Tell me your secretquote:Op woensdag 13 mei 2015 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
Morgen alweer laatste werkdag van de week.
Ik beroep me op mijn zwijgrechtquote:Op woensdag 13 mei 2015 00:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het juist niet hebben van seks bedoel je dan expliciet?
Anders wat het toch Batsgezellig.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
Morgen alweer laatste werkdag van de week.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een vrouwenhart is snel tevreden gemaakt door deze romanticus, geen probleem tegen mos op mijn tanden en de neiging om hardop te lachen om die geluidjes die stoelen maken als je ze over een droge grond achteruit schuiven, nee he? Laten we alvast trouwen anders?
quote:
On this note;quote:
Misschien morgenquote:
quote:
Ik ben een soort van huiswerkopzichter.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo'n lerares had gehad dan had ik nu goet in nederlands geweesd
Wat is dat dan weer? Huiswerknakijkster?quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben een soort van huiswerkopzichter.
Doe ik als bijbaan, kijken hoe kinderen huiswerk maken.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dat dan weer? Huiswerknakijkster?
Als ze stil en rustig zijn lijkt me dat toch wel vrij rustgevend ergensquote:Op woensdag 13 mei 2015 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe ik als bijbaan, kijken hoe kinderen huiswerk maken.
Dat is het in elk geval wel ja.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze stil en rustig zijn lijkt me dat toch wel vrij rustgevend ergens
En terechtquote:Op woensdag 13 mei 2015 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is het in elk geval wel ja.
Ze mogen alleen maar fluisteren.
Ja, dat wel.quote:
Ik niet hoorquote:Op woensdag 13 mei 2015 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
Wie heeft er seks nodig als je ook tot diep in de nacht achter je schermpje kunt zitten coden?
Oh wacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |