Jaloezie is een nutteloze emotiequote:
Grmbl...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Oepsquote:
Hopelijk heb je een leuk en extreem spannend verjaardagsfeest gehad gisteren bestie.quote:
Iets wat 'speelt' op Malta..... Vluchtelingenproblematiek. Speelt in heel Europa en Malta zit in de frontlinie. Reken erop depri te geraken though...quote:Op zondag 17 mei 2015 13:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nou ja, niet perse typisch Maltees maar het moet er gewoon 'spelen'. Oh, dan heeft die vriendin van mij gelogen.
Maar een drankje vind ik sowieso gezellig.
neenquote:Op zondag 17 mei 2015 13:03 schreef yats het volgende:
[..]
Mag er een tijdelijke ban op gebruik van dat woord?
quote:
Ach, don't botherquote:
Altijdquote:Op zondag 17 mei 2015 13:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij superlief ter compensatie
Zeker bestie.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk heb je een leuk en extreem spannend verjaardagsfeest gehad gisteren bestie.
Ik heb me vermaakt.
Dit gaat te verquote:
Aww.quote:
Ik heb aan je liggen denken, de hele dag.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb je erg gemist![]()
(
![]()
)
Hopelijk zijn de groeten die ik via een knuffel aan Loka heb overgedragen aangekomen.
Dat is wel een goede. De vraag is wel of er inwoners over willen praten, maar dat zien we dan wel.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iets wat 'speelt' op Malta..... Vluchtelingenproblematiek. Speelt in heel Europa en Malta zit in de frontlinie. Reken erop depri te geraken though...
Volgens mij waren er ook een aantal zoenen op de wang bij betrokken.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aww.
[..]
Ik heb aan je liggen denken, de hele dag.
Loka heeft de groeten gedaan, maar de knuffel kan ik volgende week pas in ontvangst nemen. Ik kijk er al naar uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |