Als zij dan alle drie een jurk aan moeten, krijgen we dan ook drie keer zo veel repetities?quote:
Het zou me inderdaad niks verbazen als we dan een Ewbank-liedje krijgenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:03 schreef ato het volgende:
Als die meiden toch gaan, graag een liedje van een bekende DJ.
Of iets van THE common linnits of iets van within temptation..
Dan geloof ik er nog in..
Maar als het zo'n zoetsappig liedje van Marco Borsato word, ben wederom geen fan van de Nederlandse inzending.
Naar eigen zeggen zou ze niet meer komenquote:Op donderdag 24 september 2015 15:27 schreef ijs_beer het volgende:
http://eurofestivalnews.c(...)onferma-liscrizione/
Dames en heren, ook San Marino doet weer mee!
Return of Valentina Monetta?
quote:Op zondag 1 november 2015 03:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Annoying how the mind works.![]()
Kom, na een paar wijntjes, dit nummer tegen
en ineens mis ik m'n vader zooo erg, niet normaal.
Goed dat ik morgen niks te doen heb, kan ik ongestoord een kater hebben.
want er zal nog wel wat wijn bij gegoten worden.![]()
Dat hoop ik ook voor je! Je gaat in ieder geval de echte ESC ervaring meekrijgen!quote:Op donderdag 26 november 2015 12:15 schreef TheVulture het volgende:
Kroatie en Bulgarije doen ook mee, dat betekent 43 landen in Stockholm
Vanmorgen uiteindelijk twee tickets voor de 2e halve finale weten te scoren, nu maar hopen dat Douwe daar aan meedoet
Ja ik heb er echt onwijs veel zin inquote:Op donderdag 26 november 2015 15:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je! Je gaat in ieder geval de echte ESC ervaring meekrijgen!
Ach, het is maar een eenmalige uitgave per jaar...quote:Op donderdag 26 november 2015 18:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik heb er echt onwijs veel zin inzat eerst 1,5 in een wachtrij voor de finaletickets maar dat was echt onbegonnen werk.
En diie tickets zijn echt prijzig trouwens, ik betaal nu 85 EUR per persoon en dan zitten we achterin de zaal recht voor het podium. De beste plaatsen kosten gewoon bijna EUR 200,- en in de finale zelfs EUR 275,--
Staanplaatsen zijn dan weer iets goedkoper dan de duurste zitplaatsen, maar dat is allemaal al vergeven aan de OGAE-fanclubs
Oh, tof man! Veel plezier alvast.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:15 schreef TheVulture het volgende:
Kroatie en Bulgarije doen ook mee, dat betekent 43 landen in Stockholm
Vanmorgen uiteindelijk twee tickets voor de 2e halve finale weten te scoren, nu maar hopen dat Douwe daar aan meedoet
Ja dat is het ook, unieke ervaring denk ikquote:Op donderdag 26 november 2015 19:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ach, het is maar een eenmalige uitgave per jaar...
Veel plezier in elk geval
quote:
Je zat 1,5 in de rij? Minutenquote:Op donderdag 26 november 2015 18:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik heb er echt onwijs veel zin inzat eerst 1,5 in een wachtrij voor de finaletickets maar dat was echt onbegonnen werk.
En diie tickets zijn echt prijzig trouwens, ik betaal nu 85 EUR per persoon en dan zitten we achterin de zaal recht voor het podium. De beste plaatsen kosten gewoon bijna EUR 200,- en in de finale zelfs EUR 275,--
Staanplaatsen zijn dan weer iets goedkoper dan de duurste zitplaatsen, maar dat is allemaal al vergeven aan de OGAE-fanclubs
uurquote:Op vrijdag 27 november 2015 01:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Je zat 1,5 in de rij? Minuten? Uur
? Dagen
? Jaar
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |