Ik dacht meer aan Dr Doolittle, maar Fats mag ook. Jij bent die depressieve bonenstaak.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij lijkt met wel een soort Fats, inderdaad.
Mevrouw Haas?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Dr Doolittle, maar Fats mag ook. Jij bent die depressieve bonenstaak.
Heb jij een hersenbeschadiging ofzo?quote:Op maandag 11 mei 2015 21:58 schreef arjan1112 het volgende:
Ow is ie homo
Nou homo's zat die hem willen verwennen hoor
Hij is toch 18 ofzo
?
Daarnaast schijnt hij op een bekende voetballer te lijken. Hij ligt vast goed in de gaymarkt.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:58 schreef arjan1112 het volgende:
Ow is ie homo
Nou homo's zat die hem willen verwennen hoor
Hij is toch 18 ofzo
?
Gezegend misschien, goddelijk niet. Er is altijd baas boven baas.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:58 schreef Webschip het volgende:
[..]
De nieuwste S-klasse.
Je moet toch echt zwaar goddelijk voelen als je dat kan.
Dat ligt er maar net aan welke voetballer natuurlijk. Maar mijn moeder vindt dat ik op Ben Affleck lijk.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daarnaast schijnt hij op een bekende voetballer te lijken. Hij ligt vast goed in de gaymarkt.
Bio, eco en fairtrade. Ik sla hem alvast op voor als ik me ooit zou voortplanten.quote:
Ik zag op youtube een mooi filmpje.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gezegend misschien, goddelijk niet. Er is altijd baas boven baas.
Sommige oude auto's zijn wel leuk inderdaad.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:01 schreef arjan1112 het volgende:
Een nieuwe auto vind ik helemaal niet mooi.
Een oud model peugot ofzo uit de jaren 70 dat is pas mooi, of van die Al Capone auto's uit de jaren 20.
Moeder moet je niet geloven als het om zulke dingen gaat.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan welke voetballer natuurlijk. Maar mijn moeder vindt dat ik op Ben Affleck lijk.
Mijn moeder zou nooit tegen mij liegen.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Moeder moet je niet geloven als het om zulke dingen gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |