Tweets = massahysterie meestal. Iedereen blaat elkaar maar na en overdrijft.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:02 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Voel me ineens zo kut. Wat tweets wel niet kunnen doen met de woorden NATO,Rusland,war en nukes. Jezus christ ik voel me kut.
Probeer je eens niet te druk te maken. Je kunt toch niets veranderen aan dat soort machten. Probeer aan andere dingen te denken. Leukere dingen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:02 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Voel me ineens zo kut. Wat tweets wel niet kunnen doen met de woorden NATO,Rusland,war en nukes. Jezus christ ik voel me kut.
Rusland/Oekraine topic en bepaalde tweets en artikelen erin maken me wel weer ff bang.. Ik schaam me ervoor.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Tweets = massahysterie meestal. Iedereen blaat elkaar maar na en overdrijft.
Niet kut voelen, er valt geen nuke op onze hoofdjes
Vallen gaat hij sowieso. UEFA legt ook wat benzine bij het vuur.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hey hey.
Ja, dat zou ieder 'goed' mens doen. Maar die man is door en door slecht. Die blijft zitten tot het bittere eind, maar als het mee zit, gaat dat einde echt heel bitter zijn.
Had dat vroeger ook wel eens.quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:05 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Rusland/Oekraine topic en bepaalde tweets en artikelen erin maken me wel weer ff bang.. Ik schaam me ervoor.
Hoef je je niet voor te schamen hoorquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:05 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Rusland/Oekraine topic en bepaalde tweets en artikelen erin maken me wel weer ff bang.. Ik schaam me ervoor.
Ik probeer het ook. Nogsteeds schaam ik mequote:Op woensdag 27 mei 2015 23:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoef je je niet voor te schamen hoor
Lees zulk soort dingen bewust nieten wat Lav zegt! Wijze vrouw, dus luisteren jij!
Oke.. Danneh, tjah..quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:09 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik probeer het ook. Nogsteeds schaam ik me
Ik ga me gewoon kut voelen en elk vliegtuig voel ik me paranoide aant worden. Haat vliegtuigen btw.quote:
Dat vind Dusty niet leuk!quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:21 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik ga me gewoon kut voelen en elk vliegtuig voel ik me paranoide aant worden. Haat vliegtuigen btw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is wel iets waarvoor ik even met iemand zou gaan praten, zeg maar..oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat vind Dusty niet leuk!Heb ik ook plannen voor ja. En haha bedankt voor de lach.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is wel iets waarvoor ik even met iemand zou gaan praten, zeg maar..
quote:Op woensdag 27 mei 2015 23:23 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Heb ik ook plannen voor ja. En haha bedankt voor de lach.
Truste Lavquote:
Hou opquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Halloo, hoe is het met Lav
En Scrum! Ook blij dat het seizoen voorbij is? wanstaltige prestatiesbah.
Beterschapquote:Op woensdag 27 mei 2015 23:59 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik lig dr al een uur onder. (Ben ziek damnit)
quote:Op donderdag 28 mei 2015 01:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hou op. Blij dat het over is ja, maar geen Europees volgend jaar
. Wat een puinzooi, en het is nog onrustig ook met directie en al die ongein.
Dank je. Gelukkig heb ik ibuprofen gekregen voor de pijn.quote:
Dankje, ik zit met een wollen trui beneden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Beterschap
Zelf ook niet helemaal lekker, een fris gevoel in de botten niet normaal_!
[..]
Het vertrek van bepaalde idioten zou wel fijn zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |