quote:Op zondag 17 mei 2015 14:36 schreef Blaadjes het volgende:
Haha mooie TT.
Denk dat bnw dan ineens heel dichtbij komt.
Is het ook! Maar field of view bij hololens is ontzettend matig; schijnt dat je er door de hele bril aan d voorkant een klein vierkantje hologram getoond worden.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:59 schreef schommelstoel het volgende:
Die Hololens van Microsoft lijkt mij ook een vet apparaat trouwens.
Hmm, dat zou erg jammer zijn.quote:Op maandag 18 mei 2015 09:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is het ook! Maar field of view bij hololens is ontzettend matig; schijnt dat je er door de hele bril aan d voorkant een klein vierkantje hologram getoond worden.
Magic Leap is iets soortgelijks, maar nog maar weinig bekend over.
Hoi Tarado. Ja, goeiedag is passender want voor goeiemiddag is het nog net even te vroegquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:14 schreef Tarado het volgende:
Morge allen, goeiedag is misschien beter 3 kwartier voor het sluiten van de ochtend
zijn gangetjequote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Tjack! Hoe behandelt het leven jou?
Kermis altijd leuk . Mooie herinneringen aanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja top hoor
vorige week was het kermis ook nog
jaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kermis altijd leuk . Mooie herinneringen aan
Spannend! Gaat vast goed .quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja
vanmiddag eerste keer surveilleren
ben erg zenuwachtig
Je bent er nuquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:37 schreef Tjacka het volgende:
sorry dat ik er niet was laatste weken
had drukke leef
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent er nu![]()
Soms hebben andere zaken voorrang.
neequote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nog spijt van je ontslag als mod?
yoki doet het wel anders
Jij zag het leven echt door een roze bril Sara. Leuk!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:57 schreef sararaats het volgende:
ik had een zalig weekend. het was The Belgian Pride op zaterdag en ik heb goed gefeest op de partytruck van Youth4Equality.
volgend jaar weer.
[ afbeelding ]
haha ja. mijn neus is anders iets te klein om die bril boven mijn zonnebril te dragenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij zag het leven echt door een roze bril Sara. Leuk!
Leuk!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:57 schreef sararaats het volgende:
ik had een zalig weekend. het was The Belgian Pride op zaterdag en ik heb goed gefeest op de partytruck van Youth4Equality.
volgend jaar weer.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:57 schreef sararaats het volgende:
volgend jaar weer.
[ afbeelding ]
EO ik dacht er komt nog een mooie speech in de FB maar helaas :/quote:
Haha, helaas... het zou geen lange speech worden, sowieso. Had er alleen even geen tijd voor en ook niet bar veel zin in. Ik kan wel gaan roepen dat die edit onterecht was - wat hij ook was - dat ik dat motiveer en hij niet, en ook dat als hij van mening is dat ik te weinig bijdraag, hij kennelijk een inhoudelijke bijdrage wel mag editten en ook dat het flexibele toepassen van de policy gewoon een ander woord voor willekeur is, maar wat heeft het voor zin?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
EO ik dacht er komt nog een mooie speech in de FB maar helaas :/
Heb nu bijna 10 kilo popcorn lopen vreten.. maar... niks
Hey Chewie.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:06 schreef Chewie het volgende:
Hoi BNW'ers
Mooi plaatje uit het hoge noorden
[ afbeelding ]
bron
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=149266#
Het doet me denken aan een spotje. Zo'n lamp.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:52 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wel benieuwd wat het is, ziet er wel cool uit
Waarom? Warschau is toch een prachtige stad?quote:
Ik moest googelen om te zien wat oculus rift betekende.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:25 schreef Divje het volgende:
moppies
ff over de TT he, vallen de benen van Lav ook te zien? Guyv?
Zolang wij niet gaan daten zal het maar via die oculus rift moeten.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik moest googelen om te zien wat oculus rift betekende.
Ga je nog wat leuks doen met de Pinksteren Div?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |