abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152576290
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 22:14 schreef Bassie_B het volgende:

[..]

ten eerste ik ben niet rijk maar ik ben wel zeer rechts.

Ik vind dat als je werkloos bent dat erg jammer voor je is maar anderen mogen niet de dupe worden oplossingen zij je zelf particulier verzekeren rente vrije lening bij de staat of liefdadigheid.
:') Jezelf particulier verzekeren. Straks ga je ook nog roepen dat deze groep geld bij elkaar had moeten sparen voor slechte tijden..
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_152576420
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 22:16 schreef keste010 het volgende:

[..]

:') Jezelf particulier verzekeren. Straks ga je ook nog roepen dat deze groep geld bij elkaar had moeten sparen voor slechte tijden..
Dat doe ik wel Keste.
pi_152576442
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 21:59 schreef Bassie_B het volgende:
Toch worden inkomens van de hoge middenklasse en de lage hoge klassen lekker mee genivelleerd. boven de ¤50000 betaal je al gauw 52%.
Ook dit heb je niet goed begrepen. Er mankeert m.i. echt iets aan je begrip in deze. Je hebt dit w.s. van horen zeggen zonder de echte betekenis hiervan te begrijpen. Misschien even pas op de plaats maken om je wat te verdiepen in deze. Je bent tevens een goed topic aan het vertrollen met je off-topic geleuter.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_152576545
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 22:16 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Het gaat meer om de scheve verdeling. Als iedereen dst kantelbedrag heeft zou dat heel mooi zijn. ;) Dus het hangt puur af van de verdeling. Niet zo zeer van het absolute bedrag.
Maar er is een moment dat ik slachtoffers ga veroorzaken? Ik verhuur binnenkort + 4 kamers aan studenten daarmee verleen in een dienst waar mensen op zitten te wachten en krijg ik geld :).

Wanneer ga ik schade veroorzaken? Zodra ik er 40 verhuur? 400? 4000? Ergens tussen in? Of bestaat er niet een moment dat ik schade ga veroorzaken?
  woensdag 13 mei 2015 @ 22:23:25 #105
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_152576603
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 22:16 schreef keste010 het volgende:

[..]

En de lettertjes had moeten lezen, en maar voor een goede advocaat moet zorgen
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_152576654
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 22:19 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Ook dit heb je niet goed begrepen. Er mankeert m.i. echt iets aan je begrip in deze. Je hebt dit w.s. van horen zeggen zonder de echte betekenis hiervan te begrijpen. Misschien even pas op de plaats maken om je wat te verdiepen in deze. Je bent tevens een goed topic aan het vertrollen met je off-topic geleuter.
Uw heeft er anders geen problemen mee om telkens inhoudelijk te reageren op mijn offtopic geleuter.
pi_152576917
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 22:21 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Maar er is een moment dat ik slachtoffers ga veroorzaken? Ik verhuur binnenkort + 4 kamers aan studenten daarmee verleen in een dienst waar mensen op zitten te wachten en krijg ik geld :).

Wanneer ga ik schade veroorzaken? Zodra ik er 40 verhuur? 400? 4000? Ergens tussen in? Of bestaat er niet een moment dat ik schade ga veroorzaken?
For Christ's sake. We waren het er toch over eens dat we je niets in de weg leggen met je 3 ton spaargeld en je kamerverhuur? Nou dan. Doe je ding. We bespreken hier de 1% en niet de verongelijkte middenstander. Open een topic over je particuliere problemen s.v.p.
pi_152576982
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 22:29 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

For Christ's sake. We waren het er toch over eens dat we je niets in de weg leggen met je 3 ton spaargeld en je kamerverhuur? Nou dan. Doe je ding. We bespreken hier de 1% en niet de verongelijkte middenstander. Open een topic over je particuliere problemen s.v.p.
Dat is mijn punt niet, ik zie alleen niet in waarom het ineens op grotere schaal wel schadelijk zou zijn. Ik zie alleen luchtfietserij over macht en productiemiddelen.
pi_152577075
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 22:30 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Dat is mijn punt niet, ik zie alleen niet in waarom het ineens op grotere schaal wel schadelijk zou zijn. Ik zie alleen luchtfietserij over macht en productiemiddelen.
Het is je punt wel want je projecteert het steeds op micro-niveau op jezelf.
pi_152577148
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 22:32 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Het is je punt wel want je projecteert het steeds op micro-niveau op jezelf.
En het punt is dat je jezelf er aan stoort ;), ik wil weten waarom ik als mini-ondernemer niet schadelijk ben. Maar iemand die hetzelfde op 1000-voudige of miljoenen-schaal doet wel. Het blijven diensten die je vrijwillig afneemt.
pi_152577298
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 22:33 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

En het punt is dat je jezelf er aan stoort ;), ik wil weten waarom ik als mini-ondernemer niet schadelijk ben. Maar iemand die hetzelfde op 1000-voudige of miljoenen-schaal doet wel. Het blijven diensten die je vrijwillig afneemt.
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 22:33 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Ah zo. Dat is wel een interessant punt. Mijn excuses dat ik het zo niet begrepen heb.
Ik laat het antwoord overigens aan de knappe koppen in dit topic over.

kutmuis!
  woensdag 13 mei 2015 @ 22:40:26 #112
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_152577571
Die echte multimiljardairs geven verhoudingsgewijs het meeste weg van hun vermogen. Dan heb je het over 95% tot 99%. Voor hen is geld helemaal niet iets om 'te hebben', maar gewoon een machtsmiddel om idealen te bereiken.

Voor de middenklasse: de meeste Nederlanders zijn in staat om redelijk vermogend te worden. Laten we zeggen, een half miljoen te hebben. Daarvoor hebben ze geen topsalarissen nodig, ook geen netwerk en hoeven ze ook geen genie te zijn. Het enige wat ze moeten bezitten is discipline.

Als iemand volgens de Chinese methode gewoon 30% van zijn inkomen consequent opzij legt, jaar na jaar, en dit ook een beetje verstandig belegt, dan is het met een modaal inkomen prima mogelijk om op middelbare leeftijd een half miljoen te hebben. Op dat punt is het vermogen wat uit dat half miljoen komt al snel een netto modaal salaris. Dan hoor je alweer bij de top 10% van Nederland.

Alleen kunnen de meeste mensen dat niet, omdat ze niet in staat zijn om 2 km om te fietsen omdat de aardappels bij een andere supermarkt een euro goedkoper zijn, terwijl ze vijf ton op de bank hebben. Of ze kunnen niet tevreden zijn met een auto van 5000 euro als ze er ook een van 50.000 euro kunnen betalen. Maar dat is enkel discipline, dat heeft niks met bijzondere talenten te maken.
The End Times are wild
pi_152577695
quote:

[..]

Maar wat geeft de 99% het recht om
het geld van de 1% aftepakken?

Iedereen moet procentueel hetzelfde geld aan belasting betalen anders is het discriminatie en diefstal.

Ik snap het Robin Hood principe maar het doel heiligt niet de middelen en Robin Hood blijft een vieze dief.
pi_152577758
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 22:19 schreef Bassie_B het volgende:

[..]

Dat doe ik wel Keste.
Ja, en vandaar ook mijn opmerking dat er mensen menen te moeten oordelen over het leven van iemand met een uitkering die daar helemaal geen kijk op hebben.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
pi_152578015
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 22:43 schreef keste010 het volgende:

[..]

Ja, en vandaar ook mijn opmerking dat er mensen menen te moeten oordelen over het leven van iemand met een uitkering die daar helemaal geen kijk op hebben.
Het is mijn belastinggeld Keste.

zullen we ophouden met deze offtopic discussie?
pi_152578979
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 22:42 schreef Bassie_B het volgende:
Robin Hood blijft een vieze dief.
QFT. Wat mij betreft zou ie zijn terechte straf niet mogen ontlopen. Maar hij verstopt zich daar in dat ondoordringbare Sherwood forest, samen met zijn handlangers, dus hem te pakken krijgen is niet eenvoudig zoals we weten. Maar we blijven hopen. De sheriff schijnt daar goed werk te doen maar het is hem ook vooralsnog niet gelukt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bart2002 op 13-05-2015 23:27:16 ]
pi_152579699
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:10 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

QFT. Wat mij betreft zou ie zijn terechte straf niet mogen ontlopen. Maar hij verstopt zich daar in dat ondoordringbare Sherwood forest, samen met zijn handlangers, dus hem te pakken krijgen is niet eenvoudig zoals we weten. Maar we blijven hopen. De sheriff schijnt daar goed werk te doen maar het is hem ook vooralsnog niet gelukt.
Je bent tevens een goed topic aan het vertrollen met je off-topic geleuter.
[/quote]
pi_152579836
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:28 schreef Bassie_B het volgende:

[..]

Je bent tevens een goed topic aan het vertrollen met je off-topic geleuter.
Ik ga gewoon serieus in op jouw particuliere punten van verontwaardiging.
Waarbij ik de humor nooit uit het oog verlies. Maar daar verschillen de meningen over, of dat humor is. De meesten vinden inderdaad van niet.
pi_152580176
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:32 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Ik ga gewoon serieus in op jouw particuliere punten van verontwaardiging.
Waarbij ik de humor nooit uit het oog verlies. Maar daar verschillen de meningen over, of dat humor is. De meesten vinden inderdaad van niet.
Ik vat hem niet. Wat ik wel snap dat we hier over het Robin Hood principe praten oftewel je doet iets immoreel met goede bedoelingen maar toch je doet iets immoreel.

Je "steelt" geld van mensen die het niet gebruiken en je geeft het aan mensen die het nodig hebben maar je steelt wel en dat kan niet.
pi_152580383
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:41 schreef Bassie_B het volgende:
Je "steelt" geld van mensen die het niet gebruiken en je geeft het aan mensen die het nodig hebben
Het geld gaat van zij die het niet gebruiken/nodig hebben naar zij die het wel gebruiken/nodig hebben.
Dat is goed. En niet slecht. En ik snap niet hoe je dit anders kan zien.
In feite is dit puur de definitie van hoe geld bedoeld is.
Bottom line is dit principe goed voor iedereen. Je moet het even zien. Out of de gebruikelijke box.

Geld moet rollen. Zo luidt het spreekwoord. De economie koopt niets voor geld in de oude sok. We spreken dan over "dood" geld. En dood is niet goed. Dood is het einde van alles.
Het is overigens ook prima als zij dat zelf uitgeven, maar dat doen ze niet. Dus doneer dat dode geld aan mensen die het wel uitgeven. Het is een beetje gek, maar het is wel goed.

[ Bericht 18% gewijzigd door Bart2002 op 13-05-2015 23:53:06 ]
pi_152580689
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:47 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Het geld gaat van zij die het niet gebruiken/nodig hebben naar zij die het wel gebruiken/nodig hebben.
Bottom line is dit principe goed voor iedereen. Je moet het even zien. Out of de gebruikelijke box.
Wat? Geld is een ruilmiddel. Het is geld van de rijken en we moeten een vlaktes hebben anders is het diefstal.

Via belastingen moeten rijken procentueel meer betalen als andere mensen en dat ia discriminatie en ik vind dat niet kunnen.

Maar even ontopic TS zegt dat inkomensverschillen in Nederland te hoog zijn. En ik vind dat niemand zich te bemoeien heeft met het inkomen van een ander.
pi_152580836
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:55 schreef Bassie_B het volgende:
we moeten een vlaktes hebben
Wat is deze?
pi_152580856
quote:

[..]

Geld moet rollen. Zo luidt het spreekwoord. De economie koopt niets voor geld in de oude sok. We spreken dan over "dood" geld. En dood is niet goed. Dood is het einde van alles.
Het is overigens ook prima als zij dat zelf uitgeven, maar dat doen ze niet. Dus doneer dat dode geld aan mensen die het wel uitgeven. Het is een beetje gek, maar het is wel goed.
Gaande nu weer over die 500 miljard van Bill Gates praten of over die miljoen van familie de Bont?

Bill Gates en mensen zoals hij investeren geld in bedrijven en werkgelegenheid omdat ze meer geld willen.

Familie de Bont zet hun Geld op de bank zodat zij af en toe dure aankopen kunnen doen. Ook hebben zij een groot kasteel en drie mensen in dienst.

wat is hier slecht aan?
pi_152580868
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:59 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Wat is deze?
vlaktaks ik heb een kunt telefoon.
pi_152580973
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 00:01 schreef Bassie_B het volgende:
wat is hier slecht aan?
Bedoel je aan Bill G. of aan de familie De Bont?
Voor zover ik ze ken vind ik het stuk voor stuk goudeerlijke mensen waar werkelijk geen kwaad bij zit.
En van Bill G. weet ik dat hij veel geld wat hij niet nodig heeft geeft aan doelen die het wel nodig hebben. Als dit voor de familie De B. ook opgaat zouden ze dit ook kunnen doen.
Indien dit niet zo is dan hoeft het van mij niet. Er zit geen dwang achter.

[ Bericht 18% gewijzigd door Bart2002 op 14-05-2015 00:13:11 ]
pi_152581168
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 00:05 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Bedoel je aan Bill G. of aan de familie De Bont?
Voor zover ik ze ken vind ik het stuk voor stuk goudeerlijke mensen waar werkelijk geen kwaad bij zit.
Allebei en de casus waarin ik ze omschrijf.

Rijke mensen hebben ontzettend veel invloed op de economie. Zei investeren en leveren start kapitaal voor jonge bedrijven.

Ze beginnen bedrijven met zuster bedrijven en zetten miljoenen mensen aan het werk.

En u wilt ze daar voor straffen? Elke economie draait op bedrijven en banken en mensen met kapitaal.
pi_152581373
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 00:11 schreef Bassie_B het volgende:
Rijke mensen hebben ontzettend veel invloed op de economie. Zei investeren en leveren start kapitaal voor jonge bedrijven.

Ze beginnen bedrijven met zuster bedrijven en zetten miljoenen mensen aan het werk.

En dat doen ze dus niet. Het zou prachtig zijn, dit altruïsme, maar dit is een misverstand en een fabeltje. Als dit zo zou zijn dan zouden we een bloeiende economie hebben en niets te klagen.
pi_152581496
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 22:48 schreef Bassie_B het volgende:

[..]

Het is mijn belastinggeld Keste.

zullen we ophouden met deze offtopic discussie?
Het is net zo goed mijn belastinggeld. Daarnaast is het een onzinargument, want dat mensen met een uitkering onder andere van jouw belastinggeld leven maakt nog steeds niet dat je enig idee hebt hoe het leven met een uitkering in elkaar steekt.
Prima dat mensen stellen dat ze niet mee willen werken aan een vangnet voor de zwakkeren/ ongelukkigen in de samenleving, maar pretendeer niet enig idee te hebben hoe dat geld daadwerkelijk besteed wordt of hoe het leven van dergelijke mensen in elkaar steekt. En dat menen 'hardwerkende' mensen wel te moeten doen..
pi_152582195
quote:
Dus als je rijk bent en je portemonnee wordt gerold moet je eigenlijk blij zijn. Want dat is goed en je wordt er zelf nog beter van ook!
pi_152582243
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 00:49 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

Dus als je rijk bent en je portemonnee wordt gerold moet je eigenlijk blij zijn. Want dat is goed en je wordt er zelf nog beter van ook!
Nee lullo. Nee. Lezen zal je. Zodat je een vergelijking kan maken die wel ergens op slaat en niet zoals altijd de plank misslaan. Waarvoor dank.
Het valt me op dat dit soort reacties altijd begint met "Dus" en dat er daarna iets volstrekt onnozels komt. Dit moet maar eens afgelopen zijn. Dit leidt tot niets.

[ Bericht 5% gewijzigd door Bart2002 op 14-05-2015 00:56:55 ]
pi_152582283
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 00:51 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Nee lullo. Nee. Lezen zal je. Zodat je een vergelijking kan maken die wel ergens op slaat en niet zoals altijd de plank misslaan. Waarvoor dank.
Een rijke heeft geld zat. Dat kan hij nooit allemaal uitgeven. Dood geld dus volgens jou. Mag je gewoon afpakken. Want geld moet rollen. Heb ik het zo goed begrepen?
pi_152582487
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 00:54 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

Een rijke heeft geld zat. Dat kan hij nooit allemaal uitgeven. Dood geld dus volgens jou. Mag je gewoon afpakken. Want geld moet rollen. Heb ik het zo goed begrepen?
Nee.
pi_152582706
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 01:05 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Nee.
Een rijke heeft geld zat. Dat kan hij nooit allemaal uitgeven. Dood geld dus volgens jou. Mag je gewoon afpakken Het is een goede zaak als de overheid hier belasting over heft. Want geld moet rollen. Heb ik het zo goed begrepen?

Zo dan.
  donderdag 14 mei 2015 @ 08:00:23 #134
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_152584158
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 00:21 schreef keste010 het volgende:

[..]

Het is net zo goed mijn belastinggeld. Daarnaast is het een onzinargument, want dat mensen met een uitkering onder andere van jouw belastinggeld leven maakt nog steeds niet dat je enig idee hebt hoe het leven met een uitkering in elkaar steekt.
Prima dat mensen stellen dat ze niet mee willen werken aan een vangnet voor de zwakkeren/ ongelukkigen in de samenleving, maar pretendeer niet enig idee te hebben hoe dat geld daadwerkelijk besteed wordt of hoe het leven van dergelijke mensen in elkaar steekt. En dat menen 'hardwerkende' mensen wel te moeten doen..
Hoe het leven van dergelijke mensen in elkaar steekt is niet zo van belang. Ze brengen niets voort waar een geldelijke beloning tegenover hoort te staan. Waar jij aan elke discussie aan voorbijgaat is wat geld is.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_152584318
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 22:10 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Er is nog nooit iemand rijk geworden met werken! Realiseer je vooral even dat die 0,1% rijken nooit rijk zou zijn zonder de rest... Een economie met alleen maar dat soort lui kan niet bestaan.
Wat is jouw defintie van 'rijk'? >100 miljoen ofzo? :D
so long and thanks for all the fish
  donderdag 14 mei 2015 @ 08:39:56 #136
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_152584364
quote:

[..]

Nogmaals, met 170.000 mensen bij die 1% hebben we het daar wel over, spaarlampje
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 14 mei 2015 @ 08:43:49 #137
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_152584385
quote:

[..]

En u wilt ze daar voor straffen? Elke economie draait op bedrijven en banken en mensen met kapitaal.
Wat rijken ook doen: Monsanto en HFCS
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 14 mei 2015 @ 08:46:25 #138
379943 Paper_Tiger
pi_152584398
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 08:39 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nogmaals, met 170.000 mensen bij die 1% hebben we het daar wel over, spaarlampje
Ik neem aan dat de 20 t/m de 99% nergens over zal klagen en dat van die overgebleven 20% de helft zijn leven ook wel prima vindt.
pi_152584431
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 08:39 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Mij best. Het gaat toch alle kanten op.
Maar spaarlampje??
  donderdag 14 mei 2015 @ 08:53:45 #140
379943 Paper_Tiger
pi_152584452
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 08:51 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Mij best. Het gaat toch alle kanten op.
Maar spaarlampje??
Dat je geen al te groot licht bent.
pi_152584459
quote:
12s.gif Op donderdag 14 mei 2015 08:53 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Dat je geen al te groot licht bent.
Aha. Zeg dat dan. Zodat ik het met mijn beperkte geest ook begrijp.

Was jij het niet die de "geld is als kiezelstenen" theorie heeft ontwikkeld?

Overigens kan een spaarlampje best veel licht geven. Het kost hem alleen minder energie.

[ Bericht 7% gewijzigd door Bart2002 op 14-05-2015 09:41:44 ]
  donderdag 14 mei 2015 @ 08:56:23 #142
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_152584477
quote:

[..]

We kunnen het ook omdraaien: zij straffen de rest van de samenleving door verminderde economische groei, meer wantrouwen en een lager ontwikkelingsniveau van de bevolking
Deuger, Woke & Gutmensch
  donderdag 14 mei 2015 @ 08:57:23 #143
379943 Paper_Tiger
pi_152584488
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 08:56 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

We kunnen het ook omdraaien: zij straffen de rest van de samenleving door verminderde economische groei, meer wantrouwen en een lager ontwikkelingsniveau van de bevolking
Laat ik ook eens reageren met een link http://www.forbes.com/sit(...)erals-need-to-learn/
  donderdag 14 mei 2015 @ 09:31:57 #144
45206 Pietverdriet
pi_152584875
En ik, de superarrogante, haal nog eens mijn eigen woorden aan

quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:48 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Veel mensen moeten gewoon een andere groep mensen de schuld kunnen geven , de rijken, moslims, joden, negers, homos.
  donderdag 14 mei 2015 @ 09:41:30 #145
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_152585007
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 08:57 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Laat ik ook eens reageren met een link http://www.forbes.com/sit(...)erals-need-to-learn/
Dat is echt een eersteklas dorpsidioot. Die gast vindt het miljarden geven aan politieke kandidaten door bedrijven een heilzaam fenomeen, en geen corruptie.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_152585022
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 09:31 schreef Pietverdriet het volgende:
En ik, de superarrogante, haal nog eens mijn eigen woorden aan

[..]

En niet te vergeten de belangrijkste categorie: de Linksmensch.
  donderdag 14 mei 2015 @ 09:43:36 #147
45206 Pietverdriet
pi_152585030
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 09:41 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat is echt een eersteklas dorpsidioot. Die gast vindt het miljarden geven aan politieke kandidaten door bedrijven een heilzaam fenomeen, en geen corruptie.
Jij vindt miljarden geven aan kiezers een heilzaam fenomeen, en geen corruptie.
Wat ben jij dan?

[ Bericht 1% gewijzigd door Pietverdriet op 14-05-2015 09:59:38 ]
pi_152585089
quote:

[..]

De rijken zorgen juist voor economische groei van omdat zij hun kapitaal investeren om nog rijker te worden.

Dat het ontwikkelingsniveau van de bevolking laag is, is het verdienste van het volk immers heeft iedereen in de VS en Nederland kans om te studeren en hebben de rijken er sowieso niks mee te maken.
pi_152585120
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 08:43 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Wat rijken ook doen: Monsanto en HFCS
Haha en daarom zijn alle rijken slecht?
  donderdag 14 mei 2015 @ 09:52:05 #150
45206 Pietverdriet
pi_152585165
quote:

[..]

Waarom is het dan toch dat Nederland, Duitsland, UK, Ierland, Etc veel harder economisch groeiden toen ze hun economieen liberaler maakten, en landen die dat niet deden dit niet hadden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')