Nee, voor mij.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klanten? U werkt in een bloemenzaak?
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klanten? U werkt in een bloemenzaak?
Hey! Jij en Yvie moeten nog uitvechten wie de beste pooier is!quote:
Just close your eyes en zorg dat je een extra rolletje behang over hebt om de schade de volgende ochtend te kunnen repareren.quote:
Ja, maar ik heb geen beslag meer in huisquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Warme flensjes werken beter over koude voeten.
Zou raken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:43 schreef Dqod het volgende:
Ik ben 29. Vind Myra vast ook heel interessant om te weten :$
Ja, maar. Shit, got me therequote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb boobs, dus ben blij dat we eigenlijk al weten wie er wint
Oudere mannenquote:
Wowquote:
Prima, maar ik doe er toch ook koekjes bij inquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dikke sokken opwarmen in de magnetron dan
Hoiquote:
Ik had het al aangeboden.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:45 schreef yats het volgende:
[..]
Hoi
Ow wacht, ik ging slapen...Morgen ben je de eerste
Te jong heb ik echt nog nooit aantrekkelijk gevonden. De meeste beginnen pas vanaf hun 25ste op mannen te lijken.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet dit wel beamen nu ik het geprobeerd heb eigenlijk. :$
Ik wacht nog steeds op een DM met 06 nummer, cupmaat en het leukste zinnetje dat je kan bedenken?quote:
Shitquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Te jong heb ik echt nog nooit aantrekkelijk gevonden. De meeste beginnen pas vanaf hun 25ste op mannen te lijken.
Alleen wanneer de haarlijn te ver terug gaat lopen is het wel onaantrekkelijk.
Oude(re) man he? Die hebben hun nachtrust soms nodigquote:
Wel hequote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet dit wel beamen nu ik het geprobeerd heb eigenlijk. :$
Ik heb mannen in de categorie 2 tot 18 jaar ouder gehad en ondanks de haarlijn was die van 18 jaar ouder toch zeker erg leukquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Te jong heb ik echt nog nooit aantrekkelijk gevonden. De meeste beginnen pas vanaf hun 25ste op mannen te lijken.
Alleen wanneer de haarlijn te ver terug gaat lopen is het wel onaantrekkelijk.
Ik ben gewoon lui, heeft niks met mijn leeftijd te makenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:46 schreef yats het volgende:
[..]
Oude(re) man he? Die hebben hun nachtrust soms nodig
Is gewoon een nummertje hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
Hoewel vergeleken bij mij bijna iedereen oud is
Leukste zinnetje? Bijzondere vraagquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een DM met 06 nummer, cupmaat en het leukste zinnetje dat je kan bedenken?
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:49 schreef aeque het volgende:
Yatsgezellig(heid): Een date waarbij de bedoeling is dat er meer gaat gebeuren dan alleen elkaar zien waarbij de focus ligt op coïtus. Echter vindt dit niet plaats en wordt er daarom achteraf gecommuniceerd dat het 'gezellig' was om het feit te negeren en te verbloemen voor de buitenwereld dat de coïtus niet plaats heeft gevonden. Dit fenomeen nam men voor het eerst waar op Fok! door de user yats. Vandaar dat de term naar zijn uitvinder is benoemd, yatsgezellig(heid).
Serieuze relatie met die van 18 jaar ouder? Of puur voor de seks?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Wel he
[..]
Ik heb mannen in de categorie 2 tot 18 jaar ouder gehad en ondanks de haarlijn was die van 18 jaar ouder toch zeker erg leuk
Yatsgezellig(heid): Een date waarbij de bedoeling is dat er meer gaat gebeuren dan alleen elkaar zien waarbij de focus ligt op coïtus. Echter vindt dit niet plaats en wordt er daarom achteraf gecommuniceerd dat het 'gezellig' was om het feit te negeren en te verbloemen voor de buitenwereld dat de coïtus niet plaats heeft gevonden. Dit fenomeen nam men voor het eerst waar op Fok! door de user yats. Vandaar dat de term naar zijn uitvinder is benoemd, yatsgezellig(heid).
Ik heb een zestien jaar jongere vriendin gehad, zaten voordeeltjes aan, alleen bij het oprapen van het dopje van de tandpasta als hij gevallen was moest ik twee keer over nadenken als ze naast me stond in de badkamerquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Wel he
[..]
Ik heb mannen in de categorie 2 tot 18 jaar ouder gehad en ondanks de haarlijn was die van 18 jaar ouder toch zeker erg leuk
Jij poetste haar tanden?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een zestien jaar jongere vriendin gehad, zaten voordeeltjes aan, alleen bij het oprapen van het dopje van de tandpasta als hij gevallen was moest ik twee keer over nadenken als ze naast me stond in de badkamer
Seks wel, maar nog nooit iemand in mijn leven gehad met wie ik zo goed kon praten. Hij heeft mij leven veranderdquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Serieuze relatie met die van 18 jaar ouder? Of puur voor de seks?
Een relatie zie ik toch niet zo snel voor me, al merk ik nu met 11 jaar verschil eigenlijk ook niet dat we veel schelen.
Duidelijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:49 schreef aeque het volgende:
Wat moet gecorrigeerd worden volgens jou dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:51 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Al moest ik stiekem een beetje lachen. Wel jammer dat de term niet echt klopt met de inhoud, maar ach, wie let daar nu op?
Jij dus blijkbaar.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:51 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Al moest ik stiekem een beetje lachen. Wel jammer dat de term niet echt klopt met de inhoud, maar ach, wie let daar nu op?
16 jaar? Je bent nu 36? Hoe lang is dat geleden dan? Dan had je wel een erg jong meisje.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een zestien jaar jongere vriendin gehad, zaten voordeeltjes aan, alleen bij het oprapen van het dopje van de tandpasta als hij gevallen was moest ik twee keer over nadenken als ze naast me stond in de badkamer
Ik hou van seks, woordengoogelarij, humor en creativiteit dus vandaarquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Leukste zinnetje? Bijzondere vraag
Waarom dat?
Ik hou van 2 van deze 4 dingenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hou van seks, woordengoogelarij, humor en creativiteit dus vandaar
Mooi jong uiterlijk en lichaam waren wel de voordeeltjes, ze had dan wel het karakter van een Komodo varaan dat was wat minderquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
16 jaar? Je bent nu 36? Hoe lang is dat geleden dan? Dan had je wel een erg jong meisje.
Wat zijn de voordelen eigenlijk?
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:51 schreef UitStraling het volgende:
alleen bij het oprapen van het dopje van de tandpasta als hij gevallen was moest ik twee keer over nadenken als ze naast me stond in de badkamer
Eh fuck...Hou het erop dat de inhoud niet kloptquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat moet gecorrigeerd worden volgens jou dan?
Same here. Trusten.quote:
seksquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet t, ik weet t, ik weet t, seks en humor
Je kan niet zeggen dat iets niet klopt zonder te zeggen wat er niet klopt. En al helemaal niet als juridisch pipo.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:55 schreef yats het volgende:
[..]
Eh fuck...Hou het erop dat de inhoud niet klopt
Weet je wat, we gaan samen wat drinken, allebei onze lelijkste hoog gesloten preutse kleren aan waar je nog geen vormen in kunt herkennen al heb je in geen acht jaar geen seks gehad, jij verzint allerlei onbestaande woordjes die je lief tegen me zegt en ik vouw een gans van het servetje.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:56 schreef Californium het volgende:
[..]
seks.
Ik doe niet aan humor, ik ben altijd serieus.
Creativiteit en woordgoogelarij daarentegen
OMG! perfecte datequote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je wat, we gaan samen wat drinken, allebei onze lelijkste hoog gesloten preutse kleren aan waar je nog geen vormen in kunt herkennen al heb je in geen acht jaar geen seks gehad, jij verzint allerlei onbestaande woordjes die je lief tegen me zegt en ik vouw een gans van het servetje.
Seks is een belangrijk onderdeel van yatsgezelligheidquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat iets niet klopt zonder te zeggen wat er niet klopt. En al helemaal niet als juridisch pipo.
Ja yats, juridische pipo die je bent!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat iets niet klopt zonder te zeggen wat er niet klopt. En al helemaal niet als juridisch pipo.
Seks is meestal wel gezellig jaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:59 schreef yats het volgende:
[..]
Seks is een belangrijk onderdeel van yatsgezelligheid
Het juist niet hebben van seks bedoel je dan expliciet?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:59 schreef yats het volgende:
[..]
Seks is een belangrijk onderdeel van yatsgezelligheid
Ja fijn vooruitzicht hequote:Op woensdag 13 mei 2015 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
Morgen alweer laatste werkdag van de week.
Een vrouwenhart is snel tevreden gemaakt door deze romanticus, geen probleem tegen mos op mijn tanden en de neiging om hardop te lachen om die geluidjes die stoelen maken als je ze over een droge grond achteruit schuiven, nee he? Laten we alvast trouwen anders?quote:
Ik werk juist donderdag en vrijdag een paar uurquote:Op woensdag 13 mei 2015 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
Tell me your secretquote:Op woensdag 13 mei 2015 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik beroep me op mijn zwijgrechtquote:Op woensdag 13 mei 2015 00:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het juist niet hebben van seks bedoel je dan expliciet?
Anders wat het toch Batsgezellig.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een vrouwenhart is snel tevreden gemaakt door deze romanticus, geen probleem tegen mos op mijn tanden en de neiging om hardop te lachen om die geluidjes die stoelen maken als je ze over een droge grond achteruit schuiven, nee he? Laten we alvast trouwen anders?
quote:
On this note;quote:
Misschien morgenquote:
quote:
Ik ben een soort van huiswerkopzichter.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo'n lerares had gehad dan had ik nu goet in nederlands geweesd
Wat is dat dan weer? Huiswerknakijkster?quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben een soort van huiswerkopzichter.
Doe ik als bijbaan, kijken hoe kinderen huiswerk maken.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dat dan weer? Huiswerknakijkster?
Als ze stil en rustig zijn lijkt me dat toch wel vrij rustgevend ergensquote:Op woensdag 13 mei 2015 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe ik als bijbaan, kijken hoe kinderen huiswerk maken.
Dat is het in elk geval wel ja.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze stil en rustig zijn lijkt me dat toch wel vrij rustgevend ergens
En terechtquote:Op woensdag 13 mei 2015 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is het in elk geval wel ja.
Ze mogen alleen maar fluisteren.
Ja, dat wel.quote:
Ik niet hoorquote:Op woensdag 13 mei 2015 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
Wie heeft er seks nodig als je ook tot diep in de nacht achter je schermpje kunt zitten coden?
Oh wacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |