Stiekem weet ik gewoon dat ik ze moet laten verlangen naar meerquote:Op maandag 11 mei 2015 16:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als we rival moeten geloven wel
Soulsisters zijn we.quote:
Dem feels.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:43 schreef xFriendx het volgende:
Ahw, vanuit de trein jongen en meisje samen innig op een schommel spotten![]()
/gwvoelig
quote:Op maandag 11 mei 2015 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
Stiekem weet ik gewoon dat ik ze moet laten verlangen naar meer
Gewoon waar je zin in hebt, en als je mazzel hebt komt het een beetje overeen met je partner van dat momentquote:Op maandag 11 mei 2015 16:47 schreef rival het volgende:
Elke dag is in principe geen probleem.
Meerdere keren op een dag ook niet.
Als je dat gaat combineren dan kom je voor andere leuke dingen tijd tekort.
Hoyequote:Op maandag 11 mei 2015 16:49 schreef HostiMeister het volgende:
Ben er wel ff beetje klaar mee, houdoe
Ik ook, moet nog 40 minquote:Op maandag 11 mei 2015 16:49 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2015 16:49 schreef HostiMeister het volgende:
Lijkt mij ook. Ben je met iemand die er graag op uit gaat dan kan je die tijd niet besteden aan seks. Of je moet het graag op een hunebed of keukenkastje bij de Ikea willen doen.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon waar je zin in hebt, en als je mazzel hebt komt het een beetje overeen met je partner van dat moment.
Wederom, geen regels. Relaties gehad waar 2 keer per dag niet genoeg was, ook waarbij het minder was door omstandigheden (afstand).
Dat kan natuurlijk ook nog, beetje combineren.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Ben je met iemand die er graag op uit gaat dan kan je die tijd niet besteden aan seks. Of je moet het graag op een hunebed of keukenkastje bij de Ikea willen doen.
Het is toch geen of/of?quote:Op maandag 11 mei 2015 16:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Ben je met iemand die er graag op uit gaat dan kan je die tijd niet besteden aan seks. Of je moet het graag op een hunebed of keukenkastje bij de Ikea willen doen.
Nee, en zolang beide dat een prima hoeveelheid vinden, wat de meesten wel zullen vinden, is het geen probleemquote:Op maandag 11 mei 2015 16:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is toch geen of/of?
Ik ben iemand die graag veel seks heeft, maar daarnaast heb ik altijd in relaties ook gewoon nog hele leuke dingen gedaan hoor. 's ochtends seks, dan de hele dag walibi en dan 's avonds seks, bijvoorbeeld. Ik zie geen probleem
Sorryquote:Op maandag 11 mei 2015 16:53 schreef FrauMilena het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)_op_strand_sche.html
Wie van jullie waren dit
Meldtquote:Op maandag 11 mei 2015 16:53 schreef FrauMilena het volgende:
Wie van jullie waren dit
2 van mijn 4 exen konden mijn seksbehoefte niet meer aanquote:Op maandag 11 mei 2015 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, en zolang beide dat een prima hoeveelheid vinden, wat de meesten wel zullen vinden, is het geen probleem.
Je moet het ook niet zo nauw nemenquote:Op maandag 11 mei 2015 16:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is toch geen of/of?
Ik ben iemand die graag veel seks heeft, maar daarnaast heb ik altijd in relaties ook gewoon nog hele leuke dingen gedaan hoor. 's ochtends seks, dan de hele dag walibi en dan 's avonds seks, bijvoorbeeld. Ik zie geen probleem
Ik heb nog nooit een scheve relatie gehad zeg maar. Op mijn laatste "date" na dan, maar dat was nog geen relatiequote:Op maandag 11 mei 2015 16:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
2 van mijn 4 exen konden mijn seksbehoefte niet meer aanEn ik mag voor mijn toekomstige partner hopen dat mijn libido op den duur minder word
Wilde ik wel, wilde hij nietquote:Op maandag 11 mei 2015 16:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je moet het ook niet zo nauw nemenhoewel die hards (hihi...hard) was in Walibi ook nog hard gaan.
Airwin en Miss zitten dus helemaal niet in Spanjequote:Op maandag 11 mei 2015 16:53 schreef FrauMilena het volgende:
Wie van jullie waren dit
Eensquote:Op maandag 11 mei 2015 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook nog, beetje combineren.
Maar zeker in het begin kan je toch nooit van elkaar afblijven en doe je het overal en wanneer het ook maar een beetje kan.
Dan moet ie het wel ingehaald hebbenquote:Op maandag 11 mei 2015 16:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wilde ik wel, wilde hij niet![]()
Ook terugweg in de auto, zei ik nog 'Kijk! Daar is een parkeerplek' - Nee, we gaan nu door naar huis. 'Oh
'
In de auto seks hebben. Tututut.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wilde ik wel, wilde hij niet![]()
Ook terugweg in de auto, zei ik nog 'Kijk! Daar is een parkeerplek' - Nee, we gaan nu door naar huis. 'Oh
'
Nog nooit gedaanquote:
Eerder tuut tuut tuut.quote:
Idee is leuk, uitvoering toch wel beetje lastig in een 205quote:
Mijn eerste autowip was ook in een 205quote:Op maandag 11 mei 2015 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idee is leuk, uitvoering toch wel beetje lastig in een 205.
Nee. En met mijn scharrel had ik er ook geen problemen mee als hij geen zin had, was meestal in de ochtendquote:Op maandag 11 mei 2015 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een scheve relatie gehad zeg maar. Op mijn laatste "date" na dan, maar dat was nog geen relatie.
Als ik het goed begreep wilde jij alleen maar slapenquote:
Daarom. En wellicht kreeg ie dan zinquote:Op maandag 11 mei 2015 17:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee. En met mijn scharrel had ik er ook geen problemen mee als hij geen zin had, was meestal in de ochtendNooit echt moelijk om gedaan ofzo; gewoon mezelf helpen, vond ie ook wel prima
Overal behalve in de auto.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik het goed begreep wilde jij alleen maar slapen
Per ongeluk op de toeter drukken is wel heel cliche.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik moest van binnen heel hard lachen :$
quote:Op maandag 11 mei 2015 17:01 schreef rival het volgende:
Toen ik van het weekend om 6 uur wakker werd dacht ik, oke nu pak ik haar eventjes terug.
Vond ze leuk
Ik ookquote:Op maandag 11 mei 2015 17:01 schreef rival het volgende:
Toen ik van het weekend om 6 uur wakker werd dacht ik, oke nu pak ik haar eventjes terug.
Vond ze leuk
Lijkt mij ook niet, maar heb het nog nooit gedaan dus wil het natuurlijk wel een keertje proberenquote:Op maandag 11 mei 2015 17:02 schreef xFriendx het volgende:
Auto was toch niet meest handige plek though.
Beter dan dat de handrem los schietquote:Op maandag 11 mei 2015 17:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Per ongeluk op de toeter drukken is wel heel cliche.
Of per ongeluk met je sterretje op je versnellingspook gaat zitten?quote:
Moet je niet op een helling staanquote:
Voor een station. Gelukkig besloegen de ramen anders hadden voorbijgangers wat te zien gehad.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet, maar heb het nog nooit gedaan dus wil het natuurlijk wel een keertje proberen
Titanicquote:Op maandag 11 mei 2015 17:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Voor een station. Gelukkig besloegen de ramen anders hadden voorbijgangers wat te zien gehad.
Als het sporadisch voorkomt dat de ander geen zin heeft is er ook niets mis mee natuurlijkquote:Op maandag 11 mei 2015 17:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee. En met mijn scharrel had ik er ook geen problemen mee als hij geen zin had, was meestal in de ochtendNooit echt moelijk om gedaan ofzo; gewoon mezelf helpen, vond ie ook wel prima
Toen mijn laatste ex een periode helemaal geen seks met me wilde, voelde ik me vet onzeker, want ik voelde me daardoor onaantrekkelijk, alsof er iets mis met me was waardoor hij geen seks met me wildequote:Op maandag 11 mei 2015 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het sporadisch voorkomt dat de ander geen zin heeft is er ook niets mis mee natuurlijk.
Alleen moet het wel een beetje in balans zijn en zeker niet altijd van 1 kant komen.
"lijkt"quote:Op maandag 11 mei 2015 17:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Moet je niet op een helling staan![]()
Maar goed. Voor je bekleding lijkt het me ook niet echt geweldig.
Ja ok, dat is gewoon niet gezond in een relatie. Behalve als die persoon een reden heeft, medicijnen, depressie oid. Niet dat het dan wel leuk is, maar dan kan je nog begrip opbrengen.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toen mijn laatste ex een periode helemaal geen seks met me wilde, voelde ik me vet onzeker, want ik voelde me daardoor onaantrekkelijk, alsof er iets mis met me was waardoor hij geen seks met me wildeEn dat heb ik snel
Wat was de reden uiteindelijk dan?quote:Op maandag 11 mei 2015 17:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toen mijn laatste ex een periode helemaal geen seks met me wilde, voelde ik me vet onzeker, want ik voelde me daardoor onaantrekkelijk, alsof er iets mis met me was waardoor hij geen seks met me wildeEn dat heb ik snel
Preciesquote:Op maandag 11 mei 2015 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, dat is gewoon niet gezond in een relatie. Behalve als die persoon een reden heeft, medicijnen, depressie oid. Niet dat het dan wel leuk is, maar dan kan je nog begrip opbrengen.
Maar als het echt elke keer "nee" is is het ook snel over.
Heeft 'ie me nooit verteld.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat was de reden uiteindelijk dan?
Gaat ie meteen in zijn achteruitquote:Op maandag 11 mei 2015 17:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of per ongeluk met je sterretje op je versnellingspook gaat zitten?
Dan heb je wel een soort van recht tot klagen jaquote:Op maandag 11 mei 2015 17:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies
[..]
Heeft 'ie me nooit verteld.
Als je echt om elkaar geeft is dat zeker bespreekbaar. Ik zou het gewoon aangeven mocht het voorkomen. En dat verwacht ik ook van haar.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan heb je wel een soort van recht tot klagen ja.
Iedereen heeft denk ik wel eens een periode waarin hij/zij daar ff geen behoefte aan heeft, maar dat moet je dan wel eerlijk bespreken. Maar ja, dat moet je dan wel weer durven.
Precies, dat hoort gewoon in een relatie.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je echt om elkaar geeft is dat zeker bespreekbaar. Ik zou het gewoon aangeven mocht het voorkomen. En dat verwacht ik ook van haar.
quote:Op maandag 11 mei 2015 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, dat hoort gewoon in een relatie.
Ja, precies. Ik heb tot nu toe in elke relatie wel gehad dat de ander minder zin had dan ik. Dat is ook helemaal niet erg, en bij langere periodes minder/geen zin hebben ook niet, als ik maar weet waarom, ofzo. Want met mijn ex ben ik me vet onzeker gaan voelen. Als ik me onzeker voel ga ik stomme dingen doen/zeggen en uiteindelijk resulteerde het in een megaruzie waarin we uit elkaar zijn gegaanquote:Op maandag 11 mei 2015 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan heb je wel een soort van recht tot klagen ja.
Iedereen heeft denk ik wel eens een periode waarin hij/zij daar ff geen behoefte aan heeft, maar dat moet je dan wel eerlijk bespreken. Maar ja, dat moet je dan wel weer durven.
Zou het dan echt waar zijn dan communicatie in een relatie belangrijk is?quote:Op maandag 11 mei 2015 17:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik heb tot nu toe in elke relatie wel gehad dat de ander minder zin had dan ik. Dat is ook helemaal niet erg, en bij langere periodes minder/geen zin hebben ook niet, als ik maar weet waarom, ofzo. Want met mijn ex ben ik me vet onzeker gaan voelen. Als ik me onzeker voel ga ik stomme dingen doen/zeggen en uiteindelijk resulteerde het in een megaruzie waarin we uit elkaar zijn gegaan
trap ff een open deur in johquote:Op maandag 11 mei 2015 16:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ook zonder seks steken die gevoelens weleens de kop op helaas.
Onzin.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou het dan echt waar zijn dan communicatie in een relatie belangrijk is?.
Neejoh, hoe kom je daar nou bijquote:Op maandag 11 mei 2015 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou het dan echt waar zijn dan communicatie in een relatie belangrijk is?.
Dit is meer een open hangaar.quote:
Nou nou, als jij er geen hebt is dat niet iedereenquote:Op maandag 11 mei 2015 17:17 schreef Yvie_lu het volgende:
Mijn hemel, heeft iedereen maar een scharrel? Waar halen jullie die vandaan in hemelsnaam
Echt ik voel me zo bejaard hier soms.
Bijna iedereen dan.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou nou, als jij er geen hebt is dat niet iedereen
Ik ook niet hoor. Permanent in ieder geval niet.quote:
ik heb geen scharrelquote:Op maandag 11 mei 2015 17:17 schreef Yvie_lu het volgende:
Mijn hemel, heeft iedereen maar een scharrel? Waar halen jullie die vandaan in hemelsnaam
Soms heb je een beetje kortsluiting in de kopquote:Op maandag 11 mei 2015 17:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neejoh, hoe kom je daar nou bij
Maar wel iets/iemand. Welke naam je het dan ook wilt geven.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Permanent in ieder geval niet.
Das ook alweer ff terug en dat was er maar 1.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:17 schreef Yvie_lu het volgende:
Voornamelijk van "buiten"quote:Op maandag 11 mei 2015 17:17 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2015 17:17 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2015 17:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Das ook alweer ff terug en dat was er maar 1.
Niet mee scharrelenquote:Op maandag 11 mei 2015 17:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En ik word uiteindelijk verliefd op die van mijHoera voor scharrels
Maar ik heb juist een hekel aan ONSquote:
Bijnaquote:
Als je blijkbaar verliefd word kun je ook gewoon datenquote:Op maandag 11 mei 2015 17:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ik heb juist een hekel aan ONS
Duurt nog zo lang. Ik wil trainen. Nu.quote:
Maar ik wil geen relatie. Ik wil dat hele verliefd worden niet eens. En nee, geen seks is voor mij geen optiequote:Op maandag 11 mei 2015 17:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Als je blijkbaar verliefd word kun je ook gewoon daten
Misschien onbewust toch wel? Je word nu toch verliefd? Zou je een relatie weigeren als hij ook wil?quote:Op maandag 11 mei 2015 17:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ik wil geen relatie. Ik wil dat hele verliefd worden niet eens. En nee, geen seks is voor mij geen optie
Spaar het op en gooi het er straks uitquote:Op maandag 11 mei 2015 17:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Duurt nog zo lang. Ik wil trainen. Nu.
Nee, buiten geweest, geen scharrel geregeld, das andersquote:
Ja, want ik heb er simpelweg geen tijd voor.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Misschien onbewust toch wel? Je word nu toch verliefd? Zou je een relatie weigeren als hij ook wil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |