leuk.quote:
Cutiequote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Maar ik bedoel dat kinderen best moeilijke vragen kunnen stellen waar je gewoon geen antwoord op kunt geven. Vind ik zo leuk.
heel tofquote:
lekker hoor, ja klopt wel denk ik. maar heb nog nooit in old town zelf gegeten, zijn denk ik ook vooral toeristen die daar eten.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heel tof
lazienki park is tof en hadden appartementje met balkon
balkon![]()
de kwaliteit van de restaurants op de old town viel erg tegen
even er buiten was het veel beter zo bijzonder altijd
de old town is toch iets wat je uitstraal aan de toeristen
mazowiecki, rudnickiegoquote:Op zondag 24 mei 2015 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker hoor, ja klopt wel denk ik. maar heb nog nooit in old town zelf gegeten, zijn denk ik ook vooral toeristen die daar eten.
waar zat je appartement
Ja hoor. Gisteren lekker geblowed en nu trein naar chickie.quote:
Klinkt als een echte Pinksteren. Eerst het heilige vuur en nu naar je meisjequote:Op zondag 24 mei 2015 21:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja hoor. Gisteren lekker geblowed en nu trein naar chickie.
Was zo lekker hé.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt als een echte Pinksteren. Eerst het heilige vuur en nu naar je meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |