Wowquote:
Prima, maar ik doe er toch ook koekjes bij inquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dikke sokken opwarmen in de magnetron dan
Hoiquote:
Ik had het al aangeboden.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:45 schreef yats het volgende:
[..]
Hoi
Ow wacht, ik ging slapen...Morgen ben je de eerste
Te jong heb ik echt nog nooit aantrekkelijk gevonden. De meeste beginnen pas vanaf hun 25ste op mannen te lijken.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet dit wel beamen nu ik het geprobeerd heb eigenlijk. :$
Ik wacht nog steeds op een DM met 06 nummer, cupmaat en het leukste zinnetje dat je kan bedenken?quote:
Shitquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Te jong heb ik echt nog nooit aantrekkelijk gevonden. De meeste beginnen pas vanaf hun 25ste op mannen te lijken.
Alleen wanneer de haarlijn te ver terug gaat lopen is het wel onaantrekkelijk.
Oude(re) man he? Die hebben hun nachtrust soms nodigquote:
Wel hequote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet dit wel beamen nu ik het geprobeerd heb eigenlijk. :$
Ik heb mannen in de categorie 2 tot 18 jaar ouder gehad en ondanks de haarlijn was die van 18 jaar ouder toch zeker erg leukquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Te jong heb ik echt nog nooit aantrekkelijk gevonden. De meeste beginnen pas vanaf hun 25ste op mannen te lijken.
Alleen wanneer de haarlijn te ver terug gaat lopen is het wel onaantrekkelijk.
Ik ben gewoon lui, heeft niks met mijn leeftijd te makenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:46 schreef yats het volgende:
[..]
Oude(re) man he? Die hebben hun nachtrust soms nodig
Is gewoon een nummertje hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
Hoewel vergeleken bij mij bijna iedereen oud is
Leukste zinnetje? Bijzondere vraagquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een DM met 06 nummer, cupmaat en het leukste zinnetje dat je kan bedenken?
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:49 schreef aeque het volgende:
Yatsgezellig(heid): Een date waarbij de bedoeling is dat er meer gaat gebeuren dan alleen elkaar zien waarbij de focus ligt op coïtus. Echter vindt dit niet plaats en wordt er daarom achteraf gecommuniceerd dat het 'gezellig' was om het feit te negeren en te verbloemen voor de buitenwereld dat de coïtus niet plaats heeft gevonden. Dit fenomeen nam men voor het eerst waar op Fok! door de user yats. Vandaar dat de term naar zijn uitvinder is benoemd, yatsgezellig(heid).
Serieuze relatie met die van 18 jaar ouder? Of puur voor de seks?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Wel he
[..]
Ik heb mannen in de categorie 2 tot 18 jaar ouder gehad en ondanks de haarlijn was die van 18 jaar ouder toch zeker erg leuk
Yatsgezellig(heid): Een date waarbij de bedoeling is dat er meer gaat gebeuren dan alleen elkaar zien waarbij de focus ligt op coïtus. Echter vindt dit niet plaats en wordt er daarom achteraf gecommuniceerd dat het 'gezellig' was om het feit te negeren en te verbloemen voor de buitenwereld dat de coïtus niet plaats heeft gevonden. Dit fenomeen nam men voor het eerst waar op Fok! door de user yats. Vandaar dat de term naar zijn uitvinder is benoemd, yatsgezellig(heid).
Ik heb een zestien jaar jongere vriendin gehad, zaten voordeeltjes aan, alleen bij het oprapen van het dopje van de tandpasta als hij gevallen was moest ik twee keer over nadenken als ze naast me stond in de badkamerquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Wel he
[..]
Ik heb mannen in de categorie 2 tot 18 jaar ouder gehad en ondanks de haarlijn was die van 18 jaar ouder toch zeker erg leuk
Jij poetste haar tanden?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een zestien jaar jongere vriendin gehad, zaten voordeeltjes aan, alleen bij het oprapen van het dopje van de tandpasta als hij gevallen was moest ik twee keer over nadenken als ze naast me stond in de badkamer
Seks wel, maar nog nooit iemand in mijn leven gehad met wie ik zo goed kon praten. Hij heeft mij leven veranderdquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Serieuze relatie met die van 18 jaar ouder? Of puur voor de seks?
Een relatie zie ik toch niet zo snel voor me, al merk ik nu met 11 jaar verschil eigenlijk ook niet dat we veel schelen.
Duidelijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:49 schreef aeque het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |