abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 mei 2015 @ 16:47:22 #201
104871 remlof
Europees federalist
pi_152625332
- doe maar niet -

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2015 16:48:51 ]
pi_152625349
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 16:42 schreef ccs het volgende:

[..]

Bedankt voor je bijdrage. Ik kan me helemaal vinden in jouw post. De policor Gutmensch woont inderdaad ver van de achterstandswijken vandaan. Ze wonen in dure buitenwijken, hun kinderen zitten op blanke scholen en ze komen vrijwel nooit in aanraking met wat ze veroorzaken.

De blanke onderklasse die wel met de nadelen van de massa-immigratie zit, zetten ze weg als nazi's en xenofoben. Ze hebben simpelweg te slikken wat de Gutmensch aan ellende veroorzaakt om zijn/haar perverse geweten te dienen.

Deze policor Gutmensch elite zou heel hard gestraft moeten worden. Een Europese revolutie waar de autochtone Europese midden- en onderklasse, die tientallen jaren gekleineerd en weggezet is, door zowel de rechtse als linkse elite, wraak neemt op deze mensen.
Toe maar weer, wraak nemen nog wel. Sterretje op de borst, in ghetto's stoppen, wat had je precies in gedachten?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 15 mei 2015 @ 16:49:01 #203
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_152625380
Poeh hé. Dat is een revolutionair taalgebruik. Marx ging er vanuit dat de revolutie zou komen vanwege oneerlijke verdeling van kapitaalgoederen.

Maar wat blijkt? De onderklasse komt in het geweer omdat de pauperwijken (met centrale verwarming en plasma tv) bevolkt worden door een groep mensen die gevlucht zijn voor een oorlog in een zandbak hier ver vandaan.

Dat had Marx nooit kunnen voorspellen.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  vrijdag 15 mei 2015 @ 16:50:56 #204
104871 remlof
Europees federalist
pi_152625434
quote:

[..]

Bedankt voor je bijdrage. Ik kan me helemaal vinden in jouw post. De policor Gutmensch woont inderdaad ver van de achterstandswijken vandaan. Ze wonen in dure buitenwijken, hun kinderen zitten op blanke scholen en ze komen vrijwel nooit in aanraking met wat ze veroorzaken.

De blanke onderklasse die wel met de nadelen van de massa-immigratie zit, zetten ze weg als nazi's en xenofoben. Ze hebben simpelweg te slikken wat de Gutmensch aan ellende veroorzaakt om zijn/haar perverse geweten te dienen.

Deze policor Gutmensch elite zou heel hard gestraft moeten worden. Een Europese revolutie waar de autochtone Europese midden- en onderklasse, die tientallen jaren gekleineerd en weggezet is, door zowel de rechtse als linkse elite, wraak neemt op deze mensen.
Lul niet, ik ben ook "policor" volgens jou en ik woon in een achterstandswijk tussen de allochtonen.
pi_152625511
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 16:46 schreef Tem het volgende:
Woon je zelf in een achterstandswijk, ccs?
Nee, gelukkig niet.
pi_152625553
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 16:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

Toe maar weer, wraak nemen nog wel. Sterretje op de borst, in ghetto's stoppen, wat had je precies in gedachten?
Daar is de Godwin.
pi_152625569
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 16:54 schreef ccs het volgende:

[..]

Daar is de Godwin.
Tja, het is net als mensen die klagen dat je tegenwoordig al voor nazi wordt uitgemaakt als je pleit voor het systematisch uitroeien van bevolkingsgroepen. Iets met lopen en praten als een eend.
pi_152625593
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 16:49 schreef Ryon het volgende:
Poeh hé. Dat is een revolutionair taalgebruik. Marx ging er vanuit dat de revolutie zou komen vanwege oneerlijke verdeling van kapitaalgoederen.

Maar wat blijkt? De onderklasse komt in het geweer omdat de pauperwijken (met centrale verwarming en plasma tv) bevolkt worden door een groep mensen die gevlucht zijn voor een oorlog in een zandbak hier ver vandaan.

Dat had Marx nooit kunnen voorspellen.
Komt de onderklasse in het geweer? Waar dan?
pi_152625609
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 21:25 schreef ccs het volgende:
In vergelijking met andere werelddelen neemt Europa veruit de meeste vluchtelingen uit andere werelddelen op. Waarom?
Omdat dit niet waar is. Azië heeft er meer.
En Europa ligt gewoon ontzettend dichtbij vergeleken met de overige continenten.
pi_152625611
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 16:53 schreef ccs het volgende:

[..]

Nee, gelukkig niet.
Hoe kom je aan al die wijsheid dan? Kom je er vaak? werk je met mensen uit achterstandswijken?
pi_152625637
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 16:53 schreef ccs het volgende:

[..]

Nee, gelukkig niet.
En dan zo'n grote bek dat je wel weet welke ellende die mensen doormaken :') _O-
pi_152625643
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 16:55 schreef Monolith het volgende:

[..]

Tja, het is net als mensen die klagen dat je tegenwoordig al voor nazi wordt uitgemaakt als je pleit voor het systematisch uitroeien van bevolkingsgroepen. Iets met lopen en praten als een eend.
Waar pleit ik voor het systematisch uitroeien van bevolkingsgroepen? Kom eens met argumenten i.p.v. dat eeuwige nazigeroep. Je weet dat dat een zwaktebod is?
pi_152625657
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 16:58 schreef ccs het volgende:

[..]

Waar pleit ik voor het systematisch uitroeien van bevolkingsgroepen? Kom eens met argumenten i.p.v. dat eeuwige nazigeroep. Je weet dat dat een zwaktebod is?
Analogieën zijn niet je sterkste punt. Je wilt hier even 'wraak gaan nemen' op mensen die bepaald stemgedrag hebben vertoont. Dat vind jij heel erg fris?
pi_152625676
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 16:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Omdat dit niet waar is. Azië heeft er meer.
En Europa ligt gewoon ontzettend dichtbij vergeleken met de overige continenten.
Azië neemt meer vluchtelingen op uit een ander continent dan Europa uit een ander continent?
pi_152625711
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 16:59 schreef ccs het volgende:

[..]

Azië neemt meer vluchtelingen op uit een ander continent dan Europa uit een ander continent?
Mijn fout :')
Maar als je kijkt naar het MO, dan worden verreweg de meeste vluchtelingen in Azië opgevangen.
pi_152625715
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 16:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

En dan zo'n grote bek dat je wel weet welke ellende die mensen doormaken :') _O-
Onzinpost. Je hoeft niet in een achterstandswijk te wonen om te weten hoe kut het daar is.
pi_152625725
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:01 schreef ccs het volgende:

[..]

Onzinpost. Je hoeft niet in een achterstandswijk te wonen om te weten hoe kut het daar is.
Waarom zou jij het dan wel kunnen weten en een 'gutmensch' niet?
pi_152625752
quote:

[..]

Ook zo typisch weer dat het juist de mensen zijn die meneer hier niet wil hebben voor het politieke karretje worden gespannen.
pi_152625760
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 16:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Analogieën zijn niet je sterkste punt. Je wilt hier even 'wraak gaan nemen' op mensen die bepaald stemgedrag hebben vertoont. Dat vind jij heel erg fris?
Onzinpost van jou. Hier ga ik niet eens op in.

Stop eens met het verdraaien van feiten, mij persoonlijk aan te vallen en kom dan terug.
pi_152625779
quote:

[..]

Ja, maar dat was het vroeger zonder immigranten ook al dus het is nogal onzin te beweren dat dit louter door de toestroom van immigranten komt. Eerder sociaal economische factoren.
pi_152625780
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:03 schreef ccs het volgende:

[..]

Onzinpost van jou. Hier ga ik niet eens op in.
quote:
pi_152625781
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Waarom zou jij het dan wel kunnen weten en een 'gutmensch' niet?
Waarom weet jij dat het zo erg is in Afrika terwijl je zelf geen Afrikaan bent?

Kijk ik kan het ook.
pi_152625813
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:04 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[..]

Wat probeer je te zeggen?
pi_152625815
"Hoe verneuk ik m'n topic als TS zijnde", geschreven door ccs.
pi_152625830
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:04 schreef ccs het volgende:

[..]

Waarom weet jij dat het zo erg is in Afrika terwijl je zelf geen Afrikaan bent?

Kijk ik kan het ook.
Sorry hoor, maar kijk eens naar de post van Xa1pt, die heeft de quotes er al mooi bijgepakt.
pi_152625834
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:05 schreef ccs het volgende:

[..]

Wat probeer je te zeggen?
Je posts zeggen al genoeg.
pi_152625838
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:04 schreef Tem het volgende:

[..]

Ja, maar dat was het vroeger zonder immigranten ook al dus het is nogal onzin te beweren dat dit louter door de toestroom van immigranten komt. Eerder sociaal economische factoren.
Met immigranten is het erger in de achterstandswijken dan zonder immigranten. Het is niet zwart of wit.
pi_152625864
Sorry, ik zie dat niet helemaal gequote werd waar ik op doelde. Hier de quotes:
quote:
De policor Gutmensch woont inderdaad ver van de achterstandswijken vandaan. Ze wonen in dure buitenwijken, hun kinderen zitten op blanke scholen en ze komen vrijwel nooit in aanraking met wat ze veroorzaken.
quote:
pi_152625875
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:06 schreef ccs het volgende:

[..]

Met immigranten is het erger in de achterstandswijken dan zonder immigranten. Het is niet zwart of wit.
Heb je daar onderzoeken van of iets dergelijks om je statement te onderbouwen of het meer een gevoel? Vroeger was het ook geen pretje in Crooswijk, nu nog steeds niet.
pi_152626008
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Sorry, ik zie dat niet helemaal gequote werd waar ik op doelde. Hier de quotes:

[..]

[..]

Wat wil je nou? Ik sta nog steeds achter beide posts, die elkaar helemaal niet tegenspreken als je een beetje nadenkt.
pi_152626022
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:04 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[..]

Ja, het leek mij ook niet voor heel veel interpretaties vatbaar.
pi_152626042
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:12 schreef ccs het volgende:

[..]

Wat wil je nou? Ik sta nog steeds achter beide posts, die elkaar helemaal niet tegenspreken als je een beetje nadenkt.
Jawel. Je pretendeert dat de 'policor Gutmensch' er niets van weet omdat hij er nooit komt, maar zelf kom je er ook nooit. Wat maakt jouw waarneming dan alsnog betrouwbaarder?
pi_152626060
quote:
13s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Jawel. Je pretendeert dat de 'policor Gutmensch' er niets van weet omdat hij er nooit komt, maar zelf kom je er ook nooit. Wat maakt jouw waarneming dan alsnog betrouwbaarder?
Zelf kom ik er ook nooit? Stop eens met de aannames en persoonlijke aanvallen.

En dat misselijke duimpje naast je post. Waar dient dat toe? Kom eens met argumenten.
pi_152626146
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:14 schreef ccs het volgende:

[..]

Zelf kom ik er ook nooit? Stop eens met de aannames en persoonlijke aanvallen.
Je zou dingen ook kunnen weerleggen als ze niet kloppen natuurlijk.
En waar zie jij een persoonlijke aanval van mij staan in dit topic?
pi_152626165
quote:

[..]

Inderdaad, deze mensen hebben bloed aan hun handen, er struinen er hier ook genoeg rond die vervolgens de vleesverworden verontwaardiging uithangen.

Keihard wijzen naar anderen, niet openstaan voor feiten maar zich vooral moreel superieur voelen.
pi_152626263
quote:

[..]

En in hoeveel vluchtelingenkampen ben jij zoal geweest? Hoeveel boottochtjes ben jij meegegaan om het te ervaren omdat je denkt dat jij het wel allemaal zo goed weet?
pi_152626293
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:22 schreef Kanjer het volgende:

[..]

En in hoeveel vluchtelingenkampen ben jij zoal geweest? Hoeveel boottochtjes ben jij meegegaan om het te ervaren omdat je denkt dat jij het wel allemaal zo goed weet?
Waar pretendeer ik beter te weten hoe kut het voor een vluchteling is dan iemand anders?
pi_152626360
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 16:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ach, er lopen hier policor linksen rond die op gebak gaan trakteren als andersdenkenden aangevallen worden, dus je punt is??
pi_152626367
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Je zou dingen ook kunnen weerleggen als ze niet kloppen natuurlijk.
De policor Gutmensch woont over het algemeen niet in een achterstandswijk tussen de vreemdelingen en geeft er niks om dat de blanke onderklasse wel tussen vreemdelingen moeten wonen. Zolang zijn 'superieure geweten' maar gevoed wordt. Het maakt hem niet uit welke gevolgen massa-immigratie heeft. Het kan hem gewoon geen ene bal schelen.

Dan heb je een groep mensen die zich wel zorgen maakt om de massa-immigratie. Een deel daarvan maakt het zelf mee, woont tussen de vreemdelingen. Een ander deel woont in een goede wijk, of een dorp, maar kan zich inleven dat het eerstgenoemde deel last heeft van de vreemdelingen.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 17:26:25 #240
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_152626409
Elke zaterdag zet ik een kop Marokkaanse muntthee en ga ik op een stoel zitten om mij even goed in te leven hoe het voor de blanke onderklasse moet zijn om tussen de vreemdelingen te wonen. Ik zie het probleem niet.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_152626423
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:05 schreef Xa1pt het volgende:
"Hoe verneuk ik m'n topic als TS zijnde", geschreven door ccs.
Hoe verneukt policor links wederom een topic, dekt de lading beter.
pi_152626424
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:24 schreef ccs het volgende:

[..]

De policor Gutmensch woont over het algemeen niet in een achterstandswijk tussen de vreemdelingen en geeft er niks om dat de blanke onderklasse wel tussen vreemdelingen moeten wonen. Zolang zijn 'superieure geweten' maar gevoed wordt. Het maakt hem niet uit welke gevolgen massa-immigratie heeft. Het kan hem gewoon geen ene bal schelen.

Dan heb je een groep mensen die zich wel zorgen maakt om de massa-immigratie. Een deel daarvan maakt het zelf mee, woont tussen de vreemdelingen. Een ander deel woont in een goede wijk, of een dorp, maar kan zich inleven dat het eerstgenoemde deel last heeft van de vreemdelingen.
Het enige wat je nu aantoont is dat je inderdaad uitgaat van je eigen waarheid en iedere andere optie uitsluit en daarom met belachelijke uitspraken komt. Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.

Ik ben nog steeds benieuwd waar in dit topic ik je persoonlijk heb aangevallen trouwens.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 17:28:12 #243
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_152626454
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:24 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ach, er lopen hier policor linksen rond die op gebak gaan trakteren als andersdenkenden aangevallen worden, dus je punt is??
Dit moet de eerste keer in mijn leven zijn dat ik policor links genoemd wordt.

Is mijn strippenkaart al vol?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_152626509
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Het enige wat je nu aantoont is dat je inderdaad uitgaat van je eigen waarheid en iedere andere optie uitsluit en daarom met belachelijke uitspraken komt. Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
Graag gedaan.
pi_152626533
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:28 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dit moet de eerste keer in mijn leven zijn dat ik policor links genoemd wordt.

Is mijn strippenkaart al vol?
Staat je naam erbij? Nee?

Dan voel je jezelf schijnbaar nogal aangesproken.

Nog gebak gegeten de laatste weken?
pi_152626537
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:26 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Hoe verneukt policor links wederom een topic, dekt de lading beter.
Nou niet echt. Er worden gevoelens als feiten gepresenteerd. TS komt alleen maar met argumenten waarbij je zou denken dat het uit de onderbuik afkomstig is. Wanneer je iets als feit presenteert moet je dat wel kunnen onderbouwen. Alleen zeggen dat de policor gutmensch makkelijk kan lullen omdat hij niet in een achterstandswijk woont is natuurlijk nogal schraal. Als je daarna nog eens gaat blaten dat dergelijke mensen gestraft moeten worden ben je natuurlijk niet erg opbouwend bezig.
pi_152626549
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:26 schreef Ryon het volgende:
Elke zaterdag zet ik een kop Marokkaanse muntthee en ga ik op een stoel zitten om mij even goed in te leven hoe het voor de blanke onderklasse moet zijn om tussen de vreemdelingen te wonen. Ik zie het probleem niet.
Ik heb sinds kort een huis gekocht in een achterstandswijk. Naast m'n huis in Blaricum. Als ik er even doorheen zit rij ik daar naar toe en vermaak me iedere keer weer kostelijk door toe te kijken hoe al die tokkies een strijd voeren om de dag door te komen. Dan besef ik weer hoe goed ik het heb en kan ik er weer een week of 2 tegenaan. Leedvermaak is het beste vermaak.

En stiekem weet ik ook wel dat ik bloed aan m'n handen heb, maar ik ben toch onaantastbaar.
pi_152626858
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:30 schreef Tem het volgende:

[..]

Nou niet echt. Er worden gevoelens als feiten gepresenteerd. TS komt alleen maar met argumenten waarbij je zou denken dat het uit de onderbuik afkomstig is. Wanneer je iets als feit presenteert moet je dat wel kunnen onderbouwen. Alleen zeggen dat de policor gutmensch makkelijk kan lullen omdat hij niet in een achterstandswijk woont is natuurlijk nogal schraal. Als je daarna nog eens gaat blaten dat dergelijke mensen gestraft moeten worden ben je natuurlijk niet erg opbouwend bezig.
Ik heb een aantal posts terug een bron met cijfers gepresenteerd waarin je ziet hoeveel asielzoekers per land worden opgenomen. Daarnaast heb ik het land Japan genoemd, wat 11 asielzoekers heeft toegelaten in 2014. Bron: http://nos.nl/artikel/202(...)ers-toe-in-2014.html.

Ten opzichte van Japan neemt Nederland dus ontzettend veel asielzoekers op.

Als het aan de policor Gutmensch ligt, is mijn topic onjuist. Ze vinden het aantal asielzoekers wat Nederland opneemt prima, of zelf nog te weinig. Dus daarom zullen zij het woord 'veel' in de TT altijd bestrijden. Dat doen ze door Nederland te vergelijken met landen die direct naast conflictgebieden zitten. Ze vergelijken Nederland met Libanon en vinden daarom dat Nederland niet veel asielzoekers opneemt.
pi_152627001
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:40 schreef ccs het volgende:
Ja, leuk, maar dan noem je een land op dat ontzettend weinig asielzoekers opneemt en dan beweer je dat wij er daardoor veel opnemen.
Als je dit subjectieve begrip al enigszins objectief wil maken zul je het gemiddeld aantal asielzoekers per inwoner per land uit moeten gaan zoeken en dan het gemiddelde van alle landen berekenen.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 17:44:52 #250
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_152627040
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:40 schreef ccs het volgende:

In vergelijking met Antarctica neemt Japan ook ontzettend veel asielzoekers op.
--
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')