Jaloezie is een nutteloze emotiequote:
Grmbl...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Oepsquote:
Hopelijk heb je een leuk en extreem spannend verjaardagsfeest gehad gisteren bestie.quote:
Iets wat 'speelt' op Malta..... Vluchtelingenproblematiek. Speelt in heel Europa en Malta zit in de frontlinie. Reken erop depri te geraken though...quote:Op zondag 17 mei 2015 13:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nou ja, niet perse typisch Maltees maar het moet er gewoon 'spelen'. Oh, dan heeft die vriendin van mij gelogen.
Maar een drankje vind ik sowieso gezellig.
neenquote:Op zondag 17 mei 2015 13:03 schreef yats het volgende:
[..]
Mag er een tijdelijke ban op gebruik van dat woord?
quote:
Ach, don't botherquote:
Altijdquote:Op zondag 17 mei 2015 13:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij superlief ter compensatie
Zeker bestie.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk heb je een leuk en extreem spannend verjaardagsfeest gehad gisteren bestie.
Ik heb me vermaakt.
Dit gaat te verquote:
Aww.quote:
Ik heb aan je liggen denken, de hele dag.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb je erg gemist![]()
(
![]()
)
Hopelijk zijn de groeten die ik via een knuffel aan Loka heb overgedragen aangekomen.
Dat is wel een goede. De vraag is wel of er inwoners over willen praten, maar dat zien we dan wel.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iets wat 'speelt' op Malta..... Vluchtelingenproblematiek. Speelt in heel Europa en Malta zit in de frontlinie. Reken erop depri te geraken though...
Volgens mij waren er ook een aantal zoenen op de wang bij betrokken.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aww.
[..]
Ik heb aan je liggen denken, de hele dag.
Loka heeft de groeten gedaan, maar de knuffel kan ik volgende week pas in ontvangst nemen. Ik kijk er al naar uit.
Prima.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien kun je met hem afspreken om dat te ontdekken.
Die moesten we eigenlijk in de vijver jonassen met zijn allen. Is ie ook een keer in bad geweest.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij waren er ook een aantal zoenen op de wang bij betrokken.
Ik moest ook zeer vaak aan jou denken, en het gat dat je aanwezigheid achterliet in het park. Zelfs een opdringerige Johnny Depp zwerver kon deze niet vullen.
Als hij geen 15 nekwervels gebroken had, had hij je anders allang knock-out geslagen hoor.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die moesten we eigenlijk in de vijver jonassen met zijn allen. Is ie ook een keer in bad geweest.
Dat aanbod geldt alleen voor vrouwen loka...quote:Op zondag 17 mei 2015 13:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien kun je met hem afspreken om dat te ontdekken.
Ik ben geen bioloog maar dat betekent dus dat zijn agressiviteitsorgaan in zijn nek zat.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als hij geen 15 nekwervels gebroken had, had hij je anders allang knock-out geslagen hoor.
Ik wilde hem niet aanraken andersquote:Op zondag 17 mei 2015 13:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die moesten we eigenlijk in de vijver jonassen met zijn allen. Is ie ook een keer in bad geweest.
Nee op 15 plekken (!!!)quote:Op zondag 17 mei 2015 13:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als hij geen 15 nekwervels gebroken had, had hij je anders allang knock-out geslagen hoor.
Zijn het er al 15 inmiddels ja? Mja, je mag geen gehandicapten lastigvallen he.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh dus daar is al het veesch geblevenquote:Op zondag 17 mei 2015 13:07 schreef El_Thijs het volgende:
Gisteren veel gegeten en toch kan mijn riem een gaatje strakker.
Wat is dit
Dan overrijden met 1 van die rolcontainers.quote:
Eigenlijk verdiende hij ook wel een stukje vlees. Het was echt vermaak.quote:
Of juist nietquote:Op zondag 17 mei 2015 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dus daar is al het veesch gebleven
Net zoveel als hij hersencellen heeft denk ik.quote:
Ik vond hem eng... Leek een beetje op hostiquote:
Want zijn leven is nog niet zwaar genoeg zekerquote:Op zondag 17 mei 2015 13:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
O wow.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond hem eng... Leek een beetje op hosti
Dan heb ik nog meer om naar uit te kijken.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij waren er ook een aantal zoenen op de wang bij betrokken.
Ik moest ook zeer vaak aan jou denken, en het gat dat je aanwezigheid achterliet in het park. Zelfs een opdringerige Johnny Depp zwerver kon deze niet vullen.
Eigenlijk wel maar ja anders gaat hij nooit meer weg.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:15 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Eigenlijk verdiende hij ook wel een stukje vlees. Het was echt vermaak.
De eendjes kregen meer dan hij, maar dat was omdat Fok-it een bijzondere band had met die beesten.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:15 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Eigenlijk verdiende hij ook wel een stukje vlees. Het was echt vermaak.
Aeque, hoe was t in Enschede?quote:Op zondag 17 mei 2015 13:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Eigenlijk wel maar ja anders gaat hij nooit meer weg.
Dat was 'ie sowieso niet van plan volgens mij.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Eigenlijk wel maar ja anders gaat hij nooit meer weg.
Kiest ie zelf voorquote:Op zondag 17 mei 2015 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
Want zijn leven is nog niet zwaar genoeg zeker
Daar zou ik geen nee tegen zeggenquote:Op zondag 17 mei 2015 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan heb ik nog meer om naar uit te kijken.
Helaas Johannes! Er zal vast in de vakantie wel een mogelijkheid zijn om elkaar eens te meeten, onder het genot van een lekker bordje nasi.
gofferquote:Op zondag 17 mei 2015 13:16 schreef Harmankardon het volgende:
Je faalt ook wel als zwerver als de eerste de beste reiger meer eten en drinken kan versieren dan jij
Flink kwaak-gehaltequote:Op zondag 17 mei 2015 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De eendjes kregen meer dan hij, maar dat was omdat Fok-it een bijzondere band had met die beesten.
Hosti, je leeft nog.quote:
Geniaal was dat.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De eendjes kregen meer dan hij, maar dat was omdat Fok-it een bijzondere band had met die beesten.
Neesi?quote:Op zondag 17 mei 2015 13:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar zou ik geen nee tegen zeggen
Uiteindelijkquote:Op zondag 17 mei 2015 13:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Hosti, je leeft nog.Inmiddels alweer wat te drinken gekregen?
Wonderlijk om te zien hoe die reiger dat worstje in zijn geheel zijn keel in liet glijden.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:16 schreef Harmankardon het volgende:
Je faalt ook wel als zwerver als de eerste de beste reiger meer eten en drinken kan versieren dan jij
Misschien romantisch samen naar Ready Steady Cook kijken.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar zou ik geen nee tegen zeggen
Oh dat heb ik gemist helaas.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wonderlijk om te zien hoe die reiger dat worstje in zijn geheel zijn keel in liet glijden.
Het is hier yatsgezellig.quote:
Dit klinkt lewd.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wonderlijk om te zien hoe die reiger dat worstje in zijn geheel zijn keel in liet glijden.
Hij was een echte woerd?quote:Op zondag 17 mei 2015 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook.quote:
Dan ga ik verkleed als Ainsley natuurlijk, mijn grote voorbeeld.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien romantisch samen naar Ready Steady Cook kijken.
quote:
Dat was het ook. Die reiger genoot er enorm van.quote:
Die reiger.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Dat was het ook. Die reiger genoot er enorm van.
Zozo, dus kaneel royeert je nu als lid?quote:
Het intrigeerde me mateloos, er had een gifje van gemaakt moeten worden.quote:
het klinkt als iets dat de wereld nodig heeftquote:Op zondag 17 mei 2015 13:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het intrigeerde me mateloos, er had een gifje van gemaakt moeten worden.
Het is nu nog een leemte op het internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |