Zijn beste resultaat dit jaar is DNF.quote:
Die kan wel aardig fietsen dusquote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zijn beste resultaat dit jaar is DNF.
Geweldig.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zijn beste resultaat dit jaar is DNF.
Sta jij nu even voor lul.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Durfde t niet aan m op te nemen in mn team
Hij kan beter afstappenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:40 schreef Mani89 het volgende:
Pelizotti kan de eindzege ook wel vergeten.
Als ze maar niet te lang zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:40 schreef Lavenderr het volgende:
Ik hou niet van tijdritten maar ploegentijdritten vind ik toch wel mooi hoor.
Ik vind er weinig aan eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:40 schreef Lavenderr het volgende:
Ik hou niet van tijdritten maar ploegentijdritten vind ik toch wel mooi hoor.
Nee ik zie liever ook een etappe met 10 bergen van de 1e categorie.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind er weinig aan eigenlijk.
We zetten hem op het lijstje van de hoop.quote:
Al de hele tijd achteraan jaquote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:56 schreef baggerbaas het volgende:
Nieve draait voor de zekerheid maar gewoon niet mee
Kung en Bookwalterquote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weinig erkende hardrijders meer daar
Is hier normaal al niet goed in, maar nu al helemaal niet in vorm.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:56 schreef baggerbaas het volgende:
Nieve draait voor de zekerheid maar gewoon niet mee
Gaat zelfs de 10e plaats niet halenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is hier normaal al niet goed in, maar nu al helemaal niet in vorm.
Haalt ie al een paar jaar niet meer.quote:
Godenzonenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:58 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
LottoNL bereidt zich voor op de overwinningsrit.
Alsof hij door de sneeuw fietst.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 15:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haalt ie al een paar jaar niet meer.
Tak tak takquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Louis Delahaije boost Lotto gewoon naar 1e plek
Sabatini volgens mijquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:06 schreef baggerbaas het volgende:
Die één na laatste bij Etixx reed bijna de heg in.
Ja, prima TTT ploeg.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
BMC (met Gilbert) is niet in staat om de tijd van Astana te slopen. Een nogal teleurstellende prestatie van de wereldkampioenen in dit vak.
Aldus Sporza
Alsof ze van te voren een top-5 plek verwachtten...
Dan neem je MPCC ook zo lekker serieusquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:07 schreef Pedroso het volgende:
Hadden ze Bennet niet na de ploegentijdrit de Giro uit kunnen gooien bij Lotto Jumbo ?
Dit gaat Krachtwijk de Giro zege kosten.
Kwamen ook gewoon met 9 aanquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:09 schreef IbanMayo het volgende:
Aru en z'n maatjes hebben lekker gereden hoor
Alles en iedereen van Katusha vliegt dit seizoen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:11 schreef Momo... het volgende:
Ik verwacht ook wel wat van Tinkoff en Katusha
Zou Poetin zich er mee hebben bemoeid?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alles en iedereen van Katusha vliegt dit seizoen.
RedBulletje erin en gaanquote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alles en iedereen van Katusha vliegt dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |