jij bent duidelijk nog niet bij qua afleveringen?quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:25 schreef Questular het volgende:
[..]
Lekker de sloppy seconds van khal Drogo warm houden
Niet helemaal bij maar ik wil niks spoileren ;-)quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:25 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
jij bent duidelijk nog niet bij qua afleveringen?
Heb je al de sexscene van Tyrion en haar gezien?quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Ze heeft geen slechte partners, die Emilia. Eerst kahl, daarna Michiel.
Mij spoileren op GoT gebied gaat je niet lukken buddy.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Heb je al de sexscene van Tyrion en haar gezien?
Ze heeft zo'n gek hoofd. Zo'n muizengezicht. En iedereen zegt dat ze zo geil kijkt maar vind het vooral een geconstipeerde blik.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:34 schreef Ethanolic het volgende:
ik snap die fappers op Margaery niet. Dany is vele malen spanger.
Lmao, geen echte TR gezet hoor!!!quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo moeten die joden zich gevoeld hebben dus.
Maar er is meer te zien in de gemiddelde GTST-aflevering. Als fopje hier al van van slag raakt moeten we een bloemetjes en bijtjes gesprek gaan houden.
Dodget the bullet.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lol daar heb ik al eens een ban voor gehad![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Lmao, geen echte TR gezet hoor!!!
[..]
Dodget the bullet.
Jij krijgt alleen nog maar quinoa-salade vriendje. Je moet wel in topvorm zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:40 schreef Awesome_ het volgende:
Henk wanneer maak je weer lasagne.
Sowieso moeten we weer ff meetje kortsluiten man. Er loopt echt niks meer. Weet niet als jullie interesse hebben voor eentje op korte termijn?? Dm me, kijk ik wie er kan en wil en verzinnen wel wel wat dan
..en ik krijg 4 maandenquote:
Godzijdank. Werd er gewoon benauwd van.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:25 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
<-- Speciaal voor je autistische trekjes
ssst.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij krijgt alleen nog maar quinoa-salade vriendje. Je moet wel in topvorm zijn
kan hier wel boos om wordenquote:Op woensdag 13 mei 2015 15:42 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Etha.
Jaaaaailbreeeeaaaaak.
[ afbeelding ]
Ik ga er nog steeds van uit dat je je pik aan een minderjarig modje hebt laten zien ofzo.quote:
Ik ben niet van laten zien maar meer van inschuiven.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga er nog steeds van uit dat je je pik aan een minderjarig modje hebt laten zien ofzo.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:11 schreef Ethanolic het volgende:
Zolang je gezicht er maar niet op staat.
Deuce staan ze nog in kpd?quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Niet op dezelfde foto in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |