SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en DBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door kaasplankje op 12-05-2015 18:46:33 ]
quote:Swole father, whose arms be heavy,
Huge be thy frame.
Thy PR's come,
thy workouts done,
while gaining as well as well as cutting.
Give us this day a mighty dead(lift),
and forgive us our cheat days,
as we forgive those who curl in the squat rack.
And lead us not into "functional training",
but deliver us from weakness.
For thine is the squat, and the dead, and the bench,
forever and ever.
Wheymen.
Wss door je drugs gebruik.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:30 schreef fathank het volgende:
Eenhoorns tellen. Die moet je ff uitleggen c-c. Die snap ik niet. Mijn out of the box denkmachine is kapot denk ik
Vieze voetzolenquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vieze voetzolen
rommelig aanrecht
niet goed schoongemaakt langs de plint
poverty koelkast
onhygienisch in lingerie voeding aan het bereiden
drinkt rechtstreeks uit blender
raar verspringende voeg in vloertegels
zou niet raken
quote:
Is een origineel van d'r nachtje uit toen ze nog streed voor de VietCong.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:43 schreef Beach het volgende:
[..]
is dat een foto toen ze aan het werk was?
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:50 schreef VMSDKR het volgende:
Nog ff shoutout naar Henk, hardstyle is best dope.
vriend met deze eisenlijst kom je nooit aan pussyquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vieze voetzolen
rommelig aanrecht
poverty koelkast
zou niet raken
Die zolen zijn toch niet vies. Ik heb echt een hekel aan vieze voeten, en zou haar mij wel een footjob laten geven hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vieze voetzolen
rommelig aanrecht
poverty koelkast
zou niet raken
zou haar eerst opdracht geven flink schoon te maken en dan als beloning anaal verwoesten 8/10quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die zolen zijn toch niet vies. Ik heb echt een hekel aan vieze voeten, en zou haar mij wel een footjob laten geven hoor.
Kaas, ben je in de gym ofzo? f4f..wat stinkt het erg daar man met dit weer.quote:
zat ff na te denken over evt gymswitch maar ben er nog neit klaar voor denk ik train daar zowat 8 jaar oid jij?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kaas, ben je in de gym ofzo? f4f..wat stinkt het erg daar man met dit weer.
ik ga wel man, nog 2 maanden en dan andere gym. Ik irriteer me aan verrot spul, schijven, dumbells...alles is verrot.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
zat ff na te denken over evt gymswitch maar ben er nog neit klaar voor denk ik train daar zowat 8 jaar oid jij?
waar ga je vriend denk er ook over naquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik ga wel man, nog 2 maanden en dan andere gym. Ik irriteer me aan verrot spul, schijven, dumbells...alles is verrot.
Soms doe ik deze, staat wel badass, vooral als ie dan ook full erect isquote:
Ik moet zeggen naarmate ik ouder word, ik martini variant wel meer kan waarderenquote:
jaja ik snap jequote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:11 schreef Deuce92 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het er in het echt uitziet.
nix zo lekker als glad gewaxed tochquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik moet zeggen naarmate ik ouder word, ik martini variant wel meer kan waarderen
Anytime is wel chill, alleen ben ik bang dat het gay as fuck is,quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
waar ga je vriend denk er ook over na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |