quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eddy Wally heeft een liedje over Pieter. Serry, Seeheerie, daaaans met mij, de tango amore
Dat roep ik al tijden, gelukkig zien anderen het nu ookquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:15 schreef Pedroso het volgende:
Aru gaat iedereen er af fietsen deze Giro.
Hij zou zeggen: in één woord gewaaaldig!quote:
Maakt niet veel uit, door de boni's de komende dagen zal hij hem wel kwijtraken aan een sprinter die dichtbij Astana zitquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:15 schreef Momo... het volgende:
Ik denk niet dat Aru dat meteen zou willen, meteen in het roze, maarja er moeten nog wat ploegen.
Geef die man zijn medicatiequote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:17 schreef Pedroso het volgende:
Volgens Lefevere is Quick Step de beste ploeg in deze Giro, met de nr. 1 (Uran) en de beste sprinter (Boonen).
Jammer nou.
Vind jij Paterski ook zo goed?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
CCC
Dat gaat echt genieten worden.
Met megafoon en gastoeterquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:18 schreef Szura het volgende:
Hopelijk gaat Tinkov nog uit het raam hangen
Wie verwacht jij eerste dan? Orica of Tinkoff?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:18 schreef Pedroso het volgende:
Dit gaat een mooie 2e plek worden vandaag voor Astana, niet verwacht.
Absoluut. Paterski gaat drie ritten winnen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vind jij Paterski ook zo goed?
Lotto NL Jumbo natuurlijk !quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wie verwacht jij eerste dan? Orica of Tinkoff?
Echt een dark horse voor op de lijst van de hoop.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Absoluut. Paterski gaat drie ritten winnen.
Dat was de grap.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze zijn minder dan een minuut geleden gestart
Ook bij de Giro doen ze aan satire.quote:
Praat eens normaal.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:30 schreef Evertjan het volgende:
Droeftoeters van lotto jumbo aan de start de lacherdjes van het wielrennen
Schandalige opmerkingquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:30 schreef Evertjan het volgende:
Droeftoeters van lotto jumbo aan de start de lacherdjes van het wielrennen
Jantje Boven aan het roer.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:30 schreef IbanMayo het volgende:
Wie zijn de ploegleiders van Djumbo hier? Is Jantje Boven er bij?
Sensatie enzoquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vraag me af: waarom kunnen ze die medische controle niet een dag eerder uitvoeren, zodat ploegen nog een renner kunnen vervangen?
Ja, Jan Boven is erbijquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:30 schreef IbanMayo het volgende:
Samen met Frans Maassen!quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:30 schreef IbanMayo het volgende:
samen met veel winnaar Maassenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:30 schreef IbanMayo het volgende:
Hij zat er echt inderdaad, get hype.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik dacht Anton nog te zien bij Movistar maar dat moet haast wel een illusie zijn.
Als hij er echt nog bij zat gaat hij de Giro natuurlijk met drie kwartier voorsprong winnen.
Dan is de winnaar bekendquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik dacht Anton nog te zien bij Movistar maar dat moet haast wel een illusie zijn.
Als hij er echt nog bij zat gaat hij de Giro natuurlijk met drie kwartier voorsprong winnen.
Hij heeft geen beugel meer.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:32 schreef Mani89 het volgende:
Beugelbekkie mag lekker achteraan blijven chillen.
Chaves heeft zijn beugel al een tijdtje eruitquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:32 schreef Mani89 het volgende:
Beugelbekkie mag lekker achteraan blijven chillen.
Flopshow.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij heeft geen beugel meer.
Lotto is buiten beeld al binnenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is Orica al ingehaald door Lottogoden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |