Je wil niet weten hoeveel er al worden weggehaald... het schijnt bij de puberale opkomst te horen ofzoquote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dit soort reacties begint behoorlijk vervelend te worden, het komt in zoveel topics. Wat vinden jullie?
Bluh. Lang leve de mass delete, of niet?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel er al worden weggehaald... het schijnt bij de puberale opkomst te horen ofzo
Dus ook deze gaat weg
Ja, waar is die gebleven, daar wist je tenminste wat je eraan had.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 02:36 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Soms mis ik de ordinaire scheldpartijen van desiredbard...
Ik mis geen scheldpartijen in topics van NWSquote:Op vrijdag 15 mei 2015 02:36 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Soms mis ik de ordinaire scheldpartijen van desiredbard...
Mja, doe ik al vaak. Moeten de mensen die het vervelend vinden de reacties niet gaan quoten, anders helpt het nog nietquote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Bluh. Lang leve de mass delete, of niet?
Thanks!
why?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:28 schreef Frutsel het volgende:
Hoi...
Dit topic gaat dicht en we beëindigen de reeks. Als er echt nieuws is uit Syrië dan open je een nieuw topic met een mooie, informatieve openingspost met een betrouwbare bron en een passende tekst waar je heen wil met je discussie.
Deze reeks gaat ook niet meer open
Die gaan waarschijnlijk ook nog dichtquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:00 schreef UpsideDown het volgende:
Er staat idd geen argumentatie bij.
Ik heb wel een vermoeden, maar dat geldt evenzeer voor het Irak en Oekraïne topic, die dan ook dicht moeten.
Omdat we lang genoeg geprobeerd hebben om dat topic op de rails te krijgen. Gaat niet meer werken op deze manier.quote:
Je had er dan ook mij als mod moeten neerzetten.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Omdat we lang genoeg geprobeerd hebben om dat topic op de rails te krijgen. Gaat niet meer werken op deze manier.
De laatste paar pagina's waren toch helemaal niet zo erg? Ik zag gewoon goede discussies met bronnen hoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Omdat we lang genoeg geprobeerd hebben om dat topic op de rails te krijgen. Gaat niet meer werken op deze manier.
ja!!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je had er dan ook mij als mod moeten neerzetten.
dat komt omdat we alle shit filterenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:25 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
De laatste paar pagina's waren toch helemaal niet zo erg? Ik zag gewoon goede discussies met bronnen hoor.
Jammer.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat komt omdat we alle shit filteren
met vlagen lijkt het ergens op. maar je kan je kont niet uit dat topic keren of men valt weer over elkaar of elkaars fotos of bronnen.
als er nieuws is beginnen we opnieuw. de andere topics komen ook nog aan de beurt.
Er is altijd nieuws.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat komt omdat we alle shit filteren
met vlagen lijkt het ergens op. maar je kan je kont niet uit dat topic keren of men valt weer over elkaar of elkaars fotos of bronnen.
als er nieuws is beginnen we opnieuw. de andere topics komen ook nog aan de beurt.
lquote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dit soort reacties begint behoorlijk vervelend te worden, het komt in zoveel topics. Wat vinden jullie?
Het handigste is om alles in een topic te hebben: kaartjes, tweets van interessante accounts, artikelen. Als daar topics voor geopend worden, gooi je die weer dicht. Dus een goed alternatief hebben jullie helaas niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als het belangrijk genoeg is kun je een topic maken.
Het staat je vrij om een OP te maken, al dan niet te kopiëren voor je eigen topic als het aansluit bij je nieuwsbericht. Wil je daar relevante informatie uit een ander topic bij in hebben, kan een mod het altijd even overzetten. Tweets van twee weken oud heb je nu niets meer aan lijkt me. Een interessant Twitteraccount om te volgen (bedoelde je dat?) kan je uiteraard gewoon in je OP zetten.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Het handigste is om alles in een topic te hebben: kaartjes, tweets van interessante accounts, artikelen. Als daar topics voor geopend worden, gooi je die weer dicht. Dus een goed alternatief hebben jullie helaas niet.
spijtig dit, het topic is altijd op de rails geweest, soms een paar gasten die het persoonlijk maakten, maar daar kan je bijna niet omheen, pak die personen die er een zooitje van maken aan, strooi met bans als dat noodzakelijk is, maar op deze manier straf je een hele grote groep welwillende users, die al jaren dagelijks in het topic constructief bezig zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
En dan wordt dat het nieuwe Syrietopic en dan begint het weer vooraan? Dit is toch geen oplossing joh. Ik sluit me verder aan bij Slayage hierboven.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het staat je vrij om een OP te maken, al dan niet te kopiëren voor je eigen topic als het aansluit bij je nieuwsbericht. Wil je daar relevante informatie uit een ander topic bij in hebben, kan een mod het altijd even overzetten. Tweets van twee weken oud heb je nu niets meer aan lijkt me. Een interessant Twitteraccount om te volgen (bedoelde je dat?) kan je uiteraard gewoon in je OP zetten.
Heeft niks met geen zin hebben te maken.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:56 schreef reza1 het volgende:
Waarom dan helemaal dicht gooien? Als jullie geen zin hebben om te modden in het topic dan kunnen jullie het toch ook zijn gang laten gaan?
onderstaande is allemaal nieuws en ik zou dat graag met mijn mede fokkers willen delen, maar dat mag dus kennelijk niet of zie ik dat verkeerd? wat was er "verkeerd" aan mijn topic?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:53 schreef Specularium het volgende:
Dit is dus niet de bedoeling, een tweede Syriereeks maken.
Open maar een topic als er echt nieuws is.
twitter:markito0171 twitterde op vrijdag 15-05-2015 om 18:29:26#Syria Rebels overrun al-Faqi' village & the barrier on old road #Damascus-> #Daraa (2) https://t.co/KgfpTUrjmehttp://t.co/Wkt5V7PKIi … reageer retweet
twitter:SaqrAlAnsaar twitterde op vrijdag 15-05-2015 om 15:50:22Liwaa Dhuha al Islam in south #Damascus joined Ahrar al Sham completely reageer retweet
twitter:joshua_landis twitterde op vrijdag 15-05-2015 om 17:27:08Important overview of rebel rules on killing Alawites by @AbuJamajem "Abdullah al-Muheisini on Killing Alawites" http://t.co/OwIx27uC5B … reageer retweet
twitter:joshua_landis twitterde op vrijdag 15-05-2015 om 17:25:09"Obama is on a quest to rebalance American power in the Middle East," Helps explain the Gulf anger by @rezamarashi http://t.co/tfoOiKJi2k reageer retweet
wat je hier beweert is feitelijk onjuist en door mij makkelijk te weerleggenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:05 schreef Specularium het volgende:
Dat topic had bovengemiddeld veel aandacht nodig terwijl het een verkapte slowchat was.
Over nieuws ging het nauwelijks nog, en dat was niet iets van de laatste weken.
Dan moet je toch echt beter terugkijken, er werd constant nieuws gepost en over dat nieuws gediscussieerd.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft niks met geen zin hebben te maken.
Dat topic had bovengemiddeld veel aandacht nodig terwijl het een verkapte slowchat was.
Over nieuws ging het nauwelijks nog, en dat was niet iets van de laatste weken.
Onthoud wel dat er wekelijks een paar honderd posts werden verwijderd.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat je hier beweert is feitelijk onjuist en door mij makkelijk te weerleggen
Persoonlijk vind ik slowchats maar irritant, net als discussies over onzinnige zaken die al tig keer gevoerd zijn. Beter komt er dan ergens een slowchat over het hele midden-oosten ofzo, zodat Syrië weer open kan voor alleen nieuws.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:16 schreef reza1 het volgende:
[..]
Kan het anders niet verder gaan als "slowchat" misschien in een anders subforum?
Zoiets lijkt me persoonlijk ook wel wat. Blijkbaar is er wel behoefte aan.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:22 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Beter komt er dan ergens een slowchat over het hele midden-oosten ofzo, zodat Syrië weer open kan voor alleen nieuws.
in mijn vrije tijd staat dit topic standaard aan en dat het een slowchat topic was met nauwelijks inhoud herken ik totaal niet iigquote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Onthoud wel dat er wekelijks een paar honderd posts werden verwijderd.
Dus de topics ogen nu redelijk schoon, maar dat waren ze nooit.
Maar goed, nog even kijken hoe we dit gaan oplossen.
Komt binnenkort wel, voorlopig blijft de reeks dicht.
Dus?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:56 schreef Specularium het volgende:
Dat is niet helemaal hetzelfde als vechtende Brabanders.
En wat dacht je nou dat het doel van leo was met al zijn topics?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:28 schreef Specularium het volgende:
Want jij opent dat topic niet om er een wedstrijdje getint/niet getint van te maken?
vechtende Brabandersquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:56 schreef Specularium het volgende:
Dat is niet helemaal hetzelfde als vechtende Brabanders.
Het is toch helemaal niet van belang welk motief jij mij in de schoenen denkt te moeten schuiven?Vraag je je bij berichten waar consequent de daders als lichtgetint worden beschreven ook af of de poster daar bepaalde bedoelingen bij heeft?Zijn brabanders per definitie niet-lichtgetint?Vragen vragen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 01:28 schreef Specularium het volgende:
Want jij opent dat topic niet om er een wedstrijdje getint/niet getint van te maken?
Het antwoord is dus ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is toch helemaal niet van belang welk motief jij mij in de schoenen denkt te moeten schuiven?
Wat de fuck maakt dat uit? Stelletje wannabe mods hier, die menen dat ze even mogen bepalen welke topics wel en welke niet mogen blijven.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 08:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En wat dacht je nou dat het doel van leo was met al zijn topics?
Wanneer gaan we dit toepassen op nietszeggende copy/paste topics van tong80?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het antwoord is dus ja.
Als jij problemen hebt met de hoeveelheid aan sommige topics kun je dat beter komen melden dan 20 topics maken over niks om de boel te frustreren. NWS is niet jouw persoonlijke speeltuin.
Van leolinedance worden regelmatig topics gesloten omdat het nergens over gaat en er alleen getint op de bingokaart kan worden afgestreept.
Hopelijk was dit een beetje duidelijk.
Tong maakt niet selectief topics over 1 onderwerp.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we dit toepassen op nietszeggende copy/paste topics van tong80?
Over persoonlijke speeltuin gesproken...
Nee, was het maar zo'n feest...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tong maakt niet selectief topics over 1 onderwerp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |