Nou nou, als jij er geen hebt is dat niet iedereenquote:Op maandag 11 mei 2015 17:17 schreef Yvie_lu het volgende:
Mijn hemel, heeft iedereen maar een scharrel? Waar halen jullie die vandaan in hemelsnaam
Echt ik voel me zo bejaard hier soms.
Bijna iedereen dan.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou nou, als jij er geen hebt is dat niet iedereen
Ik ook niet hoor. Permanent in ieder geval niet.quote:
ik heb geen scharrelquote:Op maandag 11 mei 2015 17:17 schreef Yvie_lu het volgende:
Mijn hemel, heeft iedereen maar een scharrel? Waar halen jullie die vandaan in hemelsnaam
Soms heb je een beetje kortsluiting in de kopquote:Op maandag 11 mei 2015 17:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neejoh, hoe kom je daar nou bij
Maar wel iets/iemand. Welke naam je het dan ook wilt geven.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Permanent in ieder geval niet.
Das ook alweer ff terug en dat was er maar 1.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:17 schreef Yvie_lu het volgende:
Voornamelijk van "buiten"quote:Op maandag 11 mei 2015 17:17 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2015 17:17 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2015 17:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Das ook alweer ff terug en dat was er maar 1.
Niet mee scharrelenquote:Op maandag 11 mei 2015 17:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En ik word uiteindelijk verliefd op die van mijHoera voor scharrels
Maar ik heb juist een hekel aan ONSquote:
Bijnaquote:
Als je blijkbaar verliefd word kun je ook gewoon datenquote:Op maandag 11 mei 2015 17:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ik heb juist een hekel aan ONS
Duurt nog zo lang. Ik wil trainen. Nu.quote:
Maar ik wil geen relatie. Ik wil dat hele verliefd worden niet eens. En nee, geen seks is voor mij geen optiequote:Op maandag 11 mei 2015 17:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Als je blijkbaar verliefd word kun je ook gewoon daten
Misschien onbewust toch wel? Je word nu toch verliefd? Zou je een relatie weigeren als hij ook wil?quote:Op maandag 11 mei 2015 17:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ik wil geen relatie. Ik wil dat hele verliefd worden niet eens. En nee, geen seks is voor mij geen optie
Spaar het op en gooi het er straks uitquote:Op maandag 11 mei 2015 17:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Duurt nog zo lang. Ik wil trainen. Nu.
Nee, buiten geweest, geen scharrel geregeld, das andersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |