jij bent duidelijk nog niet bij qua afleveringen?quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:25 schreef Questular het volgende:
[..]
Lekker de sloppy seconds van khal Drogo warm houden
Niet helemaal bij maar ik wil niks spoileren ;-)quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:25 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
jij bent duidelijk nog niet bij qua afleveringen?
Heb je al de sexscene van Tyrion en haar gezien?quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Ze heeft geen slechte partners, die Emilia. Eerst kahl, daarna Michiel.
Mij spoileren op GoT gebied gaat je niet lukken buddy.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Heb je al de sexscene van Tyrion en haar gezien?
Ze heeft zo'n gek hoofd. Zo'n muizengezicht. En iedereen zegt dat ze zo geil kijkt maar vind het vooral een geconstipeerde blik.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:34 schreef Ethanolic het volgende:
ik snap die fappers op Margaery niet. Dany is vele malen spanger.
Lmao, geen echte TR gezet hoor!!!quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo moeten die joden zich gevoeld hebben dus.
Maar er is meer te zien in de gemiddelde GTST-aflevering. Als fopje hier al van van slag raakt moeten we een bloemetjes en bijtjes gesprek gaan houden.
Dodget the bullet.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lol daar heb ik al eens een ban voor gehad![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Lmao, geen echte TR gezet hoor!!!
[..]
Dodget the bullet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |