Wat moet gecorrigeerd worden volgens jou dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:51 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Al moest ik stiekem een beetje lachen. Wel jammer dat de term niet echt klopt met de inhoud, maar ach, wie let daar nu op?
Jij dus blijkbaar.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:51 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Al moest ik stiekem een beetje lachen. Wel jammer dat de term niet echt klopt met de inhoud, maar ach, wie let daar nu op?
16 jaar? Je bent nu 36? Hoe lang is dat geleden dan? Dan had je wel een erg jong meisje.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een zestien jaar jongere vriendin gehad, zaten voordeeltjes aan, alleen bij het oprapen van het dopje van de tandpasta als hij gevallen was moest ik twee keer over nadenken als ze naast me stond in de badkamer
Ik hou van seks, woordengoogelarij, humor en creativiteit dus vandaarquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Leukste zinnetje? Bijzondere vraag
Waarom dat?
Ik hou van 2 van deze 4 dingenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hou van seks, woordengoogelarij, humor en creativiteit dus vandaar
Mooi jong uiterlijk en lichaam waren wel de voordeeltjes, ze had dan wel het karakter van een Komodo varaan dat was wat minderquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
16 jaar? Je bent nu 36? Hoe lang is dat geleden dan? Dan had je wel een erg jong meisje.
Wat zijn de voordelen eigenlijk?
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:51 schreef UitStraling het volgende:
alleen bij het oprapen van het dopje van de tandpasta als hij gevallen was moest ik twee keer over nadenken als ze naast me stond in de badkamer
Eh fuck...Hou het erop dat de inhoud niet kloptquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat moet gecorrigeerd worden volgens jou dan?
Same here. Trusten.quote:
seksquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet t, ik weet t, ik weet t, seks en humor
Je kan niet zeggen dat iets niet klopt zonder te zeggen wat er niet klopt. En al helemaal niet als juridisch pipo.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:55 schreef yats het volgende:
[..]
Eh fuck...Hou het erop dat de inhoud niet klopt
Weet je wat, we gaan samen wat drinken, allebei onze lelijkste hoog gesloten preutse kleren aan waar je nog geen vormen in kunt herkennen al heb je in geen acht jaar geen seks gehad, jij verzint allerlei onbestaande woordjes die je lief tegen me zegt en ik vouw een gans van het servetje.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:56 schreef Californium het volgende:
[..]
seks.
Ik doe niet aan humor, ik ben altijd serieus.
Creativiteit en woordgoogelarij daarentegen
OMG! perfecte datequote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je wat, we gaan samen wat drinken, allebei onze lelijkste hoog gesloten preutse kleren aan waar je nog geen vormen in kunt herkennen al heb je in geen acht jaar geen seks gehad, jij verzint allerlei onbestaande woordjes die je lief tegen me zegt en ik vouw een gans van het servetje.
Seks is een belangrijk onderdeel van yatsgezelligheidquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat iets niet klopt zonder te zeggen wat er niet klopt. En al helemaal niet als juridisch pipo.
Ja yats, juridische pipo die je bent!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat iets niet klopt zonder te zeggen wat er niet klopt. En al helemaal niet als juridisch pipo.
Seks is meestal wel gezellig jaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:59 schreef yats het volgende:
[..]
Seks is een belangrijk onderdeel van yatsgezelligheid
Het juist niet hebben van seks bedoel je dan expliciet?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:59 schreef yats het volgende:
[..]
Seks is een belangrijk onderdeel van yatsgezelligheid
Ja fijn vooruitzicht hequote:Op woensdag 13 mei 2015 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
Morgen alweer laatste werkdag van de week.
Een vrouwenhart is snel tevreden gemaakt door deze romanticus, geen probleem tegen mos op mijn tanden en de neiging om hardop te lachen om die geluidjes die stoelen maken als je ze over een droge grond achteruit schuiven, nee he? Laten we alvast trouwen anders?quote:
Ik werk juist donderdag en vrijdag een paar uurquote:Op woensdag 13 mei 2015 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
Tell me your secretquote:Op woensdag 13 mei 2015 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik beroep me op mijn zwijgrechtquote:Op woensdag 13 mei 2015 00:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het juist niet hebben van seks bedoel je dan expliciet?
Anders wat het toch Batsgezellig.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een vrouwenhart is snel tevreden gemaakt door deze romanticus, geen probleem tegen mos op mijn tanden en de neiging om hardop te lachen om die geluidjes die stoelen maken als je ze over een droge grond achteruit schuiven, nee he? Laten we alvast trouwen anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |