Oh ja, Loreen die dat piepschuimsneeuw naar binnen zoog. Blij dat ze wal gewoon door kon.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zweden heeft dit toch al een paar jaar op rij, dat gekut in de repetities... bij Popular ging het ook telkens mis en Loreen stikte zelfs zowat in een sneeuwvlokje tijdens de generale. Ik hoop dat ze het weten te fixen inderdaad.
Die glazen ruit brak niet tijdens de repetities.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh ja, Loreen die dat piepschuimsneeuw naar binnen zoog. Blij dat ze wal gewoon door kon.
Dat er dingen mis gingen met de repetities van Popular heb ik niet meegekregen.
Ah, dat had ik idd niet gehoord.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die glazen ruit brak niet tijdens de repetities.
En in je vorige post heb je Zweden nog eens geplaatst ipv Zwitserland.
En afgelopen jaar was er gekloot met de lichtinstallatie tijdens de jury show.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zweden heeft dit toch al een paar jaar op rij, dat gekut in de repetities... bij Popular ging het ook telkens mis en Loreen stikte zelfs zowat in een sneeuwvlokje tijdens de generale. Ik hoop dat ze het weten te fixen inderdaad.
Dit blijft ook een topliedquote:
Ik ben vooral benieuwd of die Italiaanse gasten het live waar kunnen maken.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:27 schreef TheVulture het volgende:
Ben vooral benieuwd naar de UK en Spanje, de anderen zullen hun zaakjes wel op orde hebben
Echt? Hij valt me behoorlijk tegen, eerlijk gezegdquote:Op zondag 17 mei 2015 10:36 schreef ato het volgende:
Ik hoorde dat het nog niet echt goed overkwam.. Ik vind het weer lekker klinken hoor..
Ik blijf dit nummer gewoon komisch vinden, en ik denk dat dat niet de bedoeling is. Het is van alles te veel en over de top.quote:
Beetje stijl "Alessandro Safina", in iets mindere mate een tikje "Andrea Bocelli" misschien. Heel erg Italiaans iig en een stijl die ik wel kan waarderen. Heb van beide genoemden CD's in huis.quote:Op zondag 17 mei 2015 10:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik blijf dit nummer gewoon komisch vinden, en ik denk dat dat niet de bedoeling is. Het is van alles te veel en over de top.
Wat ongelooflijk cheesy...quote:
De eerdere beelden waren nog erger, daarin ging het licht uit en de neon-buizen in hun kleding aan.quote:
Die verrassing willen ze vast 'geheim' houden...quote:Op zondag 17 mei 2015 15:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De eerdere beelden waren nog erger, daarin ging het licht uit en de neon-buizen in hun kleding aan.
Ik denk het wel.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:17 schreef Peter het volgende:
[..]
Die verrassing willen ze vast 'geheim' houden...
Hello augmented realityquote:
Dit is gewoon op het achtergrondscherm, maar dat is dit jaar wel een scherm van geweldige kwaliteit.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hello augmented reality![]()
Dit was al fantastisch gezongen maar dit is het Common Linnets-effect qua staging
Dit gaat heel hoog eindigen gok ik zoquote:Op maandag 18 mei 2015 13:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit is gewoon op het achtergrondscherm, maar dat is dit jaar wel een scherm van geweldige kwaliteit.![]()
Net in het jaar dat, na het ingetogen TCL optreden, meerdere landen hebben besloten het eens ingetogen te houden en niks met het scherm te doen.![]()
Ik hoop het wel, ik hou van dit soort Franse muziek. In dit soort nummers vind ik de Franse taal ook wel passen. Het is ook wel een tijd geleden dat ze met zo'n nummer kwamen, dus misschien is Europa wel weer eens klaar voor een Franstalige ballad.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit gaat heel hoog eindigen gok ik zo
Ik hou hier ook wel van, heerlijke bombastische opbouw en zij zingt werkelijk fantastischquote:Op maandag 18 mei 2015 13:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, ik hou van dit soort Franse muziek. In dit soort nummers vind ik de Franse taal ook wel passen. Het is ook wel een tijd geleden dat ze met zo'n nummer kwamen, dus misschien is Europa wel weer eens klaar voor een Franstalige ballad.
Ja, ben alleen nog niet helemaal uit over het idee erachter.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hou hier ook wel van, heerlijke bombastische opbouw en zij zingt werkelijk fantastisch
Het blijft Frankrijk...quote:Op maandag 18 mei 2015 13:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit gaat heel hoog eindigen gok ik zo
Ja maar dit is wel weer echt back to basic, een typische Franse ballade, fantastisch gezongen en dat werd in het verleden genoeg gewaardeerdquote:
Ik zou het ook mooi vinden als het gaat scorenquote:Op maandag 18 mei 2015 14:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar dit is wel weer echt back to basic, een typische Franse ballade, fantastisch gezongen en dat werd in het verleden genoeg gewaardeerd
Maar in 2009 hadden ze ook iets typisch Frans en werden ze 8ste.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou het ook mooi vinden als het gaat scoren
Maar in de voorbije 3 jaar was Frankrijk altijd één van de onderste 2 in de televoting.
4e bij de jury en 17e bij de televoters. En ik denk niet dat dit 4e bij de jury's kan worden.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar in 2009 hadden ze ook iets typisch Frans en werden ze 8ste.
Al hadden ze toen hoger mogen eindigen van mij.
17e bij de televote?quote:Op maandag 18 mei 2015 14:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
4e bij de jury en 17e bij de televoters. En ik denk niet dat dit 4e bij de jury's kan worden.
10-12-14 mei zijn de officieuze data. Mocht er tegelijkertijd iets gepland worden als de finale van de Champions League, dan zal dat ongetwijfeld nog verschoven worden.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:49 schreef Jane het volgende:
Is de datum eigenlijk wel al bekend of wordt dat ook in augustus bekend gemaakt?
De Champions League Finale is 28 mei volgend jaar, ik gok dus dat het officieel 10-12-14 mei blijftquote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
10-12-14 mei zijn de officieuze data. Mocht er tegelijkertijd iets gepland worden als de finale van de Champions League, dan zal dat ongetwijfeld nog verschoven worden.
Die zijn de schulden van de vorige editie nog aan het wegpoetsen, gok ikquote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:24 schreef Cyan9 het volgende:
bekend gemaakt voor het ESC van volgend jaar in Zweden. Pas in augustus wordt er een beslissing gemaakt, maar er zijn al stadions die de locatie op zich willen nemen. De steden die in de running zijn so far zijn Stockholm, Linköping en Gothenburg.Gothenburg: Scandinavium - plaats voor 14.000 mensen.Linköping: Saab Arena - plaats voor 11.500 mensen.Stockholm: Ericsson Globe - plaats voor 16.000 mensen.Malmö, die het ESC in 2013 organiseerde laat het voor volgend jaar aan zich voorbij gaan, en de twee grootste stadions in Stockholm (de Tele2 Arena (45.000 plaatsen) en de Friends Arena (65.000 plaatsen)) hebben zich afgemeld vanwege andere verplichtingen. Ter vergelijking, de Stadthalle in Wenen waar het dit jaar werd gehouden, had ruimte voor 16.152 mensen.
Volgens mij was Malmö nog wel winstgevend, in Kopenhagen hebben ze er wel echt een zootje van gemaakt door die locatie helemaal te verbouwenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die zijn de schulden van de vorige editie nog aan het wegpoetsen, gok ik
Dan komt NL gewoon in de andere halve finale.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:47 schreef Jane het volgende:
Ik zie dat 4 mei 2017 op donderdag valt. Mocht dat de ESF-week worden, zal Nederland zich waarschijnlijk wel weer afmelden? Want de halve finales moeten toch sowieso uitgezonden worden, zelfs als je zelf die avond niet hoeft op te treden?
Nou ja, laten we hopen dat het gewoon een andere week ik mei wordt.
Precies, en die andere halve finale kun je dan later uitzenden...hoeft niet perse live als je geen stemverplichting hebtquote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan komt NL gewoon in de andere halve finale.
Normaal wel, maar bij wijze van uitzondering kun je zelf voor een halve finale kiezen als er gegronde redenen zijn. De EBU doet daar niet moeilijk over.quote:
Inderdaad, Israël heeft dat een paar jaar terug geloof ik ook eens gehad. En zolang het bij 1 of 2 landen blijft, maakt het natuurlijk sowieso niet uit voor de loting.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Normaal wel, maar bij wijze van uitzondering kun je zelf voor een halve finale kiezen als er gegronde redenen zijn. De EBU doet daar niet moeilijk over.
Voorlopig staat het op 10, 12 en 14 mei, maar dat kan natuurlijk nog veranderen. Net zo als dat het deze week ook nog een week werd verschoven.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:49 schreef Jane het volgende:
Is de datum eigenlijk wel al bekend of wordt dat ook in augustus bekend gemaakt?
Zou dat nodig zijn? Het begint pas om negen uur, toch?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, en die andere halve finale kun je dan later uitzenden...hoeft niet perse live als je geen stemverplichting hebt
Oh, whoops... die waren juist zo slim geweest om het klein te houden, ja...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij was Malmö nog wel winstgevend, in Kopenhagen hebben ze er wel echt een zootje van gemaakt door die locatie helemaal te verbouwen
Ja klopt, maar het is geloof ik meer omdat entertainment zoals bij het ESF op die avond niet zo toepasselijk isquote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou dat nodig zijn? Het begint pas om negen uur, toch?
Yes...quote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 20:27 schreef TheVulture het volgende:
Zojuist een hotel geboekt op 20 minuten trein-afstand van Stockholm, er is al bijna geen betaalbaar hotel meer te krijgen in de ESF-week
Nu nog kaarten scoren eind van het jaar en anders wordt het een gewone stedentrip met ESF-vibe
Heb je je O'G3NE-vlag al klaarliggen?quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb er nog meer zin in dan normaal, omdat ik er hopelijk voor het eerst echt live bij ben
Oh ja kak, dat was ik bijna vergetenquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heb je je O'G3NE-vlag al klaarliggen?
Op zich niet verkeerd natuurlijk.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Zweden heeft het voorstel gedaan bij de EBU om het songfestival volgend jaar om 20.00 uur CET te laten beginnen ipv het gebruikelijke tijdstip van 21.00 uur
De Zweden hopen zo de kijkers in Oost-Europa wat meer betrokken te houden omdat het daar vaak al midden in de nacht is als de puntentelling begint. Daarnaast hopen ze in het westen meer jeugdige kijkers te trekken.
De EBU bepaalt uiteindelijk of het voorstel er doorheen komt.
Nee denk dat het ook geen slechte zaak is, al betekend dat in GB, Ierland en Portugal wel een erg vroege start om 19.00 uurquote:Op donderdag 10 september 2015 21:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Op zich niet verkeerd natuurlijk.
Ze zullen het journaal eerder verzetten naar NPO2. Dat doen ze tijdens EK's, WK's voetbal en de slotetappe van de Tour de France ook.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:28 schreef ato het volgende:
En dan is het journaal tijd, dan moeten ze het verzetten naar NPO 3. Ik denk dat het niet gaat lukken.
Ik weet niet, volgens mij begint The Voice in de UK ook altijd om 19:00.quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:45 schreef aarontje112 het volgende:
Hmm betekent dat het in de UK al om 7 uur zal beginnen. Denk dat ze daar als een van de grote geldschieters niet mee akkoord gaan.
Ja in GB is primetime toch een iets ander begrip, Strictly come Dancing begint ook al zo vroegquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik weet niet, volgens mij begint The Voice in de UK ook altijd om 19:00.
Ik vrees met je mee.quote:
Ditto. En dat wordt dan waarschijnlijk gepresenteerd alsof de winst ons niet meer kan ontgaan.quote:
Zoals gewoonlijkquote:Op zondag 13 september 2015 18:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ditto. En dat wordt dan waarschijnlijk gepresenteerd alsof de winst ons niet meer kan ontgaan.
Yupquote:Op dinsdag 15 september 2015 08:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Het zou best knap zijn als ze het Nederlandse Songfestivalfeestje dit jaar al in oktober weten te verzieken door een zeventienderangs act te sturen. Dat dan weer wel
Ik twijfel er niet aan dat in elk geval Daniël Dekker en de directeur van de TROS O'G3NE geweldig vinden.quote:Op dinsdag 15 september 2015 08:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Het zou best knap zijn als ze het Nederlandse Songfestivalfeestje dit jaar al in oktober weten te verzieken door een zeventienderangs act te sturen. Dat dan weer wel
Zij vinden waarschijnlijk alle artiesten die willen gaan geweldig. Hoeven ze zelf geen moeite te doen om iemand van kwaliteit te vinden.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan dat in elk geval Daniël Dekker en de directeur van de TROS O'G3NE geweldig vinden.
Als zij dan alle drie een jurk aan moeten, krijgen we dan ook drie keer zo veel repetities?quote:
Het zou me inderdaad niks verbazen als we dan een Ewbank-liedje krijgenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:03 schreef ato het volgende:
Als die meiden toch gaan, graag een liedje van een bekende DJ.
Of iets van THE common linnits of iets van within temptation..
Dan geloof ik er nog in..
Maar als het zo'n zoetsappig liedje van Marco Borsato word, ben wederom geen fan van de Nederlandse inzending.
Naar eigen zeggen zou ze niet meer komenquote:Op donderdag 24 september 2015 15:27 schreef ijs_beer het volgende:
http://eurofestivalnews.c(...)onferma-liscrizione/
Dames en heren, ook San Marino doet weer mee!
Return of Valentina Monetta?
quote:Op zondag 1 november 2015 03:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Annoying how the mind works.![]()
Kom, na een paar wijntjes, dit nummer tegen
en ineens mis ik m'n vader zooo erg, niet normaal.
Goed dat ik morgen niks te doen heb, kan ik ongestoord een kater hebben.
want er zal nog wel wat wijn bij gegoten worden.![]()
Dat hoop ik ook voor je! Je gaat in ieder geval de echte ESC ervaring meekrijgen!quote:Op donderdag 26 november 2015 12:15 schreef TheVulture het volgende:
Kroatie en Bulgarije doen ook mee, dat betekent 43 landen in Stockholm
Vanmorgen uiteindelijk twee tickets voor de 2e halve finale weten te scoren, nu maar hopen dat Douwe daar aan meedoet
Ja ik heb er echt onwijs veel zin inquote:Op donderdag 26 november 2015 15:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je! Je gaat in ieder geval de echte ESC ervaring meekrijgen!
Ach, het is maar een eenmalige uitgave per jaar...quote:Op donderdag 26 november 2015 18:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik heb er echt onwijs veel zin inzat eerst 1,5 in een wachtrij voor de finaletickets maar dat was echt onbegonnen werk.
En diie tickets zijn echt prijzig trouwens, ik betaal nu 85 EUR per persoon en dan zitten we achterin de zaal recht voor het podium. De beste plaatsen kosten gewoon bijna EUR 200,- en in de finale zelfs EUR 275,--
Staanplaatsen zijn dan weer iets goedkoper dan de duurste zitplaatsen, maar dat is allemaal al vergeven aan de OGAE-fanclubs
Oh, tof man! Veel plezier alvast.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:15 schreef TheVulture het volgende:
Kroatie en Bulgarije doen ook mee, dat betekent 43 landen in Stockholm
Vanmorgen uiteindelijk twee tickets voor de 2e halve finale weten te scoren, nu maar hopen dat Douwe daar aan meedoet
Ja dat is het ook, unieke ervaring denk ikquote:Op donderdag 26 november 2015 19:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ach, het is maar een eenmalige uitgave per jaar...
Veel plezier in elk geval
quote:
Je zat 1,5 in de rij? Minutenquote:Op donderdag 26 november 2015 18:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik heb er echt onwijs veel zin inzat eerst 1,5 in een wachtrij voor de finaletickets maar dat was echt onbegonnen werk.
En diie tickets zijn echt prijzig trouwens, ik betaal nu 85 EUR per persoon en dan zitten we achterin de zaal recht voor het podium. De beste plaatsen kosten gewoon bijna EUR 200,- en in de finale zelfs EUR 275,--
Staanplaatsen zijn dan weer iets goedkoper dan de duurste zitplaatsen, maar dat is allemaal al vergeven aan de OGAE-fanclubs
uurquote:Op vrijdag 27 november 2015 01:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Je zat 1,5 in de rij? Minuten? Uur
? Dagen
? Jaar
?
Petra!quote:Op maandag 14 december 2015 12:13 schreef Cyan9 het volgende:
Petra Mede en Måns Zelmerlöw zijn de presentatoren in Stockholm!
http://www.westfalenhalle(...)2016-26-03-2016.htmlquote:Freuen Sie sich auf ein Wiedersehen mit Ruslana (2004, Ukraine), Loreen (2012, Schweden), Nicole (1982, Deutschland), Johnny Logan (1980, 1987, Irland), Charlotte Nilsson (1999, Schweden), Sandra Kim (1986, Belgien), The Herreys (1984, Schweden).
Daar zag ik een reclame van voorbij komen voordat WIDM werd uitgezonden, ik dacht eerst dat ik per ongeluk naar een Duitse zender was gezaptquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:03 schreef Peter het volgende:
26 maart in Dortmund:
Winners Of Eurovision 2016
[..]
http://www.westfalenhalle(...)2016-26-03-2016.html
41-61 euro
Ik ben er voor het eerst live bijquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:20 schreef ijs_beer het volgende:
Nog mensen met ESF-gerelateerde voornemens?
Dat is volgens mij het allerbeste voornemen!quote:Op maandag 4 januari 2016 13:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben er voor het eerst live bij![]()
Niet eerder gezien, wel altijd mooi om backstagebeelden te zien.quote:
Anouk doet haar eigen ding, en dat doet ze gewoon goed. Trijntje trekt zich van alles en iedereen wat aan, heeft weinig eigen visie. Bovendien is overduidelijk gebleken dat ze ook niet een juiste groep mensen om zich heen heeft die dat dan wél kunnen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet eerder gezien, wel altijd mooi om backstagebeelden te zien.
Ook wel duidelijk dat Anouk voor de show een stuk meer gefocust was dan Trijntje "Zit me scheur goed?" Oosterhuis.
Oh meeeen, ik krijg de bibbers als ik ernaar kijk... heb er zo'n zin inquote:
Mooi mooi!quote:Op maandag 15 februari 2016 12:34 schreef Fascination het volgende:
Bohh, het podium van dit jaar.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En er gaat schijnbaar gewerkt worden met virtual reality.
Dat ziet er verdomd tof uitquote:Op maandag 15 februari 2016 12:34 schreef Fascination het volgende:
Bohh, het podium van dit jaar.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En er gaat schijnbaar gewerkt worden met virtual reality.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |