Buy the fucking dip, you fuckin idiotquote:Op maandag 11 mei 2015 22:01 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik zag op youtube een mooi filmpje.
Tja, voorbehouden aan de marktgezegenden dan?
Krijgen we nu dit gehuil weer?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:02 schreef Webschip het volgende:
[..]![]()
Deden ze dat in het onderwijs ook maar eens op grote schaal.
Zeg het hem, Arjan.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:02 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Buy the fucking dip, you fuckin idiot
Nog meer mensen zonder opleiding, goed idee ja.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:02 schreef Webschip het volgende:
[..]![]()
Deden ze dat in het onderwijs ook maar eens op grote schaal.
Er zijn teveel mensen met een opleiding.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nog meer mensen zonder opleiding, goed idee ja.
Wat zit daar in?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:05 schreef Tem het volgende:
Mijn vriendin had biologische vogelkoeken gekocht. Dacht me daar een plezier mee te doen.
Dat lijkt me ook niet zo gezond om op te eten.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:05 schreef Tem het volgende:
Mijn vriendin had biologische vogelkoeken gekocht. Dacht me daar een plezier mee te doen.
Misschien is dit een stille hint dat ze wil dat je afvalt.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Allemaal pinda's, zaden en tyfuszooi erop. Schijnt gezond te zijn.
Nee hoor, jij moet beter zoeken.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:06 schreef Webschip het volgende:
[..]
Er zijn teveel mensen met een opleiding.
Haha, ja.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien is dit een stille hint dat ze wil dat je afvalt.
Brood met pitten erin vind ik ook zoiets.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Allemaal pinda's, zaden en tyfuszooi erop. Schijnt gezond te zijn.
In België is het onderwijs ook stukken beter.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:07 schreef arjan1112 het volgende:
Als je het over onderwijs wil hebben.
In Finland zijn alle onderwijzers universitair geschoold en maken zelf alle lessen. In Nederland bepaald het ministerie alles. En in Belgie kan je op je 12de met de MTS beginnen, gewoon VMBO maar dan op een hoger niveau dat heb je niet in Nederland.
Bron : Buitenhof tv programma
Dat hele donkere brood vind ik wel lekker.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Brood met pitten erin vind ik ook zoiets.
Waarom kan niemand normaal doen?
Vind ik ook, is ook goed voor de stoelgang.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat hele donkere brood vind ik wel lekker.
Drents meergranen broodquote:Op maandag 11 mei 2015 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik eet alleen maar witbrood, dan heb je altijd last van mensen die je erop wijzen dat dat eigenlijk superongezond is, ofzo.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |