SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Elk klassement levert punten op, behalve het ploegenklassementquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Krijg je daar punten voor?
Wat is dat voor bullshit
Ik tip hem als etappewinnaar.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:35 schreef Mani89 het volgende:
Oh Paterski doet niet mee voor het jongerenklassement, laat maar zitten dan.
Maar het jongerenklassement is gewoon het normale klassementquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Elk klassement levert punten op, behalve het ploegenklassement
15:45 bij de NOSquote:Op zaterdag 9 mei 2015 10:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo te zien niet live op NOS, maar wel vanaf 15.00 op Sporza
Ah mooi mooi, denk toch dat ik voor Renaat kiesquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
15:45 bij de NOS
http://www.npo.nl/artikel(...)italia-live-op-npo-1
veel gratis punten voor Arugodquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar het jongerenklassement is gewoon het normale klassement
alleen dan mag je niet meer meedoen als je 26 bent
Krijg je elke etappe daar punten voor dan?quote:
Niet zo stressen Mexi, zoveel punten zijn het niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Krijg je elke etappe daar punten voor dan?
Wtf is dat dan
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wtf is dat dan
Man gespot. Weigeren om vooraf de handleiding te lezen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wtf is dat dan
Mexi gaat verliezen, Mexi gaat verliezen!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet zo stressen Mexi, zoveel punten zijn het niet.
En aan het eind krijg je nog vies veel punten.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:39 schreef Sked het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Elke dag dat je Aru opstelt terwijl hij in de jongerentrui rijdt krijg je zes punten
Laat die maar stoppen haha!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mexi gaat verliezen, Mexi gaat verliezen!
Zestig stuks jaquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En aan het eind krijg je nog vies veel punten.
Maar het maakt toch verder geen hol uit, als je Aru maar hebt. En dan nog.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stel haters
Ik ben tevreden met mijn huidige team. Veel plezier jongens.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:51 schreef heywoodu het volgende:
Bij Scorito kan ik mijn team samenstellen uit de volgende lijst:
[ afbeelding ]
Kan ik 16 Contadors kiezen?
Edit: Foutje gemaakt.
Dit dacht ik eerst ookquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:51 schreef heywoodu het volgende:
Bij Scorito kan ik mijn team samenstellen uit de volgende lijst:
[ afbeelding ]
Kan ik 16 Contadors kiezen?
Edit: Foutje gemaakt.
Ik gok op 392 keer.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:54 schreef Rudieh het volgende:
benieuwd hoe vaak Renaat Schotte de komende 3 weken gaat zeggen:
'Zakarin, de Tataar'
'Zakarin, de man uit Tatarije'
Ik sta nu al bovenaan, en we zijn nog niet eens begonnen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben benieuwd wie de pooltjes wint. Als ik een team zou moeten maken met users hier, zou ik daar zeker Kingstown en Mani in opnemen. Johannes Vermeer zou ik daarentegen thuis laten.
Ditquote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:07 schreef Slobeend het volgende:
Bedankt Mexicano en Johannes, Paterski noemen hier.
Welke pool is dit?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik sta nu al bovenaan, en we zijn nog niet eens begonnen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:10 schreef Momo... het volgende:
[..]
Welke pool is dit?ScoritoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh maar ik ben toch niet onder de indruk van ene meneer Johannes_V? Een of andere patser uit de provincie die de wijsneus komt uithangen op Tourcoach. PATSER!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:59 schreef Mani89 het volgende:
Overigens moet je Johannes_V. niet onderschatten, dat is al een hele bigstar op Tourcoach.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben benieuwd wie de pooltjes wint. Als ik een team zou moeten maken met users hier, zou ik daar zeker Kingstown en Mani in opnemen. Johannes Vermeer zou ik daarentegen thuis laten.
Een beetje meer respect voor Groningers aubquote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:16 schreef Rudieh het volgende:
[..]
oh maar ik ben toch niet onder de indruk van ene meneer Johannes_V? Een of andere patser uit de provincie die de wijsneus komt uithangen op Tourcoach. PATSER!
Mexicanobakker begon er over, laat mij er buiten.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:07 schreef Slobeend het volgende:
Bedankt Mexicano en Johannes, Paterski noemen hier.
En dit.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:17 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Een beetje meer respect voor Groningers aub
Zolang je niet meedoet aan Sportpools wordt je sowieso niet serieus genomen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie het nu als mijn persoonlijke eer om ratjetoe te verslaan, nu hij mij belachelijk probeert te maken.
Doet hij ook mee aan Scorito en Cyclingmanager?
Verstandige mensen hebben blind vertrouwen in jouquote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo'n Mani stel je als eerste op maar met alleen de echte kenners onder de pooltjes poolers weten een dark horse zoals Johannes_V er uit te pikken. Die pakken zijn resultaten uit het verleden erbij die zijn ingevoerd op ProPooltjesStats.
Laten we niet zo elitair doen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang je niet meedoet aan Sportpools wordt je sowieso niet serieus genomen.
Als mod zou je daar boven moeten staan.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik werd getrolld door Ratjetoe, who the hell is Ratjetoe? Waar heeft die gespeeld?
Het lukt mij nog niet helemaal de nieuwe Ambrosius te acteren. There's only one Ambroquote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als mod zou je daar boven moeten staan.
Zodra modereren acteren wordt, haak ik af.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het lukt mij nog niet helemaal de nieuwe Ambrosius te acteren. There's only one Ambro
Ik kan beter mezelf blijven.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:29 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Zodra modereren acteren wordt, haak ik af.
Dit dusquote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:30 schreef heywoodu het volgende:
Volgens mij is het tijd dat de Giro gewoon begint
Ik zal het eens overleggen met de adminsquote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook.
En nu ik het topic gereekst heb heb ik wel een streepje voor.
Ik heb me daar net voor ingeschreven, kom maar op.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang je niet meedoet aan Sportpools wordt je sowieso niet serieus genomen.
Ik ook. Ik hoor het graag als er een FOK! subpoule is.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb me daar net voor ingeschreven, kom maar op.
Ik zie daar tot mijn grote vreugde (en schrik) mijn oude vriend ProfLVGH tussen staan.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:44 schreef baggerbaas het volgende:
http://www.sportpools.net/nl/subleague/481/leden
Volgens Ratjetoe is het wachtwoord FOK
Ok nice.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:44 schreef baggerbaas het volgende:
De Giro is maar 1 keer per jaar!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij stikt niet onderhand van de hoeveelheid poeltjes waar je aan meedoet?
Vraag het aan Ambrosius.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:55 schreef Ericr het volgende:
Kan er geen apart topic komen voor die pooltjes? Dit topic gaat in ieder geval zo goed als niet over wielrennen maar alleen maar wat geneuzel over pooltjes.
Nog een uurtje wachten en dan gaat het weer over wielrennenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:55 schreef Ericr het volgende:
Kan er geen apart topic komen voor die pooltjes? Dit topic gaat in ieder geval zo goed als niet over wielrennen maar alleen maar wat geneuzel over pooltjes.
Ja dit is prima.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:58 schreef Sked het volgende:
Ik stel voor dat het tijdens de koers gewoon niet over pooltjes gaat
Leuk, ben er bij (nick = danos)quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:44 schreef baggerbaas het volgende:
En waar kan ik dat wachtwoord invullen?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:44 schreef baggerbaas het volgende:
Ik stel voor dat het tijdens de pooltjes niet over de koers gaat.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:58 schreef Sked het volgende:
Ik stel voor dat het tijdens de koers gewoon niet over pooltjes gaat
http://www.sportpools.net/nl/subleague/joinquote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En waar kan ik dat wachtwoord invullen?
Als je dat vanavond doet heeft niemand er wat aanquote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:15 schreef DeeBee het volgende:
Apart topic voor de poules? Ik zal vanavond nog even een analyse eruit gooien van de koopjes op Scorito.
Ja, maar als ik nu m'n strategie uit de doeken doe knalt iedereen nog even de Paterski's van deze wereld erin.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je dat vanavond doet heeft niemand er wat aan
Jammer dat de_tank niet meedoet aan de girotwitter:bramtankink twitterde op zaterdag 09-05-2015 om 14:20:291e x in 8 jaar dat ik langs t kanaal train dat ik iemand iets zie vangen. Vroeg me al af of er vis zat. Wat n kanjer! http://t.co/xl28WxfGHb reageer retweet
De Tankquote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]Jammer dat de_tank niet meedoet aan de girotwitter:bramtankink twitterde op zaterdag 09-05-2015 om 14:20:291e x in 8 jaar dat ik langs t kanaal train dat ik iemand iets zie vangen. Vroeg me al af of er vis zat. Wat n kanjer! http://t.co/xl28WxfGHb reageer retweet
Die heeft na zijn schorsing nog niet veel laten zien, ik ben benieuwd.quote:
Pure lotingquote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:11 schreef Sjoerd102 het volgende:
Hoe is eigenlijk die startvolgorde ontstaan, loting? WT en PC ploegen door elkaar
Ploegentijdrit op de 1ste dag is altijd loting, geloof ik (met soms een uitzondering voor de ploeg met de winnaar van het jaar ervoor die dan als laatste mag starten)quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:11 schreef Sjoerd102 het volgende:
Hoe is eigenlijk die startvolgorde ontstaan, loting? WT en PC ploegen door elkaar
Zijn beste resultaat dit jaar is DNF.quote:
Die kan wel aardig fietsen dusquote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zijn beste resultaat dit jaar is DNF.
Geweldig.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zijn beste resultaat dit jaar is DNF.
Sta jij nu even voor lul.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Durfde t niet aan m op te nemen in mn team
Hij kan beter afstappenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:40 schreef Mani89 het volgende:
Pelizotti kan de eindzege ook wel vergeten.
Als ze maar niet te lang zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:40 schreef Lavenderr het volgende:
Ik hou niet van tijdritten maar ploegentijdritten vind ik toch wel mooi hoor.
Ik vind er weinig aan eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:40 schreef Lavenderr het volgende:
Ik hou niet van tijdritten maar ploegentijdritten vind ik toch wel mooi hoor.
Nee ik zie liever ook een etappe met 10 bergen van de 1e categorie.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind er weinig aan eigenlijk.
We zetten hem op het lijstje van de hoop.quote:
Al de hele tijd achteraan jaquote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:56 schreef baggerbaas het volgende:
Nieve draait voor de zekerheid maar gewoon niet mee
Kung en Bookwalterquote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weinig erkende hardrijders meer daar
Is hier normaal al niet goed in, maar nu al helemaal niet in vorm.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:56 schreef baggerbaas het volgende:
Nieve draait voor de zekerheid maar gewoon niet mee
Gaat zelfs de 10e plaats niet halenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is hier normaal al niet goed in, maar nu al helemaal niet in vorm.
Haalt ie al een paar jaar niet meer.quote:
Godenzonenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:58 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
LottoNL bereidt zich voor op de overwinningsrit.
Alsof hij door de sneeuw fietst.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haalt ie al een paar jaar niet meer.
Tak tak takquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Louis Delahaije boost Lotto gewoon naar 1e plek
Sabatini volgens mijquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:06 schreef baggerbaas het volgende:
Die één na laatste bij Etixx reed bijna de heg in.
Ja, prima TTT ploeg.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
BMC (met Gilbert) is niet in staat om de tijd van Astana te slopen. Een nogal teleurstellende prestatie van de wereldkampioenen in dit vak.
Aldus Sporza
Alsof ze van te voren een top-5 plek verwachtten...
Dan neem je MPCC ook zo lekker serieusquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:07 schreef Pedroso het volgende:
Hadden ze Bennet niet na de ploegentijdrit de Giro uit kunnen gooien bij Lotto Jumbo ?
Dit gaat Krachtwijk de Giro zege kosten.
Kwamen ook gewoon met 9 aanquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:09 schreef IbanMayo het volgende:
Aru en z'n maatjes hebben lekker gereden hoor
Alles en iedereen van Katusha vliegt dit seizoen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:11 schreef Momo... het volgende:
Ik verwacht ook wel wat van Tinkoff en Katusha
Zou Poetin zich er mee hebben bemoeid?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alles en iedereen van Katusha vliegt dit seizoen.
RedBulletje erin en gaanquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alles en iedereen van Katusha vliegt dit seizoen.
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eddy Wally heeft een liedje over Pieter. Serry, Seeheerie, daaaans met mij, de tango amore
Dat roep ik al tijden, gelukkig zien anderen het nu ookquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:15 schreef Pedroso het volgende:
Aru gaat iedereen er af fietsen deze Giro.
Hij zou zeggen: in één woord gewaaaldig!quote:
Maakt niet veel uit, door de boni's de komende dagen zal hij hem wel kwijtraken aan een sprinter die dichtbij Astana zitquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:15 schreef Momo... het volgende:
Ik denk niet dat Aru dat meteen zou willen, meteen in het roze, maarja er moeten nog wat ploegen.
Geef die man zijn medicatiequote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:17 schreef Pedroso het volgende:
Volgens Lefevere is Quick Step de beste ploeg in deze Giro, met de nr. 1 (Uran) en de beste sprinter (Boonen).
Jammer nou.
Vind jij Paterski ook zo goed?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
CCC
Dat gaat echt genieten worden.
Met megafoon en gastoeterquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:18 schreef Szura het volgende:
Hopelijk gaat Tinkov nog uit het raam hangen
Wie verwacht jij eerste dan? Orica of Tinkoff?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:18 schreef Pedroso het volgende:
Dit gaat een mooie 2e plek worden vandaag voor Astana, niet verwacht.
Absoluut. Paterski gaat drie ritten winnen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vind jij Paterski ook zo goed?
Lotto NL Jumbo natuurlijk !quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wie verwacht jij eerste dan? Orica of Tinkoff?
Echt een dark horse voor op de lijst van de hoop.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Absoluut. Paterski gaat drie ritten winnen.
Dat was de grap.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze zijn minder dan een minuut geleden gestart
Ook bij de Giro doen ze aan satire.quote:
Praat eens normaal.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:30 schreef Evertjan het volgende:
Droeftoeters van lotto jumbo aan de start de lacherdjes van het wielrennen
Schandalige opmerkingquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:30 schreef Evertjan het volgende:
Droeftoeters van lotto jumbo aan de start de lacherdjes van het wielrennen
Jantje Boven aan het roer.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:30 schreef IbanMayo het volgende:
Wie zijn de ploegleiders van Djumbo hier? Is Jantje Boven er bij?
Sensatie enzoquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vraag me af: waarom kunnen ze die medische controle niet een dag eerder uitvoeren, zodat ploegen nog een renner kunnen vervangen?
Ja, Jan Boven is erbijquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:30 schreef IbanMayo het volgende:
Samen met Frans Maassen!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:30 schreef IbanMayo het volgende:
samen met veel winnaar Maassenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:30 schreef IbanMayo het volgende:
Hij zat er echt inderdaad, get hype.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik dacht Anton nog te zien bij Movistar maar dat moet haast wel een illusie zijn.
Als hij er echt nog bij zat gaat hij de Giro natuurlijk met drie kwartier voorsprong winnen.
Dan is de winnaar bekendquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik dacht Anton nog te zien bij Movistar maar dat moet haast wel een illusie zijn.
Als hij er echt nog bij zat gaat hij de Giro natuurlijk met drie kwartier voorsprong winnen.
Hij heeft geen beugel meer.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:32 schreef Mani89 het volgende:
Beugelbekkie mag lekker achteraan blijven chillen.
Chaves heeft zijn beugel al een tijdtje eruitquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:32 schreef Mani89 het volgende:
Beugelbekkie mag lekker achteraan blijven chillen.
Flopshow.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij heeft geen beugel meer.
Lotto is buiten beeld al binnenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is Orica al ingehaald door Lottogoden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |