Nu raakt Tem weer helemaal opgewonden.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vind ik ook, is ook goed voor de stoelgang.
Maar je bent gewoon een baas, arjan. Onthoud dat.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:11 schreef arjan1112 het volgende:
Volgens iemand in de Pol sc was het toelatingsexamen van het Gymnasium in 1920 van vergelijkbaar niveau als nu de universiteit.
Vervolgens zei ik; een mavo diploma uit 1995 is tegenwoordig vergelijkbaar met HBO
Toen was ik gestoord getikt en walgelijk volgens iedereen.
Het niveau is ook zwaar achteruit gekacheld over de gehele linie.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:11 schreef arjan1112 het volgende:
Volgens iemand in de Pol sc was het toelatingsexamen van het Gymnasium in 1920 van vergelijkbaar niveau als nu de universiteit.
Vervolgens zei ik; een mavo diploma uit 1995 is tegenwoordig vergelijkbaar met HBO
Uh daar houd ik me verder niet mee bezig hoor.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dubbel donker heet het volgens mij.quote:
Wat heb je zelf geleerd ?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:13 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het niveau is ook zwaar achteruit gekacheld over de gehele linie.
Als ik zie wat vandaag de dag van het HBO komt...
TMI.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Moest je toen een toelatingsexamen doen voor gymnasium?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:11 schreef arjan1112 het volgende:
Antwoord graag.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zit jij zo in de slachtofferrol?
Kan ik hier een sig van maken?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:11 schreef arjan1112 het volgende:
Met poepen?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh daar houd ik me verder niet mee bezig hoor.
Dat is onzin natuurlijk, jij hebt genoeg kennis vergaard waar je wat mee kan doen.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:14 schreef Webschip het volgende:
[..]
Iets wat je never nooit zou moeten doen.
Vrouwen doen dat niet, dit onderwerp is bij deze afgesloten.quote:
Elektrotechniek toch?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:14 schreef Webschip het volgende:
[..]
Iets wat je never nooit zou moeten doen.
Dit ja. En erover praten ben ik helemaal niet van gediend.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vrouwen doen dat niet, dit onderwerp is bij deze afgesloten.
Hoi Willekut.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vrouwen doen dat niet, dit onderwerp is bij deze afgesloten.
Denk niet dat men geshockeerd zou zijn als ze zouden weten dat jij ook poept. Maar je mag het geheim houden natuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe je dat nou expres om te shockeren of zo?
Vind ik wel knap, ik heb die capaciteit niet.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Op hoog niveau ook nog eens, daar is echt wel wat mee te doen.
Dat is wat het onderwijs zegt.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk, jij hebt genoeg kennis vergaard waar je wat mee kan doen.
quote:Op maandag 11 mei 2015 22:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Vind ik wel knap, ik heb die capaciteit niet.
Ik praat niet over dat soort dingen, zeker niet op internet. Dat iedereen alles maar online gooit moeten ze zelf weten.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Denk niet dat men geshockeerd zou zijn als ze zouden weten dat jij ook poept. Maar je mag het geheim houden natuurlijk.
Doet je printer het al?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:20 schreef arjan1112 het volgende:
Nou is het niet gezellig meer.
Tot morgen ofzo
IS het hier ooit wel gezellig danquote:Op maandag 11 mei 2015 22:20 schreef arjan1112 het volgende:
Nou is het niet gezellig meer.
Tot morgen ofzo
Nou nou nou nou.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
IS het hier ooit wel gezellig danAllemaal zure mensen joh.
We hebben het hier in het verleden vaak over gehad en je weet hoe ik er over denk. Het is ook niet makkelijk, dat heb ik ook nooit gezegd. Maar jij weet zelf ook dondersgoed dat je geen domme kerel bent en met de kennis die jij hebt is genoeg te doen. En anders wel iets anders op jouw niveau.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:18 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat is wat het onderwijs zegt.
Ze weten echter niets van de praktijk. Kennis economie? Haha.
Oh ik heb nooit een goede dag eigenlijk. Maar ik houd wel van zuur doen en klagen natuurlijkl.quote:
Paardenkut.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik heb nooit een goede dag eigenlijk. Maar ik houd wel van zuur doen en klagen natuurlijkl.
Mooie motivationele postquote:Op maandag 11 mei 2015 22:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
We hebben het hier in het verleden vaak over gehad en je weet hoe ik er over denk. Het is ook niet makkelijk, dat heb ik ook nooit gezegd. Maar jij weet zelf ook dondersgoed dat je geen domme kerel bent en met de kennis die jij hebt is genoeg te doen. En anders wel iets anders op jouw niveau.
Dat je tegenslagen hebt gehad is vervelend maar niet bepalend. Iedereen kent tegenslagen en ze zijn op elke hoek te vinden. Er is 1 ding wat je nooit moet doen en dat is er bij de pakken neer gaan zitten.
Ik hoop dan ook nog steeds dat je een manier vind om iets met je kennis en vaardigheden te kunnen doen en op die manier misschien nog wel aan een knappe Benz kan komen ook.
Ook als je WoW speelt?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik heb nooit een goede dag eigenlijk. Maar ik houd wel van zuur doen en klagen natuurlijkl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |