Omdat het nogal goedkoop is om de moraalridder uit te hangen als een ander jouw hoogverheven idealen moet uitvoeren en bekostigen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 01:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je alleen principes of opvattingen hebben als je ze alleen eigenhandig in de praktijk kunt brengen?
Oh de data kloppen ook wel, het verband alleen niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 04:41 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk van Charles Groenhuijsen.
Ten eerste voeren wij die idealen met z'n allen uit, dus "een ander" is een verkeerde woordkeuze.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 04:43 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Omdat het nogal goedkoop is om de moraalridder uit te hangen als een ander jouw hoogverheven idealen moet uitvoeren en bekostigen.
Dat is niet laf want jullie zijn zo hypocriet als de neten.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:08 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ten eerste voeren wij die idealen met z'n allen uit, dus "een ander" is een verkeerde woordkeuze.
Ten tweede gaat het hier in het topic over het Nederlands beleid, niet wat individuen doen. Vragen wat voorstanders van een ruim asielzoekersbeleid zelf aan opvang bieden is niet alleen laf, maar ook off-topic.
Het is makkelijker idealistisch te zijn al het jou niets kost.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:08 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ten eerste voeren wij die idealen met z'n allen uit, dus "een ander" is een verkeerde woordkeuze.
Ten tweede gaat het hier in het topic over het Nederlands beleid, niet wat individuen doen. Vragen wat voorstanders van een ruim asielzoekersbeleid zelf aan opvang bieden is niet alleen laf, maar ook off-topic.
Lezen is moeilijk he?quote:Op donderdag 14 mei 2015 09:48 schreef ccs het volgende:
[..]
Je haalt jezelf onderuit met je eigen bron.
In jouw bron kun je duidelijk zien onder het kopje Vreemdelingen in Nederland (eerste en tweede generatie) naar land van herkomst (stand begin 2013 en 2014) dat de aantallen vreemdelingen in 2014 hoger zijn dan in 2013.
Ah, je mag er alleen politieke standpunten op nahouden als je meer dan 50% belasting afdraagt.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 04:43 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Omdat het nogal goedkoop is om de moraalridder uit te hangen als een ander jouw hoogverheven idealen moet uitvoeren en bekostigen.
Gul en barmhartig zijn met andermans geld is inderdaad iets wat niet zou moeten kunnen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, je mag er alleen politieke standpunten op nahouden als je meer dan 50% belasting afdraagt.
Ik geloof dat het gemiddeld maar een paar euro per maand kost per Nederlander om het huidige aantal asielzoekers in Nederland te kunnen huisvesten dus dat betaal je al snel met je maandelijkse boodschappen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:37 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Gul en barmhartig zijn met andermans geld is inderdaad iets wat niet zou moeten kunnen.
Er zijn alleen heel heel heel erg veel dingen die allemaal een paar euro kostenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik geloof dat het gemiddeld maar een paar euro per maand kost per Nederlander om het huidige aantal asielzoekers in Nederland te kunnen huisvesten dus dat betaal je al snel met je maandelijkse boodschappen.
Dat is een oneigenlijk argument, aangezien dat opgaat voor al het overheidsbeleid. Daar betalen wij belasting voor:quote:Op vrijdag 15 mei 2015 04:43 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wegen daar betalen we apart voor met wegenbelasting, accijns en BPM en al die andere zaken zijn door de staat gemonopoliseerd. Ik zou graag de kans hebben mezelf te verzekeren voor zorg en ik zou ook graag hebben dat mijn kind naar een school van mijn keuze kan gaan. Ik ben dan ook voorstander van een vrije markt voor zorg en onderwijs. Die argumenten gaan voor mij niet op. Defensie is inderdaad een moeilijke zaak. Ik zou graag zien dat we in staat zijn ons bezit te verdedigen tegen een eventuele invasiemacht. Hoeveel dat moet en mag kosten weet ik niet. Ook hier zou moeten gelden dat degeen die daar het meest aan bijdraagt meer te zeggen zou moeten hebben dan de freeriders.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:11 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is een oneigenlijk argument, aangezien dat opgaat voor al het overheidsbeleid. Daar betalen wij belasting voor:
- "Ik wil meer wegen in Nederland"
"Oh, hoeveel heb jij er dan al aangelegd?"
- "ik wil dat er meer geld naar de gezondheidszorg gaat!
"Oh, hoeveel mensen heb jij dan al verpleegd?"
- "Ik ben voorstander van vergroting van defensie?"
"Oh, heb jij je dan al aangemeld?
- "ik wil dat er meer geld gaat naar het hoger onderwijs"
"Oh, hoeveel studenten financier jij dan al?"
Etc. etc.
Vandaar dat zo'n beetje de helft van de asielaanvragen wordt toegekend.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:38 schreef luxerobots het volgende:
Als je duizenden kilometers kan vluchten, ben je in mijn ogen geen vluchteling, maar economisch gelukszoeker.
De asielindustrie moet natuurlijk wel draaiend blijven. Wat is Stichting Vluchteling waard zonder vluchtelingen?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Vandaar dat zo'n beetje de helft van de asielaanvragen wordt toegekend.
Geeft alleen maar aan dat de heren gelukszoekers goed kunnen liegen en bedriegen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Vandaar dat zo'n beetje de helft van de asielaanvragen wordt toegekend.
Het is niet eens vluchten maar reizen à raison van ¤6000,- p.p.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:38 schreef luxerobots het volgende:
Als je duizenden kilometers kan vluchten, ben je in mijn ogen geen vluchteling, maar economisch gelukszoeker.
Nee dat komt door een extreme stoornis die we politieke correctheid noemen en verwoestend heeft toegeslagen onder de hoogopgeleide elite en heersende klasse. In een geest van masochisme en zelfvernedering praat men zichzelf het ene na het andere misplaatste schuldgevoel aan en zet men de meest onderontwikkelde culturen op een voetstuk uit pure zelfhaat.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:25 schreef ccs het volgende:
Voelen wij blanken ons schuldig? Hebben wij iets goed te maken?
Bedankt voor je bijdrage. Ik kan me helemaal vinden in jouw post. De policor Gutmensch woont inderdaad ver van de achterstandswijken vandaan. Ze wonen in dure buitenwijken, hun kinderen zitten op blanke scholen en ze komen vrijwel nooit in aanraking met wat ze veroorzaken.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:29 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Nee dat komt door een extreme stoornis die we politieke correctheid noemen en verwoestend heeft toegeslagen onder de hoogopgeleide elite en heersende klasse. In een geest van masochisme en zelfvernedering praat men zichzelf het ene na het andere misplaatste schuldgevoel aan en zet men de meest onderontwikkelde culturen op een voetstuk uit pure zelfhaat.
Voer voor psychologen.
Daarnaast danst de politieke elite naar de pijpen van de economische elite en die laatste heeft steeds meer mensen nodig om rijker en rijker te worden. Een waanzinnig economisch piramidesysteem waarbij massa-immigratie noodzakelijk is.
Als het om grote en belangrijke zaken als de EU, islam of massa-immigratie gaat dan zou het volk daarover moeten beslissen en niet een kleine onfrisse bovenlaag van egoïstische stropdassen. De reden dat de stropdassen niet peinzen over referenda is dat ze weten hoe verschillend de elite en het volk over deze zaken denken. Het effect van de Franse Revolutie is duidelijk uitgewerkt en de elite doen weer waar ze goed in zijn. Tijd dat de elite een nieuwe verfrissende les krijgt.
(is het je overigens wel eens opgevallen dat de politieke, economische en hoogopgeleide elite nooit in de door hun zo gepropageerde multikulwijken wonen maar ver daarvandaan in de welgestelde wijken)
Toe maar weer, wraak nemen nog wel. Sterretje op de borst, in ghetto's stoppen, wat had je precies in gedachten?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:42 schreef ccs het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage. Ik kan me helemaal vinden in jouw post. De policor Gutmensch woont inderdaad ver van de achterstandswijken vandaan. Ze wonen in dure buitenwijken, hun kinderen zitten op blanke scholen en ze komen vrijwel nooit in aanraking met wat ze veroorzaken.
De blanke onderklasse die wel met de nadelen van de massa-immigratie zit, zetten ze weg als nazi's en xenofoben. Ze hebben simpelweg te slikken wat de Gutmensch aan ellende veroorzaakt om zijn/haar perverse geweten te dienen.
Deze policor Gutmensch elite zou heel hard gestraft moeten worden. Een Europese revolutie waar de autochtone Europese midden- en onderklasse, die tientallen jaren gekleineerd en weggezet is, door zowel de rechtse als linkse elite, wraak neemt op deze mensen.
Lul niet, ik ben ook "policor" volgens jou en ik woon in een achterstandswijk tussen de allochtonen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:42 schreef ccs het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage. Ik kan me helemaal vinden in jouw post. De policor Gutmensch woont inderdaad ver van de achterstandswijken vandaan. Ze wonen in dure buitenwijken, hun kinderen zitten op blanke scholen en ze komen vrijwel nooit in aanraking met wat ze veroorzaken.
De blanke onderklasse die wel met de nadelen van de massa-immigratie zit, zetten ze weg als nazi's en xenofoben. Ze hebben simpelweg te slikken wat de Gutmensch aan ellende veroorzaakt om zijn/haar perverse geweten te dienen.
Deze policor Gutmensch elite zou heel hard gestraft moeten worden. Een Europese revolutie waar de autochtone Europese midden- en onderklasse, die tientallen jaren gekleineerd en weggezet is, door zowel de rechtse als linkse elite, wraak neemt op deze mensen.
Daar is de Godwin.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toe maar weer, wraak nemen nog wel. Sterretje op de borst, in ghetto's stoppen, wat had je precies in gedachten?
Tja, het is net als mensen die klagen dat je tegenwoordig al voor nazi wordt uitgemaakt als je pleit voor het systematisch uitroeien van bevolkingsgroepen. Iets met lopen en praten als een eend.quote:
Komt de onderklasse in het geweer? Waar dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:49 schreef Ryon het volgende:
Poeh hé. Dat is een revolutionair taalgebruik. Marx ging er vanuit dat de revolutie zou komen vanwege oneerlijke verdeling van kapitaalgoederen.
Maar wat blijkt? De onderklasse komt in het geweer omdat de pauperwijken (met centrale verwarming en plasma tv) bevolkt worden door een groep mensen die gevlucht zijn voor een oorlog in een zandbak hier ver vandaan.
Dat had Marx nooit kunnen voorspellen.
Omdat dit niet waar is. Azië heeft er meer.quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:25 schreef ccs het volgende:
In vergelijking met andere werelddelen neemt Europa veruit de meeste vluchtelingen uit andere werelddelen op. Waarom?
Hoe kom je aan al die wijsheid dan? Kom je er vaak? werk je met mensen uit achterstandswijken?quote:
Waar pleit ik voor het systematisch uitroeien van bevolkingsgroepen? Kom eens met argumenten i.p.v. dat eeuwige nazigeroep. Je weet dat dat een zwaktebod is?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja, het is net als mensen die klagen dat je tegenwoordig al voor nazi wordt uitgemaakt als je pleit voor het systematisch uitroeien van bevolkingsgroepen. Iets met lopen en praten als een eend.
Analogieën zijn niet je sterkste punt. Je wilt hier even 'wraak gaan nemen' op mensen die bepaald stemgedrag hebben vertoont. Dat vind jij heel erg fris?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:58 schreef ccs het volgende:
[..]
Waar pleit ik voor het systematisch uitroeien van bevolkingsgroepen? Kom eens met argumenten i.p.v. dat eeuwige nazigeroep. Je weet dat dat een zwaktebod is?
Azië neemt meer vluchtelingen op uit een ander continent dan Europa uit een ander continent?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat dit niet waar is. Azië heeft er meer.
En Europa ligt gewoon ontzettend dichtbij vergeleken met de overige continenten.
Mijn foutquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:59 schreef ccs het volgende:
[..]
Azië neemt meer vluchtelingen op uit een ander continent dan Europa uit een ander continent?
Onzinpost. Je hoeft niet in een achterstandswijk te wonen om te weten hoe kut het daar is.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En dan zo'n grote bek dat je wel weet welke ellende die mensen doormaken![]()
Waarom zou jij het dan wel kunnen weten en een 'gutmensch' niet?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:01 schreef ccs het volgende:
[..]
Onzinpost. Je hoeft niet in een achterstandswijk te wonen om te weten hoe kut het daar is.
Ook zo typisch weer dat het juist de mensen zijn die meneer hier niet wil hebben voor het politieke karretje worden gespannen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Onzinpost van jou. Hier ga ik niet eens op in.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Analogieën zijn niet je sterkste punt. Je wilt hier even 'wraak gaan nemen' op mensen die bepaald stemgedrag hebben vertoont. Dat vind jij heel erg fris?
Ja, maar dat was het vroeger zonder immigranten ook al dus het is nogal onzin te beweren dat dit louter door de toestroom van immigranten komt. Eerder sociaal economische factoren.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:01 schreef ccs het volgende:
[..]
Onzinpost. Je hoeft niet in een achterstandswijk te wonen om te weten hoe kut het daar is.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:03 schreef ccs het volgende:
[..]
Onzinpost van jou. Hier ga ik niet eens op in.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:42 schreef ccs het volgende:
Waarom weet jij dat het zo erg is in Afrika terwijl je zelf geen Afrikaan bent?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom zou jij het dan wel kunnen weten en een 'gutmensch' niet?
Sorry hoor, maar kijk eens naar de post van Xa1pt, die heeft de quotes er al mooi bijgepakt.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:04 schreef ccs het volgende:
[..]
Waarom weet jij dat het zo erg is in Afrika terwijl je zelf geen Afrikaan bent?
Kijk ik kan het ook.
Met immigranten is het erger in de achterstandswijken dan zonder immigranten. Het is niet zwart of wit.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, maar dat was het vroeger zonder immigranten ook al dus het is nogal onzin te beweren dat dit louter door de toestroom van immigranten komt. Eerder sociaal economische factoren.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:42 schreef ccs het volgende:
De policor Gutmensch woont inderdaad ver van de achterstandswijken vandaan. Ze wonen in dure buitenwijken, hun kinderen zitten op blanke scholen en ze komen vrijwel nooit in aanraking met wat ze veroorzaken.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:01 schreef ccs het volgende:
Heb je daar onderzoeken van of iets dergelijks om je statement te onderbouwen of het meer een gevoel? Vroeger was het ook geen pretje in Crooswijk, nu nog steeds niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:06 schreef ccs het volgende:
[..]
Met immigranten is het erger in de achterstandswijken dan zonder immigranten. Het is niet zwart of wit.
Wat wil je nou? Ik sta nog steeds achter beide posts, die elkaar helemaal niet tegenspreken als je een beetje nadenkt.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Sorry, ik zie dat niet helemaal gequote werd waar ik op doelde. Hier de quotes:
[..]
[..]
Ja, het leek mij ook niet voor heel veel interpretaties vatbaar.quote:
Jawel. Je pretendeert dat de 'policor Gutmensch' er niets van weet omdat hij er nooit komt, maar zelf kom je er ook nooit. Wat maakt jouw waarneming dan alsnog betrouwbaarder?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:12 schreef ccs het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Ik sta nog steeds achter beide posts, die elkaar helemaal niet tegenspreken als je een beetje nadenkt.
Zelf kom ik er ook nooit? Stop eens met de aannames en persoonlijke aanvallen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jawel. Je pretendeert dat de 'policor Gutmensch' er niets van weet omdat hij er nooit komt, maar zelf kom je er ook nooit. Wat maakt jouw waarneming dan alsnog betrouwbaarder?
Je zou dingen ook kunnen weerleggen als ze niet kloppen natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:14 schreef ccs het volgende:
[..]
Zelf kom ik er ook nooit? Stop eens met de aannames en persoonlijke aanvallen.
Inderdaad, deze mensen hebben bloed aan hun handen, er struinen er hier ook genoeg rond die vervolgens de vleesverworden verontwaardiging uithangen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:42 schreef ccs het volgende:
[..]
En in hoeveel vluchtelingenkampen ben jij zoal geweest? Hoeveel boottochtjes ben jij meegegaan om het te ervaren omdat je denkt dat jij het wel allemaal zo goed weet?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waar pretendeer ik beter te weten hoe kut het voor een vluchteling is dan iemand anders?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:22 schreef Kanjer het volgende:
[..]
En in hoeveel vluchtelingenkampen ben jij zoal geweest? Hoeveel boottochtjes ben jij meegegaan om het te ervaren omdat je denkt dat jij het wel allemaal zo goed weet?
Ach, er lopen hier policor linksen rond die op gebak gaan trakteren als andersdenkenden aangevallen worden, dus je punt is??quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Analogieën zijn niet je sterkste punt. Je wilt hier even 'wraak gaan nemen' op mensen die bepaald stemgedrag hebben vertoont. Dat vind jij heel erg fris?
De policor Gutmensch woont over het algemeen niet in een achterstandswijk tussen de vreemdelingen en geeft er niks om dat de blanke onderklasse wel tussen vreemdelingen moeten wonen. Zolang zijn 'superieure geweten' maar gevoed wordt. Het maakt hem niet uit welke gevolgen massa-immigratie heeft. Het kan hem gewoon geen ene bal schelen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je zou dingen ook kunnen weerleggen als ze niet kloppen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |