quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:23 schreef Awesome_ het volgende:
Vind de underdogrol in de gym wel leuk in de gym, zijnde endo.
Quote dit bericht als je er ook een bent.
Oh wacht, alleen etha
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:23 schreef Awesome_ het volgende:
Vind de underdogrol in de gym wel leuk in de gym, zijnde endo.
Quote dit bericht als je er ook een bent.
Oh wacht, alleen etha
Zeiden ze vroeger bij gym ook altijd.quote:
Ik moest altijd beetje rekken en strekken op de basisschool bij gym. En mocht scorebord omdraaien.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Zeiden ze vroeger bij gym ook altijd.
Ga lekker met de meisjes korfballen ofzo
We zijn allemaal geband, die nacht.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:41 schreef Awesome_ het volgende:
Doet brabantsebeffer het bij jullie btw? Ik kom er niet meer op.
Serieus? Fucking hell. En wij waren echt bloedserieus en zaten er vuistdiep in man. Wat een sukkel zeg.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We zijn allemaal geband, die nacht.
quote:Ik ben enorm oraal ingesteld en hou echt van beffen, Jij bent een jongere of oudere vrouw, alleenstaand gescheiden gebonden of wat dan ook die graag gebeft wil worden of die andere sexuele wensen heeft, Jij hebt regelmatig zin en zo nu en dan even tijd om je (behaarde) poes te laten likken, Maar wie kan je dan snel afspreken?, Je sexleven is prive" en moet discreet blijven TOCH?. Mij kan je dag en nacht bellen of ik nu on of offline ben, Is het alweer een tijd geleden, Of wil uw partner het niet doen, Of is het niet naar uw zin op de manier zoals het gaat, Of heb je niemand op dit moment? dan bel je gewoon naar mij. (brabantsebeffer) Ook voor al uw andere sexuele wensen zowel vaginaal/anaal bied ik mij aan, Ik vind het belangrijk om u een voldaan gevoel te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |