Petra!quote:Op maandag 14 december 2015 12:13 schreef Cyan9 het volgende:
Petra Mede en Måns Zelmerlöw zijn de presentatoren in Stockholm!
http://www.westfalenhalle(...)2016-26-03-2016.htmlquote:Freuen Sie sich auf ein Wiedersehen mit Ruslana (2004, Ukraine), Loreen (2012, Schweden), Nicole (1982, Deutschland), Johnny Logan (1980, 1987, Irland), Charlotte Nilsson (1999, Schweden), Sandra Kim (1986, Belgien), The Herreys (1984, Schweden).
Daar zag ik een reclame van voorbij komen voordat WIDM werd uitgezonden, ik dacht eerst dat ik per ongeluk naar een Duitse zender was gezaptquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:03 schreef Peter het volgende:
26 maart in Dortmund:
Winners Of Eurovision 2016
[..]
http://www.westfalenhalle(...)2016-26-03-2016.html
41-61 euro
Ik ben er voor het eerst live bijquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:20 schreef ijs_beer het volgende:
Nog mensen met ESF-gerelateerde voornemens?
Dat is volgens mij het allerbeste voornemen!quote:Op maandag 4 januari 2016 13:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben er voor het eerst live bij![]()
Niet eerder gezien, wel altijd mooi om backstagebeelden te zien.quote:
Anouk doet haar eigen ding, en dat doet ze gewoon goed. Trijntje trekt zich van alles en iedereen wat aan, heeft weinig eigen visie. Bovendien is overduidelijk gebleken dat ze ook niet een juiste groep mensen om zich heen heeft die dat dan wél kunnen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet eerder gezien, wel altijd mooi om backstagebeelden te zien.
Ook wel duidelijk dat Anouk voor de show een stuk meer gefocust was dan Trijntje "Zit me scheur goed?" Oosterhuis.
Oh meeeen, ik krijg de bibbers als ik ernaar kijk... heb er zo'n zin inquote:
Mooi mooi!quote:Op maandag 15 februari 2016 12:34 schreef Fascination het volgende:
Bohh, het podium van dit jaar.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En er gaat schijnbaar gewerkt worden met virtual reality.
Dat ziet er verdomd tof uitquote:Op maandag 15 februari 2016 12:34 schreef Fascination het volgende:
Bohh, het podium van dit jaar.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En er gaat schijnbaar gewerkt worden met virtual reality.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |