SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en DBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door kaasplankje op 12-05-2015 18:46:33 ]
quote:Swole father, whose arms be heavy,
Huge be thy frame.
Thy PR's come,
thy workouts done,
while gaining as well as well as cutting.
Give us this day a mighty dead(lift),
and forgive us our cheat days,
as we forgive those who curl in the squat rack.
And lead us not into "functional training",
but deliver us from weakness.
For thine is the squat, and the dead, and the bench,
forever and ever.
Wheymen.
Wss door je drugs gebruik.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:30 schreef fathank het volgende:
Eenhoorns tellen. Die moet je ff uitleggen c-c. Die snap ik niet. Mijn out of the box denkmachine is kapot denk ik
Vieze voetzolenquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vieze voetzolen
rommelig aanrecht
niet goed schoongemaakt langs de plint
poverty koelkast
onhygienisch in lingerie voeding aan het bereiden
drinkt rechtstreeks uit blender
raar verspringende voeg in vloertegels
zou niet raken
quote:
Is een origineel van d'r nachtje uit toen ze nog streed voor de VietCong.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:43 schreef Beach het volgende:
[..]
is dat een foto toen ze aan het werk was?
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:50 schreef VMSDKR het volgende:
Nog ff shoutout naar Henk, hardstyle is best dope.
vriend met deze eisenlijst kom je nooit aan pussyquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vieze voetzolen
rommelig aanrecht
poverty koelkast
zou niet raken
Die zolen zijn toch niet vies. Ik heb echt een hekel aan vieze voeten, en zou haar mij wel een footjob laten geven hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vieze voetzolen
rommelig aanrecht
poverty koelkast
zou niet raken
zou haar eerst opdracht geven flink schoon te maken en dan als beloning anaal verwoesten 8/10quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die zolen zijn toch niet vies. Ik heb echt een hekel aan vieze voeten, en zou haar mij wel een footjob laten geven hoor.
Kaas, ben je in de gym ofzo? f4f..wat stinkt het erg daar man met dit weer.quote:
zat ff na te denken over evt gymswitch maar ben er nog neit klaar voor denk ik train daar zowat 8 jaar oid jij?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kaas, ben je in de gym ofzo? f4f..wat stinkt het erg daar man met dit weer.
ik ga wel man, nog 2 maanden en dan andere gym. Ik irriteer me aan verrot spul, schijven, dumbells...alles is verrot.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
zat ff na te denken over evt gymswitch maar ben er nog neit klaar voor denk ik train daar zowat 8 jaar oid jij?
waar ga je vriend denk er ook over naquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik ga wel man, nog 2 maanden en dan andere gym. Ik irriteer me aan verrot spul, schijven, dumbells...alles is verrot.
Soms doe ik deze, staat wel badass, vooral als ie dan ook full erect isquote:
Ik moet zeggen naarmate ik ouder word, ik martini variant wel meer kan waarderenquote:
jaja ik snap jequote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:11 schreef Deuce92 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het er in het echt uitziet.
nix zo lekker als glad gewaxed tochquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik moet zeggen naarmate ik ouder word, ik martini variant wel meer kan waarderen
Anytime is wel chill, alleen ben ik bang dat het gay as fuck is,quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
waar ga je vriend denk er ook over na
wel lkkr dichtbij dat is wel relaxedquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Anytime is wel chill, alleen ben ik bang dat het gay as fuck is,
Neuh niet echt. Ben toch geen homo ofwahquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:46 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Maar de vraag is, als je helemaal lijp bent.. zie je dan eenhoorns?
Dumbells gaan maar tot 32kgquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
wel lkkr dichtbij dat is wel relaxed
belangrijk is of ze goede legpress en squatrack hebben en of het niet te benauwd is
Doe dan die shit begin jaren '00. Dat is nog wel te pruimenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:57 schreef Beach het volgende:
als je hardstyle post, post dan goede en niet van die blije meuk
Weet niet of jij recht van spreken hebt, mannelijke fripsel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:04 schreef Deuce92 het volgende:
moet zeggen dat het wel kkinteressant is ja
Idioterie. Alsof er een Spaanse doventolk thuis zit en alles doorbelt naar guardiolaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:10 schreef Montelly het volgende:
Vind altijd mooi als ze met handen voor hun mond overleg hebben.
Typische endo-reactie weer ditquote:
Je kan em beter in je team hebben dan bij de tegenstander.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Suarez de teamspeler.
Uhuh. Blijft een psycho.
Ik denk dat hij meer tijd kwijt is aan het kijken naar dierenplaatjes.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:18 schreef seto het volgende:
hey deuce
hoeveel uren van de dag heb je weer besteed aan het bekijken van plaatjes van wijven
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:18 schreef seto het volgende:
hey deuce
hoeveel uren van de dag heb je weer besteed aan het bekijken van plaatjes van wijven
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:19 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer tijd kwijt is aan het kijken naar dierenplaatjes.
Ow wacht. Genetics ditdatzuszoquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:23 schreef Awesome_ het volgende:
Vind de underdogrol in de gym wel leuk in de gym, zijnde endo.
Quote dit bericht als je er ook een bent.
Oh wacht, alleen etha
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:23 schreef Awesome_ het volgende:
Vind de underdogrol in de gym wel leuk in de gym, zijnde endo.
Quote dit bericht als je er ook een bent.
Oh wacht, alleen etha
Zeiden ze vroeger bij gym ook altijd.quote:
Ik moest altijd beetje rekken en strekken op de basisschool bij gym. En mocht scorebord omdraaien.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Zeiden ze vroeger bij gym ook altijd.
Ga lekker met de meisjes korfballen ofzo
We zijn allemaal geband, die nacht.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:41 schreef Awesome_ het volgende:
Doet brabantsebeffer het bij jullie btw? Ik kom er niet meer op.
Serieus? Fucking hell. En wij waren echt bloedserieus en zaten er vuistdiep in man. Wat een sukkel zeg.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We zijn allemaal geband, die nacht.
quote:Ik ben enorm oraal ingesteld en hou echt van beffen, Jij bent een jongere of oudere vrouw, alleenstaand gescheiden gebonden of wat dan ook die graag gebeft wil worden of die andere sexuele wensen heeft, Jij hebt regelmatig zin en zo nu en dan even tijd om je (behaarde) poes te laten likken, Maar wie kan je dan snel afspreken?, Je sexleven is prive" en moet discreet blijven TOCH?. Mij kan je dag en nacht bellen of ik nu on of offline ben, Is het alweer een tijd geleden, Of wil uw partner het niet doen, Of is het niet naar uw zin op de manier zoals het gaat, Of heb je niemand op dit moment? dan bel je gewoon naar mij. (brabantsebeffer) Ook voor al uw andere sexuele wensen zowel vaginaal/anaal bied ik mij aan, Ik vind het belangrijk om u een voldaan gevoel te geven.
Zou wel voor een keertje.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:42 schreef Sapstengel het volgende:
https://instagram.com/candycharmsx/
the fuck
zou wel raken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar kijk ik naar, vriend?quote:Op woensdag 13 mei 2015 01:34 schreef Sapstengel het volgende:
SEX / Prins Albert piercing, hoe vertellen?
nsfw wel
Lekker nuchter wel ja.quote:Op woensdag 13 mei 2015 02:04 schreef Sapstengel het volgende:
https://www.facebook.com/telegraaf/posts/1092681174120843
Die reactiesgelukkig is Nederland lang niet zo erg als die fat acceptance wijven in de VS
sloots gonna sloot ja tochquote:Op woensdag 13 mei 2015 00:14 schreef Beach het volgende:
R&P / Geen aandacht van vriend, domme actie
trusten
Net zo besmettelijk als Ebola, wist je dat niet?quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Jeetje, ook al fibromyalgie?
Heerst het?
Het Germaanse bloedquote:Op woensdag 13 mei 2015 02:04 schreef Sapstengel het volgende:
https://www.facebook.com/telegraaf/posts/1092681174120843
Die reactiesgelukkig is Nederland lang niet zo erg als die fat acceptance wijven in de VS
'Amen'quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:53 schreef Questular het volgende:
Leven en laten leven zeg ik altijd. Iedereen is welkom.
[ afbeelding ]
'Moge de HEER u zegenen en u beschermen,
moge de HEER het licht van zijn gelaat over u doen schijnen en u genadig zijn,
moge de HEER u zijn gelaat toewenden en u vrede geven.'
Dat komt omdat vrijwel alle vrouwen sloeries zijn en voor een sigaret met iedereen in het fietsenhok staan zoenen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:49 schreef Montelly het volgende:
Toen ik nog op de middelbare zat was het helemaal in om pfeiffer te hebben. Alle wijven hadden pfeiffer
Bedoelen ze met de HEER nou god of jezus? of allebei?quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:53 schreef Questular het volgende:
Leven en laten leven zeg ik altijd. Iedereen is welkom.
[ afbeelding ]
'Moge de HEER u zegenen en u beschermen,
moge de HEER het licht van zijn gelaat over u doen schijnen en u genadig zijn,
moge de HEER u zijn gelaat toewenden en u vrede geven.'
Haha lemonparty, goatse, painolympics, mr.hands.quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:56 schreef no1uknow het volgende:
ayyy lmao tfw je mensen introduceert in het concept van tubgirl
Met de Heer wordt God bedoelt, maar God is ook een drie-eenheid, bestaande uit God de Vader, Jezus de Zoon en de Heilige Geest. Dat is ook een concept dat boven onze wijsheid uitstijgt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bedoelen ze met de HEER nou god of jezus? of allebei?
Altijd een tikje verwarrend gevonden, dat deel van het christendom. De één is deel van de ander maar ook zoon van de ander en jadajada.
Het is een soort Dugtrio, die pokemon. Het zijn er drie maar tegelijk ook één.quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Met de Heer wordt God bedoelt, maar God is ook een drie-eenheid, bestaande uit God de Vader, Jezus de Zoon en de Heilige Geest. Dat is ook een concept dat boven onze wijsheid uitstijgt.
Ah ja, de "wij mensen zijn niet gemaakt om alles te begrijpen"-redenering.quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Met de Heer wordt God bedoelt, maar God is ook een drie-eenheid, bestaande uit God de Vader, Jezus de Zoon en de Heilige Geest. Dat is ook een concept dat boven onze wijsheid uitstijgt.
http://www.bekering.nl/quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ah ja, de "wij mensen zijn niet gemaakt om alles te begrijpen"-redenering.
Heb als mini-c_c nog weleens een imam boos gemaakt omdat ik te veel vragen had. Kon ik weer hele stukken uit de Koran overschrijven als straf.
"Mag ik ook een mooie tekening maken van onze profeet?"quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ah ja, de "wij mensen zijn niet gemaakt om alles te begrijpen"-redenering.
Heb als mini-c_c nog weleens een imam boos gemaakt omdat ik te veel vragen had. Kon ik weer hele stukken uit de Koran overschrijven als straf.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:02 schreef Questular het volgende:
[..]
http://www.bekering.nl/
Bekeer mijn kind en leef verder in het licht.
Altijd maar weer dat Israël.quote:God heeft beloofd Jericho in de handen van Israël te geven en de muren zullen vallen!
Dat staat al lang vast!
Maar voordat dat wonder gebeurt moet het volk in actie komen. God eist van hen een daad.
The night is dark and full of terrors.quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:02 schreef Questular het volgende:
[..]
http://www.bekering.nl/
Bekeer mijn kind en leef verder in het licht.
eerst bij haar doen en dan zeggen dat je het ook wel lekker vindtquote:Op woensdag 13 mei 2015 08:57 schreef Montelly het volgende:
Ey boys hoe breng je aan je scharrel dat je een linkje over je poepert wil? Let wel, "relatie" is nog pril
ze post in afval club dus wss welquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat heb je dan wel?
Ben je ook lid van de Weissman club?
hier ga ik Ff helemaal los opquote:
Voorspelbaarquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou ook wel bepaalde spiergroepen met jou trainen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wilde je net gaan sturen 'als jij em niet gaat posten dan doe ik het wel, IK HOU HET NIET MEER'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
[ Bericht 75% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2015 09:46:49 ]
Dat is geen Nutella...quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:31 schreef Questular het volgende:
Waarom is nutella pasta zo lekker.....
/dagboek
Dit is een grapje wel toch?quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:57 schreef Montelly het volgende:
Ey boys hoe breng je aan je scharrel dat je een linkje over je poepert wil? Let wel, "relatie" is nog pril
Nee dankje, blijf liever op kantoor zitten.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:44 schreef no1uknow het volgende:
Hey etha kom je joinen, bloemendaal aan zee, ik zit met m'n blote bast op het strand
[ afbeelding ]
paragon past je beterquote:Op woensdag 13 mei 2015 09:13 schreef Ethanolic het volgende:
Daarnaast is mijn bijnaam Aragorn, niet Paragon.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:58 schreef no1uknow het volgende:
Zwaai c_c uit onder deze lijn:
Pak dan die lookalike die laatst werd gepost. Als je je ogen een beetje sluit zie je het verschil toch niet.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:10 schreef seto het volgende:
tfw je al dagelijks de instagram van emilia clarke checkt maar ze nog geen echt fapbare foto's heeft gepost
[ afbeelding ]
<-- Speciaal voor je autistische trekjesquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:22 schreef Awesome_ het volgende:
JULLIE BLIJVEN MET JE GORE POTEN VAN EMILIA AF
Lekker de sloppy seconds van khal Drogo warm houdenquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:22 schreef Awesome_ het volgende:
JULLIE BLIJVEN MET JE GORE POTEN VAN EMILIA AF
jij bent duidelijk nog niet bij qua afleveringen?quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:25 schreef Questular het volgende:
[..]
Lekker de sloppy seconds van khal Drogo warm houden
Niet helemaal bij maar ik wil niks spoileren ;-)quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:25 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
jij bent duidelijk nog niet bij qua afleveringen?
Heb je al de sexscene van Tyrion en haar gezien?quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Ze heeft geen slechte partners, die Emilia. Eerst kahl, daarna Michiel.
Mij spoileren op GoT gebied gaat je niet lukken buddy.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Heb je al de sexscene van Tyrion en haar gezien?
Ze heeft zo'n gek hoofd. Zo'n muizengezicht. En iedereen zegt dat ze zo geil kijkt maar vind het vooral een geconstipeerde blik.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:34 schreef Ethanolic het volgende:
ik snap die fappers op Margaery niet. Dany is vele malen spanger.
Lmao, geen echte TR gezet hoor!!!quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo moeten die joden zich gevoeld hebben dus.
Maar er is meer te zien in de gemiddelde GTST-aflevering. Als fopje hier al van van slag raakt moeten we een bloemetjes en bijtjes gesprek gaan houden.
Dodget the bullet.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lol daar heb ik al eens een ban voor gehad![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Lmao, geen echte TR gezet hoor!!!
[..]
Dodget the bullet.
Jij krijgt alleen nog maar quinoa-salade vriendje. Je moet wel in topvorm zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:40 schreef Awesome_ het volgende:
Henk wanneer maak je weer lasagne.
Sowieso moeten we weer ff meetje kortsluiten man. Er loopt echt niks meer. Weet niet als jullie interesse hebben voor eentje op korte termijn?? Dm me, kijk ik wie er kan en wil en verzinnen wel wel wat dan
..en ik krijg 4 maandenquote:
Godzijdank. Werd er gewoon benauwd van.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:25 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
<-- Speciaal voor je autistische trekjes
ssst.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij krijgt alleen nog maar quinoa-salade vriendje. Je moet wel in topvorm zijn
kan hier wel boos om wordenquote:Op woensdag 13 mei 2015 15:42 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Etha.
Jaaaaailbreeeeaaaaak.
[ afbeelding ]
Ik ga er nog steeds van uit dat je je pik aan een minderjarig modje hebt laten zien ofzo.quote:
Ik ben niet van laten zien maar meer van inschuiven.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga er nog steeds van uit dat je je pik aan een minderjarig modje hebt laten zien ofzo.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:11 schreef Ethanolic het volgende:
Zolang je gezicht er maar niet op staat.
Deuce staan ze nog in kpd?quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Niet op dezelfde foto in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |