Mousasi zit in een lastig parket, de mensen ranked 1 t/m 6 kan hij niet verslaan.quote:
hij moet naar een USA kamp gaanquote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Mousasi zit in een lastig parket, de mensen ranked 1 t/m 6 kan hij niet verslaan.
Er is weinig voor hem te winnen op dit moment.. hij kan de komende tijd alleen maar fighters aanpakken die lager geranked zijn...
Machida pakt die in een rematch en evt. Belfort. Rockhold, Jacaré en Weidman zie ik hem niet pakken nee.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Mousasi zit in een lastig parket, de mensen ranked 1 t/m 6 kan hij niet verslaan.
Er is weinig voor hem te winnen op dit moment.. hij kan de komende tijd alleen maar fighters aanpakken die lager geranked zijn...
Misschien een showdown met Anderson SIlva, dat is de enige waar ik hem eventueel van zie winnen.
Volgens Pacquiao fans heeft Philippou een goed gevecht gevochten.quote:
Blijf dromenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:41 schreef Smoofie het volgende:
Mousasi kan wel top 6 aan hoor. Hij is weer in oude vorm geraaKt
Dat is in de LHW jaren geweest, is dan ook geen superfight. Superfight is als 2 dominante reigning champs tegen elkaar gaan.quote:
En dat terwijl Edgar zwaar favoriet is in de TUP.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:48 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ben echt abnormaal excited voor deze fight man
Bij de bookies ook, maar dit zijn 2 future HoF en deze fight gaat gewoon de pan uit knallenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:51 schreef Nober het volgende:
[..]
En dat terwijl Edgar zwaar favoriet is in de TUP.
quote:
Kerel wat gebruik jij tegenwoordigquote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:53 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Bij de bookies ook, maar dit zijn 2 future HoF en deze fight gaat gewoon de pan uit knallen
Edgar altijd awesome, Faber altijd awesome.
Kijk Frankie sprinten!!! He is ready!!
Ja helaas wel wat geld verneukt door mn sneaky parlay op Magny decision, mja je kan niet alles hebben, ga alsnog winst maken als Edgar wint.quote:
Tuurlijk wel, je kent de nieuwe opzet van de HoF?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kerel wat gebruik jij tegenwoordig![]()
![]()
Dat Edgar in de HoF komt kan nog, maar Faber komt niet in de HoF
met zijn 10 titleshots,lolquote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kerel wat gebruik jij tegenwoordig![]()
![]()
Dat Edgar in de HoF komt kan nog, maar Faber komt niet in de HoF
Nee, maar als je zo mensen toe gaat laten wordt het een grote halquote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:57 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je kent de nieuwe opzet van de HoF?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:30 schreef n00cL30n het volgende:
Ik ben bijna klaar met de TUP sheet bijwerken.
Ik heb net een manier gevonden om ook de scores op Just Bleed bij te werken.
Omega
Kerftminister
Bootje84
Tazmaniac
Happel
wuuht
Paxlie
Geo4kant
bartol
Laat even weten als jullie, jullie account kwa statistieken/picks op Just Bleed zover mogelijk gelijk willen laten trekken met de huidige statistieken van TUP.
Hoe meer mensen daar meedoen, des te makkelijker het wordt met onderhouden, en hebben jullie het snelste updates op de uitslag.Ik kon het invul veld niet vinden gisteren, dus toen maar hier gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens Dana White himself had ik trouwens 6/6De judges vonden 5/6
Dus ja update Just Bleed maar
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
No Problem, ik vind al heel gaaf wat je met die site doet. Ziet er erg goed uit.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:20 schreef n00cL30n het volgende:
Jups, had op draft geklikt i.p.v. Publish...
Ik zal wel kijken wat ik kan doen voor je.
De t*ring... die Geo heeft nog gelijk ook.quote:
Thanks man, voor de handigheid heb ik eigenlijk nog iemand nodig die kan helpen. Alleen kan ik daar nog niet echt in slagen...quote:Op zondag 17 mei 2015 10:55 schreef Omega het volgende:
[..]
No Problem, ik vind al heel gaaf wat je met die site doet. Ziet er erg goed uit.
Casuals...quote:Op zondag 17 mei 2015 12:04 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
De t*ring... die Geo heeft nog gelijk ook.
Gelukkig snapt ie er zelf ook de ballen van dit seizoen
Omega
Kerftminister
Bootje84
Tazmaniac
Happel
wuuht
Paxlie
Geo4kant
bartol
Laat even weten als jullie, jullie account kwa statistieken/picks op Just Bleed zover mogelijk gelijk willen laten trekken met de huidige statistieken van TUP.
Hoe meer mensen daar meedoen, des te makkelijker het wordt met onderhouden, en hebben jullie het snelste updates op de uitslag.Ik kon ook de picks niet invoeren. Je mag ze gelijk trekken wat mij betreftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Inderdaadquote:Op zondag 17 mei 2015 12:04 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
De t*ring... die Geo heeft nog gelijk ook.
Gelukkig snapt ie er zelf ook de ballen van dit seizoen
Klopt voor mij wel, teveel fights met teveel minder grote namen waardoor ik dus niet weet wie ze zijnquote:
Mijn picks zijn vergeten.quote:
3/6.quote:Op zondag 10 mei 2015 17:45 schreef Nober het volgende:
1/4
Ik ga niet meer voor Tavares en 40+ers.
Edgar vs Faber
Mousasi vs Philippou
Munoz vs Barnatt
Gyu Lim vs Magny
Nover vs Chul Nam
Eddiva vs Makashvili
n00c, ik had 5/6 ipv 4/6.. maakt het er ietsje beter op voor mequote:
Zou fijn zijn als ze eens verliest, het liefst tegen Tate.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:21 schreef Tazmaniac het volgende:
Speciaal voor Geo: Ronda's selfies at book signing
Omega
Kerftminister
Bootje84
Tazmaniac
Happel
wuuht
Paxlie
Geo4kant
bartol
Hoe meer mensen daar meedoen, des te makkelijker het wordt met onderhouden, en hebben jullie het snelste updates op de uitslag.Ja zou dat zeer cool vinden, heb wel problemen met inloggen, mn account deed het niet meer, daarom postte ik ze hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
Je had toch alles links behalve Makashvili toch?quote:Op zondag 17 mei 2015 19:12 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
n00c, ik had 5/6 ipv 4/6.. maakt het er ietsje beter op voor me
Okie, ik ga kijken wat ik morgen allemaal vor je kan betekenen.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:09 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja zou dat zeer cool vinden, heb wel problemen met inloggen, mn account deed het niet meer, daarom postte ik ze hier.
twitter:mousasi_mma twitterde op zondag 17-05-2015 om 17:45:12This is a proud moment & milestone for our industry as a whole. Go Team @Bridgestone http://t.co/2tUVzzdBPt reageer retweet
Edgar vs Faberquote:Op zondag 17 mei 2015 23:48 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Je had toch alles links behalve Makashvili toch?
Volgens mij kom je dan uit op:
Edgar
Mousasi
Munoz
Lim
Nover
Eddiva
Dit geeft 4 uit 6.
quote:Op zondag 17 mei 2015 19:21 schreef Tazmaniac het volgende:
Speciaal voor Geo: Ronda's selfies at book signing
whahahahaquote:Op maandag 18 mei 2015 19:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is waar jullie op fappen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgende keer even iets duidelijker neerzetten of invullen op de bekende website man, ik ging van dit rijtje uit:quote:Op maandag 18 mei 2015 19:00 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Edgar vs Faber
Mousasi vs Philippou
Munoz vs Barnatt
Gyu Lim vs Magny
Nover vs Chul Nam
Eddiva vs Makashvili
Alles links behalve de Makashvili fight. Die kies ik rechts.
Sorry maat, je hebt gelijk!quote:Op maandag 18 mei 2015 20:36 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Volgende keer even iets duidelijker neerzetten of invullen op de bekende website man, ik ging van dit rijtje uit:
Edgar vs Faber
Mousasi vs Phillipou
Munoz vs Barnatt
Lim vs Magny
Nover vs Nam
Makashvili vs Eddiva
Ik trek de lijstjes altijd vanuit sherdog en wiki.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Super dikke card, kan niet wachten!!quote:
Same herequote:Op maandag 18 mei 2015 22:16 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Super dikke card, kan niet wachten!!
Zal binnen kort dat JustBleed eens proberen, kan me voorstellen dat het anders een hele administratie is om alles bij te houden.
fox sport voor een tientje per maand in de aanbieding?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 07:53 schreef Robby85 het volgende:
Ik kijk al een tijdje UFC maar meestal de dag er na via de bekende bronnen. Aankomend weekend wil ik graag samen met een vriend UFC 187 live gaan kijken maar hoe kan je dat het beste doen? Kan je via de UFC website gewoon een PPV ticket kopen?
Wil het best op Just Bleed invullen maar ik lijk ingelogd te worden als anonieme gebruiker.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:53 schreef n00cL30n het volgende:
Daar THEFXR al lekker is wezen hypen voor aankomend weekend hier ook alweer de aankondiging en oproep om de picks te leveren voro UFC187.
Om verwarring te voorkomen, graag onderstaande lijstje gebruiken:
Main Card
Johnson vs Cormier
Weidman vs Belfort
Cerrone vs Makdessi
Browne vs Arlovski
Benavidez vs Moraga
Of nog fijner, graag registreren of invullen op Just Bleed.
Zal eens overleggen of dat wat is.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
fox sport voor een tientje per maand in de aanbieding?
http://foxsports.nl/more-sports/ufc
Heb je er verder geen probleem mee dat je pas om 7 uur s' morgens in bed ligt?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:27 schreef Robby85 het volgende:
[..]
Zal eens overleggen of dat wat is.
Op de website van de UFC zie ik dat je de PPV ook kan "kopen" voor ¤18,-. Werkt dat een beetje? Heeft iemand hier ervaring mee?
ja, is hd via de pc/lappiequote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:27 schreef Robby85 het volgende:
[..]
Op de website van de UFC zie ik dat je de PPV ook kan "kopen" voor ¤18,-. Werkt dat een beetje? Heeft iemand hier ervaring mee?
Heb vroegah wel eens een PPV gekocht, werkte altijd prima. Het tijdstip is alleen zo beroerd, daarom ben ik al een hele tijd met live kijken gekapt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:27 schreef Robby85 het volgende:
[..]
twitter:TeamKhabib twitterde op dinsdag 19-05-2015 om 22:17:54Just found out that UFC hired 8 people instead @BurtWatson4real , to do his job. WOW @ufc reageer retweet
twitter:BurtWatson4real twitterde op woensdag 20-05-2015 om 03:08:59That karma has struck.......poetic justice..... https://t.co/mkMtTXKtCG reageer retweet
Hoop het ook zo erg...maar ook ik vrees het ergste. Hopelijk komt Arlovski de eerste ronde door, dan geef ik hem wel een kans.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:57 schreef Kerftminister het volgende:
Hoop zo erg dat Arlovski die mongool nokkie slaat he, maar zie het niet gebeuren.Verder wacht ik weighins af voor de voorspellingen.
Dan Hardy is echt veruit de fijnste analist op het moment, jammer dat ze niet echt op betrelevante dingen ingaan en wat goede odds zijn enzo.quote:
Top, en thanks.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:16 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Super dikke card, kan niet wachten!!
Zal binnen kort dat JustBleed eens proberen, kan me voorstellen dat het anders een hele administratie is om alles bij te houden.
Not even close of te vergelijken wat Jon doet.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:38 schreef THEFXR het volgende:
LAS VEGAS – When it comes Jon Jones and his recent run of trouble, Donald Cerrone can sympathize. And “Cowboy” thinks his teammate and now-ex champ will learn to mature like he did.
bla bla
Bij de staredown? Ik vond hem juist heel goed ogen, slank koppie voor zijn doen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:55 schreef THEFXR het volgende:
DC zag er vet uit, wordt een moeilijke cut.
quote:
Fuck it, ik doe het gewoon: Bij deze pick ik Browne over Warlovski. De rest van mijn picks blijven staanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:21 schreef RipMcPants het volgende:
Johnson vs Cormier
Weidman vs Belfort
Cerrone vs Makdessi
Browne vs Arlovski
Benavidez vs Moraga
Ik twijfel nog enigszins over Browne vs. Arlovski, dus wellicht dat ik dat in de loop van de week nog aanpas, maar dan licht ik je daar tijdig over in n00cl0n!Zal me vanaf volgend event eens richten op Just Bleed, om het je makkelijker te maken
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 01:04 schreef Nober het volgende:
[..]
DC, Bader to replace him on 1 day notice.
Dat heb ik ook altijd als ik jou zie posten.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 01:06 schreef Nober het volgende:
Periscope is ook live met een camera schuin achter Dana.
Geen idee waar die berichten vandaan komen.
Vraag mij af hoe ze er achter kwamen en wie getest heeft.. want als het de NSAC was dan zouden die moeten ingrijpen, of ze doen het pas na de fight maar dat zou weer slecht zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 01:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Inderdaad, maar als dat zo is dan moet Mousasi morgen tegen Weidman.
Johnson is geen Henderson of Cummins, kansloos dus.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 01:39 schreef Geo4kant het volgende:
Als Cormier champ wordt gaat hij hard janken. Als hij verliest ook.
Dunno, win over Davis maar wresling kan nog steeds zijn kryptonite zijn, dus ben benieuwd.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 01:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Johnson is geen Henderson of Cummins, kansloos dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |